Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (18801)

Vierailija
18701/18801 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ske käytti vahingossa väärään nikkiä. Miksei ullatuspito poista tätä ketjua, yksi nikki keskustelee monella eri nimimerkillä itsensä kanssa?

Pitänee kait vaan pyytää poistamaan näitä viestejä, jotka ei ketjun aiheeseen kuulu?

Ei täällä ole enää keskustelua, yksi keskustelee itsensä kanssa💩

Keskustelua vaikeuttaa se että joku idiootti poistattaa viestejä. Ske ystävällisesti palauttaa myös toisten aiheettomasti poistatettuja viestejä ajoittain.  Mitä olen laskenut niin nyt parin viikon aikana näitä viestejä poistatettu ilkeilymielessä yli sata.

Vierailija
18702/18801 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään keskustelua ole, yksi pitää tätä päiväkirjananaan. Tai satutuokioina oikeastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
18703/18801 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusiksi:

Kampin Pimu

18620/18622

|

24.09.2025 | 18:08

Ske, munakokkelia ihmettelin minäkin kun ramppasin työkseni aamulennoilla. Se ei kertakaikkiian ollut syötävää. Myöhemmin kävi ilmi, että se tehdään jauheesta!

Voi voi, sittemmin havaitsin saman ilmiön hotelliaamiaisilla. On jäänyt munakokkelit syömättä. Mur! 😬

Kampin Pimu

Vierailija
18704/18801 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan sivulla 931 vaikka kirjoitin jo eilen sivulle 932..kyllä joku jaksaa..

- tarinankertoja-

18705/18801 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei munakokkelia voi näköään enää syödä hotelliaamiaisella 🙁

No, tänä aamuna oli sitten pekonia, valkoisia papua tomaattikastikeessa, leipää+kinkkua, valkohomejuustoa+hunajaa, chia-vadelmavanukasta, marjasmuutia, porkkana-ikniväärishotti, kirsikkatomaatteja, kurkkuviipaleita JA suolakurkkuja sekä vesimelonia ja appelsiinimehua. Ja tietenkin teetä.

Tukevan aamupalan ja aamiaiselta mukaan otetun omenan, kahvitauolla tarjotun pullavan ja kahviautomaattijuomien voimalla pärjäsi päivän, neljän maissa piti käydä ostamassa työmatkailijan peruseväs, eli pari riisipiirakkaa ja banaani. Illalla mennään kuulemma pizzalle (sekin tarjotaan).

Toivon totisesti, että yhtä myöhään ei tarvitse valvoa kuin eilen, koska se Arnold-leffa jota kokista ryypiskellessä katsottiin oli luokattoman surkea. Olisi edes joku parempi leffa (seura oli viiden tähden luokkaa).

Jos joutuis omalla kustannuksella maksamaan kaikki ruuat, niin voisi hotelliaamiainen tippua majoituksesta pois, Helsingin ulkopuolella se on vähintään parikymppiä. Iltaisin tuskin tulisi syötyä pizzaa tai kebabia joka ilta, ja lounas olisi maksimissaan se subin lounas. Päivärahoilla ei rikastu silti, vaikka kuinka nuukailisi.

Tekee ehkä hermoilleni ihan hyvää, etten ehdi koko ajan vahtia viestien poistamista? 

Kotona ovat syömässä uunimakkaraa ja ranskalaisia (pakkasesta)... Ovat syöneet myös omenoita, kuulemma. Uskokoon ken tahtoo.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
18706/18801 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun ruokaostoksiin 90€! Toki vahvasti kuivakaappien varastoja ja pakasteita ja valmiita pakastettuja ruoka-annoksia verottaen. Kauppaan seuraavan kerran ensi viikon torstaina tai perjantaina.

Tämän päivän ostostilalle oli ruokia vajaan 30 arvosta. Mutta menikin 50. Kaksi pakettia tarjous lohta (30% kun kävin aamusta heti kaupoilla) Tuplasi melkein ostoskulut, mutta pakkasessa on 8 annospalaa lohta seuraaville viikoille ja kuukausille.

Vierailija
18707/18801 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ske käytti vahingossa väärään nikkiä. Miksei ullatuspito poista tätä ketjua, yksi nikki keskustelee monella eri nimimerkillä itsensä kanssa?

Pitänee kait vaan pyytää poistamaan näitä viestejä, jotka ei ketjun aiheeseen kuulu?

Keskustelua vaikeuttaa se että joku idiootti poistattaa viestejä. Ske ystävällisesti palauttaa myös toisten aiheettomasti poistatettuja viestejä ajoittain.  Mitä olen laskenut niin nyt parin viikon aikana näitä viestejä poistatettu ilkeilymielessä yli sata.

Mitäpä, jos Ske ja kumppaninsa pysyisivät ystävällisesti ketjun aiheessa eivätkä itse ilkeilisi muille, niin ei varmaan kenenkään tarvitsisi poistella mitään? 🤔 

Vierailija
18708/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos Ske ja kumppaninsa pysyisivät ystävällisesti ketjun aiheessa eivätkä itse ilkeilisi muille, niin ei varmaan kenenkään tarvitsisi poistella mitään? 🤔 

Ske ja kumppanit ovat pysytelleet aiheessa sitkeästi. Poistetuissa viesteissä on ollut kymmeniä viestejä, joissa esim. Tarinankertoja on luetellut pöivän ruuat eikä mitään muuta.

Poistattaja ei ole kertaakaan kirjoittanut otsikon aiheesta.

Vierailija
18709/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä pitäisi poistattaa ja poistaa 70% viesteistä jos vain ja ainoastaan ja tiukasti ketjun aiheessa pitäis pysyä. Ei välttämättä olisi huonokaan juttu.

Vierailija
18710/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ske ja kumppanit ovat pysytelleet aiheessa sitkeästi. Poistetuissa viesteissä on ollut kymmeniä viestejä, joissa esim. Tarinankertoja on luetellut pöivän ruuat eikä mitään muuta.

Vierailija
18711/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aloitin kaurapuuro-pakastemarjat- jogurtti -aamupuurokauden. Vanha hyväksi todettu juttu. Jogurttitölkkejä ostin silloin, kun s-ryhmän tarjous oli 2L 1 50e. Hapanmaitotuotteitahan voi syödä reilusti yli päiväyksen.

Eilen söin pannulla paistettua kesäkurpitsa- kananmuna-sipulimössöä , maitoa ja ruisleipää. 

Omenoita edelleen, pari viimeistä puuta eivät ole tehneet pudotusilmiötä koko sadolleen. Annoin periksi ja keitin kaksi kattilallista maustettua omenahilloa. Viime vuonna keitin liikaa ( tai en tajunnut jaella kaikkea heti pois; itse en tykkää). Tai toinen kattilallinen on oikeastaan vielä kiehumassa.

Viimeinen murunen juhlasuklaakakkua meni myös eilen.

Vierailija
18712/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, toi viestien poistattaja voisi poistua itse! Sit voisi muut keskittyä itse aiheeseen, kun asialliset biestit pysyis täällä.

Vierailija
18713/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ske saa aina raivokohtauksia kun viestejä poistellaan tai sitä arvostellaan. Pitääkin alkaa pyytää viestien poistoja niin tulee viihdettä.

Vierailija
18714/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ske saa aina raivokohtauksia kun viestejä poistellaan tai sitä arvostellaan. Pitääkin alkaa pyytää viestien poistoja niin tulee viihdettä.

Laitappa tähän esimerkki tuollaisesta raivokohtauksesta? Viestien palauttaminen sitä ei ole. Kyllä raivoojat ovat ihan eri henkilöitä.

Viihdettä löytyy noista jatkuvasti poistettabista Helena Koivu-ketjuista, hus sinne!

Minä sen sijaan ostin Citymarketin tsrjouksesta 2 kg kutakin, punajuurta, lanttua ja porkkanaa. 1 €/2 kg pussi.

Vierailija
18715/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitappa tähän esimerkki tuollaisesta raivokohtauksesta? Viestien palauttaminen sitä ei ole. Kyllä raivoojat ovat ihan eri henkilöitä.

Viihdettä löytyy noista jatkuvasti poistettavista Helena Koivu-ketjuista, hus sinne!

Minä sen sijaan ostin Citymarketin tsrjouksesta 2 kg kutakin, punajuurta, lanttua ja porkkanaa. 1 €/2 kg pussi.

18716/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis tämähän on keskustelupalsta joka on tarkoitettu tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Näin se sanotaan säännöissäkin.

Kampin Pimu

18717/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis, mulla menee nyt kyllä kaikki viestit ihan sekaisin! Osansa voi olla sillä, että olen aivan liian vanha riekkumaan nuorten seurassa monta iltaa (mutta oli kivaa, siis positiivisella tavalla kivaa, kun nuo nuoremmat kollegat huhuilivat, että mihin se meidän täti meni 😍 ). Onneksi nyt olen vihdoin kotona, kaupan kautta.

Ensin kävin Normalissa, siellä on ollut persikkateetä muruina, ja pelkäsin, että näin syksyllä se poistuu valikoimista. Kassa vahvisti oletukseni, sitä ei enää lisää tule ennen kevättä. Ostin pari purkillista, tai kolme.

Cittarissa oli tarjouksessa lohi 6,99€/kg, mut fileerattuna se olisi ollut kympin kilo! Aiemmin on ollut fileerauslisä 2€/kg, nyt kolme euroa siis! Ostin punalaputetun kasslerin, se oli sitten 5,55€/kg. Ihan hyvä hinta kokolihalle. Sen seuraksi teen uunijuureksia, kun olivat tarjouksessa euron pusseissa. Lisänä kaalisalaattia ja punalaputettuja ruispuikuloita sekä paistettuja sieniä. Kunhan nyt toivun tässä vielä hetken... Huomenna syödään lohta, tosin ei kauhean kauniisti fileoituna.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
18718/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos Ske ja kumppaninsa pysyisivät ys

Sinä et selvästikään ole lukenut ketjua viime päivinä. Iso osa näitten viesteistä on koskenut jotain ihan muuta kuin 100 eurolla syömistä. 

Vierailija
18719/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos Ske ja kumppaninsa pysyisivät ys

Täältä pitäisi poistattaa ja poistaa 70% viesteistä jos vain ja ainoastaan ja tiukasti ketjun aiheessa pitäis pysyä. Ei välttämättä olisi huonokaan juttu.

Ei ollenkaan huono juttu. Jos muut kuin ruoka-aiheiset viestit poistettaisiin, niin se se vasta olisikin mahtavaa. Varsinkin, jos ei käy joka päivä täällä, niin sitä aiheen viereistä (tai ei aina edes viereistäkään vaan kaukaista) liipadaapaa on kertynyt jo monta sivua, kun taas tulee. Hukkuu ne itse ketjun asiat niitten jalkoihin. 

Vierailija
18720/18801 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn satunnaisesti tässä ketjussa, nykyisin aina kun osuu silmiin etusivulla, eikä kertaakaan ole ollut monta sivua ei-ruoka-aiheisia kommentteja. Kaikissa on ollut ruoka aiheena.

Mitenhän muuten on mahdollista, että jo poistettuja viestejä näyttää tuleen takaisin? Ei siis niin että olisi kukaan kopsannut, vaan olivat useammalla kerralla poissa kun katsoin, ja nyt ovat paikallaan.