Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen vakiinnuttaminen tutustumisen, eikä seksin kautta?

Vierailija
10.11.2023 |

Pidän seksistä rakkaan kumppanin kanssa, enkä pihtaa tai käytä sitä vallankäytön välineenä. Minulla on pari exää joiden mukaan seksi kanssani on todella hyvää, vaikka en halua harrastaa sitä välineillä jne.

Olen sinkkuuntunut jokin aika sitten ja huomaan kuinka miehet ovat seksikeskeisiä. Seksiä pitäisi olla hyvin varhain tapailuvaiheessa. Minulle tällainen ei ole luontaista. Seksi on merkityksellinen asia, jonka haluan jakaa vain henkilön kanssa, johon olen syvästi kiintynyt ja hän minuun.

Miten saada miehet vakuuttumaan siitä, että seksiä kannattaa odottaa edes se muutama kuukausi ja tutustua rauhassa ennen kuin sitouttaa toista seksin kautta itseensä? Haluan olla kiinnostava persoonani, enkä hyvän seksin ansiosta. Seksin aloittaminen liian aikaisin tuntuu kiusalliselta, koska en halua antaa tuntemattomalle jotakin niin henkilökohtaista asiaa.

Kyse noin 38-50 vuotiaista.

Kommentit (643)

Vierailija
641/643 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerran, mutta se oli yhdenillanjuttu. Sinänsä tämä ei kuulu asiaan koska keskustelen aina miehen vehkeiden koosta ennen sänkyyn menemistä, ja mieskunnosta myös. eli kysyn suoraan hänen oman arvionsa vehkeen koosta, ja kestostaan, sekä siitä onko mahdollista että ei seisokaan yllättäen."

Tässä miehille hyvä vinkki jos pelkää törmäävänsä kuivakkaan hehtopilluun. Kannattaa selvittää asia ennen panemista.

Kyllä, keskustelussa tuodaan esiin myös se että omat vehkeeni eivät ole pienet. Olen laajavehkeinen, ja se ei ole koskaan ollut mikään ongelma, kun asioista on puhuttu etukäteen. Toisille sopii sikasäkissä-seksi, mutta itsestäni ei siihen olisi. Toki olen ollut viimeiset 10 vuotta yhdessä mieheni kanssa, jolta muuten myös kysyin ennen ekaa kertaa että mistäs sinä pidät makkarin puolella, ja pidätkö itseäsi keskivertona vehkeen koon suhteen. Hän muuten vastasi ettei kukaan ole koskaan valittanut ja aina on hommat hoituneet, ja siltä puolen kaikki olleet tyytyväisiä.

Vierailija
642/643 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli kova panomies, josta en tiennyt pariin vuoteen. Minun kanssa hän tahtoi aloittaa suhteen heti. Kolmansilla treffeillä ehdotti josko poistutaan Tinderistä. Niin tehtiin. Seksi tuli kuvioihin vasta neljän kuukauden päästä. Hänelle se oli ok. Kuittasi asian vain, että tekee käsihommia sitten. Toki kiehnättiin vaatteet päällä ja kosketeltiin kunnioittaen toistemme rajoja. Painostaminen olisi päättänyt suhteen todennäköisesti heti alkuun. Hyvin on äitinsä poikansa kasvattanut...

Tässä se nähdään, myös panomiehet haluaa pääosin mennä naimisiin itseään siveämmän naisen kanssa. Kun se oikea tulee kohdalle mies jaksaa yks-kaks odottaa. Jos kyseessä on vain panon metsästys tai lyhytaikainen tyttöystävä, niin ei sellaista tietenkään odotella kuukausikaupalla. Sinun miehesikään ei varmasti ole kaikkien naisten kanssa odottanut neljä kuukautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/643 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella sääli, että naisten taso on mitä on. Minä mielelläni arvostaisin naista ja tutustuisin pidemmän kaavan kautta, mutta suurin osa ovat heti reidet levällään. Osa on luullut, ettei minulla seiso lainkaan, kun en olekaan heti ensimmäisenä iltana yrittänyt päästä pöksyihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi