Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen vakiinnuttaminen tutustumisen, eikä seksin kautta?

Vierailija
10.11.2023 |

Pidän seksistä rakkaan kumppanin kanssa, enkä pihtaa tai käytä sitä vallankäytön välineenä. Minulla on pari exää joiden mukaan seksi kanssani on todella hyvää, vaikka en halua harrastaa sitä välineillä jne.

Olen sinkkuuntunut jokin aika sitten ja huomaan kuinka miehet ovat seksikeskeisiä. Seksiä pitäisi olla hyvin varhain tapailuvaiheessa. Minulle tällainen ei ole luontaista. Seksi on merkityksellinen asia, jonka haluan jakaa vain henkilön kanssa, johon olen syvästi kiintynyt ja hän minuun.

Miten saada miehet vakuuttumaan siitä, että seksiä kannattaa odottaa edes se muutama kuukausi ja tutustua rauhassa ennen kuin sitouttaa toista seksin kautta itseensä? Haluan olla kiinnostava persoonani, enkä hyvän seksin ansiosta. Seksin aloittaminen liian aikaisin tuntuu kiusalliselta, koska en halua antaa tuntemattomalle jotakin niin henkilökohtaista asiaa.

Kyse noin 38-50 vuotiaista.

Kommentit (643)

Vierailija
501/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei tee aloitetta vähintään toisen tapaamisen aikana, niin tulee hylätyksi tuhkamunana. Naiset haluavat olla haluttuja. Se, että sinä vaadit yleisestä normista poikkeavaa käytöstä on sinun ongelmasi. Turha luulla, että miehet muuttavat naisten vaatimaa käytöstä juuri sinun takiasi.

Miehenä aknakin huomannut tuon. Mikäli ei heti alussa ala vonkaamaan seksiä niin nainen katselee seuraavan uhrin.   

Tämä siitä huolimatta vaikka muuten olisi osoittanut hellyyttä, hyväillyt ja suudellut, eli osoittanut kiinnostusta aiheeseen mutta penetraation jättänyt myöhempään ajatellen että kyllä me sitä vielä ehditään tekemään.

Tulee tunne että olen vain lämmittänyt neitosen seuraavalle kun vielä erehtynyt kehumaan kauniiksi ja muutenkin aivan ihanaksi.

Tu

Kiitios myötätunnosta. Niin siinä kävi. Oli jo housut pois päällä ratsaillavmutta kun oli itse sanonut ettei vielä halua niin uskoin mitä sanoi ja jätin homman silleen.

Lennossa vaihtoi sitten toiseen. Vähän jäi ikävä kun tykkäsin kuitenkin aivan hirveästi ja ajattelin että parisuhde siitä tulee.

Vierailija
502/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle billun antamisen ajoitus on todella tärkeää. Jos nainen liian helposti, niin se ei ole hyvä asia ja jos pihtaa liian pitkään, niin sekään ei ole hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle billun antamisen ajoitus on todella tärkeää. Jos nainen liian helposti, niin se ei ole hyvä asia ja jos pihtaa liian pitkään, niin sekään ei ole hyvä asia.

Riippuu vähän ehkä miehestäkin.  Jotkut miehet kuvittelee että kun nainen antaa nopeasti niin nainen tykkää tosissaan miehestä. Ja mies puolestaan tykästyy kun yleensäkin saa edes.

Vierailija
504/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän ehkä miehestäkin.  Jotkut miehet kuvittelee että kun nainen antaa nopeasti niin nainen tykkää tosissaan miehestä. Ja mies puolestaan tykästyy kun yleensäkin saa edes.

On taas jutut..

Itseni kohdalla menee just toisinpäin, eli nainen on saamapuolella ja minähän en rumille anna yhtään mitään.

Jännää miten naiset täällä ajattelevat pelkällä pillullaan. Ihan kun he eivät muuta olisi, eikä muuta antaa kun sitä niin tärkeänä pitävät.  

Onneksi vielä on toisenlaisiakin naisia olemassa. Fiksuja ja sivistyneitäkin. Aika harvassa vaan näyttävät olevan .

Vierailija
505/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän ne elää, ja sen mukaan toimivatkin. Sellaisia Naiset on.

Vierailija
506/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä pihtaan 3 kuukautta tutustumisen alusta. Yleensä nainen jo kyllästyy 3 viikon jälkeen kun miehenä en tee seksiin aloitetta. Haluaisin kans tutustua ennen mutta naiset vaan on seksin perässä.

Vierailija
507/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä pidin tätä ihmistä seksuaalisesti hyvin puoleensavetävänä, mutta tarvitsen silti kokemuksen siitä, että tämä ihminen on turvallinen ja voin luottaa häneen. Sitä kokemusta mulla ei voimakkaasta ihastumisesta huolimatta ollut, mikä taas tarkoitti sitä, etten ollut vielä täysin valmis etenemään. Tiesin siis heti hänet tavattuani että haluan seksiä hänen kanssaan, mutta en halua sitä vielä. Tajuaako kukaan yhtään tätä mun ajatusmaailmaa?

Olen se, jolle vastasit, ja kyllä minä ainakin tajuan - tajuan oikein hyvin, että ihmiset ovat näissä asioissa erilaisia. Olen myös kirjoittanut lukuisia kertoja, että pitääkin toimia sen mukaan, mikä itsestä tuntuu hyvältä. Olen lukuisia kertoja kirjoittanut, että odottaminen on täysin ok, jos siltä tuntuu. Vaikka itse en tunne tarvetta pitkiin odotteluihin - tai varsinaiseen odotteluun ollenkaan, sillä minulle ei ole ongelma harrastaa seksiä silloin, kun siltä tuntuu, jos molemminpuolisesti sitä haluamme. Se ajankohta voi vaihdella tapauskohtaisesti. Mutta ymmärrän oikein hyvin, että jotkut tarvitsevat enemmän aikaa, syystä tai toisesta.

Vierailija
508/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde seksiä edellytä. Niinhän täälä on monta kertaa asiasta väännetty ja tuo on ollut lopputulema.

Aika alkukantasta törkkiä jotain kehonsa osaa toisen ihmisen sisään. Tai kääntäen että antaa jonkun tuollaista tehdä itselleen ja esittää että tykkää jopa siitä.

Puhumattakaan että nuoleskelee tai imeskelee jonkun kusista sukupuolirlintä.

Vierailija
509/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku ja deittailin aktiivisesti, kyllä seksi tuli yleensä mukaan kuvioihin muutaman tapaamisen jälkeen. Tosin se oli aina kummallekin luonnollista. Kaksi aikuista voi tehdä mikä hyvältä tuntuu, ja seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta. Nykyisen kumppanin kanssa harrastimme seksiä toisella tapaamisella, mutta eka näkeminen kahvittelun merkeissä olikin venynyt kuuteen tuntiin, ja kummallakin oli kolahtanut heti lujaa.

Seksi kuuluu parisuhteeseen ja on tärkeä osa sitä. Mutta onko kyseessä parisuhde, jos on tavattu vasta kerran tai pari? Mistä tiedät, jos kyseessä onkin toisen mielestä vain säätö ja seksisuhde?

Eikai kukaan paria tapailua pidä parisuhteena.

Vierailija
510/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaaksi tämä on mielestäni mennytkin. Onneksi helpompaa näin uskovaisena, oletus on, että seksiä on vasta kun ollaan sitouduttu järeästi. Tämä "sääntö" on vain ihmisen hyväksi, sydämen suojelemiseksi. Rakastelu on niin intiimiä toimintaa, että sitä ei tartte harrastaa kuin sen yhden elämänkumppanin kanssa.

Väitän että nykyiset nuoret aikuiset ovat rikkoneet itseään paljon vapaan seksin aikakaudella. Kun sekstaillaan vähän kaikkien kanssa, se muuttaa seksuaalisuutta ja kyynistääkin. Tsemppiä!

Hmm. Minä tunnen itseni aika kyyniseksi, vaikka uskovainen olenkin. 

Vapaan seksin aikakautta on varmaan ollut jostain 1960-luvulta...

Vierailija
511/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheaa että joku puhuu että nainen antaa. Ikään kuin ei itse haluaisi eikä saisi mitään.

Vierailija
512/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis haluat oikeasti etsiä pitkäaikaista kumppania, niin varmasti ne kenen kanssa ei heti synkkaa, niin häviää. Monille kelpaa pelkkä seksi, niin sen perusteella on turha taas odottaa sitoutumista.

Vierailija
513/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotenkin oletat, että sillä miehellä ei olisi muita kandidaatteja ollenkaan tarjolla, vaan hän käy sunnuntaisin kirkossa ja viikolla töissä ja parin kauppareissun välit istuu kotona, tuijottaa telkkaria ja odottaa soittoasi."

Eiköhän oletus ole se, että kaikille on muitakin ottajia, mutta pari muodostetaan sen kanssa, josta aidosti pitää, jonka kanssa on riittävän samat arvot ja tyyli. Sinä voit panna ketä haluat (kunhan vastapuoli on suostumuksellinen), anna toisten etsiä ja rakentaa ihan oikeaa parisuhdetta. 

Vierailija
514/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina tapaillessa ahdistanut tuo seksikeskeisyys. Olen tosi ujo ja varautunut ihminen enkä helposti luota kehenkään, joten tuntuu tosi epämiellyttävältä ajatus, että pitäisi käytännössä heti mennä sänkyyn. Olen menneisyydessäni suostunut tapailumiehen painostuksesta sänkyyn vaikken kokenut olevani valmis siihen ja voin sanoa etten suosittele kenellekään. No, saipahan mies ainakin mitä halusi, sehän se kai on tärkeintä.

Näin hyvänä miehenä ihmetyttää nämä naisten kommentit. Annoin paskalle miehelle ja se on kaikkien miesten vika? Eikö kaikki miehet halua seksiä? On vain paskoja ja hyviä miehiä? Naisten päässä on kyllä jotain vialla?

Missähän sanoin että se olisi kaikkien miesten vika? Tuossahan oli ihan puhtaasti kyse omasta tyhmyydestäni. Tiedän että tuolla on paljonkin miehiä j

Ei ole sinun tyhmyyttäsi vaan sen painostaneen miehen. Sinulle jäi paska fiilis, koska sinua kusetettiin, painostettiin ja käytettiin hyväksi. Se on vain ja ainoastaan sen tekijän syy. 

Vierailija
515/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Mä kyllä pidin tätä ihmistä seksuaalisesti hyvin puoleensavetävänä, mutta tarvitsen silti kokemuksen siitä, että tämä ihminen on turvallinen ja voin luottaa häneen. Sitä kokemusta mulla ei voimakkaasta ihastumisesta huolimatta ollut, mikä taas tarkoitti sitä, etten ollut vielä täysin valmis etenemään. Tiesin siis heti hänet tavattuani että haluan seksiä hänen kanssaan, mutta en halua sitä vielä. Tajuaako kukaan yhtään tätä mun ajatusmaailmaa?***

Minä ainakin tajuan. Täysin. Jotkut ihmiset ovat ilmeisesti sellaisia, että heidän pitäisi toteuttaa jokainen mielitekonsa ja halunsa, maksoi mitä maksoi. 

Vierailija
516/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei tee aloitetta vähintään toisen tapaamisen aikana, niin tulee hylätyksi tuhkamunana. Naiset haluavat olla haluttuja. Se, että sinä vaadit yleisestä normista poikkeavaa käytöstä on sinun ongelmasi. Turha luulla, että miehet muuttavat naisten vaatimaa käytöstä juuri sinun takiasi.

Miehenä aknakin huomannut tuon. Mikäli ei heti alussa ala vonkaamaan seksiä niin nainen katselee seuraavan uhrin.   

Tämä siitä huolimatta vaikka muuten olisi osoittanut hellyyttä, hyväillyt ja suudellut, eli osoittanut kiinnostusta aiheeseen mutta penetraation jättänyt myöhempään ajatellen että kyllä me sitä vielä ehditään tekemään.

Tulee tunne että olen vain lämmittänyt neitosen seuraavalle kun vielä erehtynyt kehumaan kauniiksi ja muutenkin aivan ihanaksi.

Ihan nyt vaan sekä miehille että naisille: avatkaa niitä päänsisäisiä ajatuksianne sanoiksi, jotta vastapuolikin ne tietäisi.

Vierailija
517/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelin että täytyy tuntea hyvin ennenkuin voi seksiin heittäytyä ja olen aina ajatellut näin. Mutta kun se oikea kolahtaa niin se kemia on sellaista ettei sitä ymmärrä ja hyvä että vaatteet pysyy päällä. 

Vierailija
518/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuvittelin että täytyy tuntea hyvin ennenkuin voi seksiin heittäytyä ja olen aina ajatellut näin. Mutta kun se oikea kolahtaa niin se kemia on sellaista ettei sitä ymmärrä ja hyvä että vaatteet pysyy päällä. 

Itselläni on kolahtanut tuo kemia etenkin väärien kanssa. 

Ja mitä siihen tulee, kun miehet kuvittelevat seksillä kontrolloivan naisen sellaiseksi, että hän "pihtaa" = ei ryhdy seksiin heti alkumetreillä niin metsään menee ja rytisten. Seksillä kontrolloiva nainen haluaa olla paras panosi ja antaa todella kuumaa, näytösluonteista seksiä suhteen alussa. Jotta hänellä olisi jotain, jota sitten myöhemmin ottaa pois ja sinä kuvittelit, että teillä oli ihanaa seksiä, kun se oli manipulaatiota alusta asti. 

Vierailija
519/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kuukausi on ihan älyttömän pitkä aika odottaa kun puhutaan aikuisista ihmisistä. En minä (olen nainen) ainakaan jaksa alkaa panostamaan ja mahdollisesti kehittämään orastavia tunteita ihmiseen, joka voi paljastua muutaman kuukauden päästä umpisurkeaksi sängyssä. 

Ymmärtänet ehkä, että monet miehet antavat aullisti lemmensalkoa heti kättelyssä vain siksi, että testaavat naisen. Yleensä se johtaa hylkyyn, kuten esim. minä olen tehnyt lukemattomia kertoja. Kyllä minä ooen voinut panna naisia, mutta ei se ole koskaan antanut täyttä tyydytystä kuten rakastelu pitkähkön tutustumisen jälkeen ja rakastuneena. Luultavasti suurella osalla naisia ongelmana on se, ettei aivokapasiteetti oikeasti riitä syvään henkiseen yhteyteen ja sen myötä äärimmäiseen intohimoon toista kohtaan, niin sitten vain pannaan jotenkuten.

Vierailija
520/643 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheaa että joku puhuu että nainen antaa. Ikään kuin ei itse haluaisi eikä saisi mitään.

Tarkoitin jos nainen haluaa sitouttaa miehen. Antamalla liian nopeasti mies alkaa epäillä naisen moraalia. Jos seksin saaminen kestää liian pitkään, mies ajattelee naisen olevan jotenkin estynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän