KEVYESTI KESÄÄN vko1
Kommentit (62)
Tassa sita nyt ollaan intoa taynna aloittamassa uutta vuotta, vaikka eilisillan siiderit kolottaa viela, mutta nyt alkaa uusi kevyempi elama.
Joten, raskaan aamupalan jalkeen (oli pakko syoda suolasta etta saa kehon kayntiin eilis illan jalkeen) paatin astua vaa' alle ja " blimey" , ma olin niin shokissa et tayty punnita kaikki 4 kertaa uudelleen ja tarkistaa vaa' an asetukset. Pari viikkoa ennen joulua painoin 83kg, ja koska olo oli joulun jaljilta enemman kuin pomppo lisasin tuohon aloituspainoksi 5 kg jolloin paastiin 88. Kertaakaan en kuitenkaan katsonut mita se oikeesti oli vaa' alla.
Ja nyt todellinen aloituspaino on 80,4 kg. (siis olen joulun aikana jopa laihtunut ainakin 3kg, kasittamatonta, mutta tuntuu NIIN hyvalta)
Joten sain todellakin lisapotkua.
Tsemppia muillekin.
Wintteri
Mitat: 170 cm
(Aloituspaiva 1.1.2007) 80,4 kg
I Tavoitepaino 75kg
Tästä se nyt vasta mullakin alkaa samalla kun uusi vuosikin. Aloitin tänään kiltisti kaurapuurolla ja mustikkakeitolla vihreän teen kera päiväni. Ja tulin juuri puolentoista tunnin sauvakävelylenkiltä. Nyt pitäis wokkailla vähän vihanneksia kanan ja riisin kera. Eli alku ainakin lupaava. Tosin kyllä mulle on aina ollut helppoa päivällä kontrolloida syömisiäni, mutta ilta, kun lapset on mennyt nukkuun, on mun kompastuskiveni. Mun aloituspainoni on 78 kg ja tavoite 58 kg. Pituutta mulla on 160cm. Tsemppiä!
-Jossu
Eli tarkoitukseni on mennä painonvartijoihin ens maanantaina, mutta stemppiryhmä olisi mukava. Eilen kylään lähtiessä alkoi tosissaan ahistaa nää kilot. en tunne olevani oma ihteni.
Kaksi lasta on, ja raskausaikojen kilot ovat jääneet. Pudotettavaa kaikkiaan 23 kiloa. mutta ennen kesää haluisin painaa enintään 70 kiloa. siihen pyrin. vakiopainoni on ollu siinä 61 paikkeilla johon haluan pyrkiä. nämä ylimääräset kilot tulleet siis raskauksien ja imetyksen myötä.
äsken puntarissa 83,7 kiloa.
pituus: 162 cm.
Tänään aloitin mehupaaston ja tarkoitus olisi jatkaa tämä viikko näissä merkeissä. Aamulla sain tehtyä myös sauvakävelylenkin. Tuo meidän vaaka vain pistää vihaksi, kun voi saman minuutin aikana näyttää joko viisi kiloa enemmän tai sitten vähemmän. Tarkkaa aloituspainoa en siis tiedä, mutta oletus on jotain 80 kg. Tavoite on saada 60 kg rikki - toivottavasti loppukesään mennessä.
No niin, siispä...
Pituus: 157 cm
Paino 78.4 kg
Makeat pitää saada pois, tavalla tai toisella. Ensi kesänä meillä on isoäitini 90-vuotis synttärit ja sinne jos olis saanu painoa pois tuommoset 10 kg. Lopullinen tarkoitus on saada painoa menemään niinkin alas kuin 55 kg:on..
Kannustusta ja tukea tarvitsen, kuten varmaan meistä moni muukin.
Asun Länsi-Vantaalla, minulla on 3,5 v. poika, joten kävelylle olisi kiva päästä... Ja jos kavereita löytyy lenkille, niin aina parempi... silloin on vaikeampi luistaa. Voin myös kertoa, että olen rapakunnossa, joten jos juoksukaveria haluaa, ei minuun kannata ainakaan toistaiseksi ottaa yhteyttä, eli kevyesti liikkumaan näin aluksi. Aloitan heti huomenna n. 3 km:n kävelyllä kera rattaat..
Eli ottakaa yhteyttä, jos tilanne kuullostaa samalta myös sinun kohdallasi.
Nyt se sitten virallisesti alkaa!
Pituus:160cm
Lähtöpaino:88kg
Välitavoite kesään mennessä: -10kg
Lopullinen tavoite, vuoden loppuun mennessä: paino mielellään alle 70kg
Nyt vaan vaivaa tämä flunssa, joten lenkkeilyt saavat edelleen odottaa.
Täytyy yrittää pitää paino ruokavalinnoilla kurissa kunnes jaksan taas " treenata" .
Jatkampa juttua viikolla, nyt on pää ihan " tyhjä" . Täytyy varmaan mennä päikkäreille..
Lähtöpainolla 78,3 kg. Tavoite n. 70 kg, aluksi.
Ajattelin keventää ruuassa ja liikkua enemmän (lenkkeillen työmatkat, vapaapäivillä sauvakävelyä).
eli mun pitäis saada vielä -10kg kesään mennessä
esittelyä sen verran että olen 30v yhden ihanan 1v9kk pojan äiti, lisäksi perheeseen kuuluu aviomies. espoossa asutaan. raskasukiloja tässä edelleen sulatellaan ja nyt muutamaa jouluna tullutta.
työn ja perheen hoitaminen on saanut liikunnan ihan minimiin mut nyt pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa taas liikkua. mä tykkään uimisesta ja yritän käydä 2-3 kertaa viikossa.
ainiin paikkareiden pistetitä lasken mutta en käy missän tapaamisissa. miehen työvuorot on niin epäsäännölliset että mitään tollasta vaki aikaa olis mahdoton noudattaa. ja muutenkin pinoudun mielummin tänne :) täällä kuitenkin joutuu vastuuseen tekosistaan ja hyvä niin si kehtaa tulla jos repsahtaa pahasti...
paino nyt 1.1.07 82,8kg
pituus 171cm
tavoite paino 65-70kg (heinäkuun alussa kun on hyvän ystävän häät)
no niin tsemppiä kaikille matkaan...
matka kohti ekaa -5kg alkakoon ja palkintona siitä on hemmottelupäivä hierojalla :)
ihminen on sama.... :)
winterangel! oletko englannissa??
Kaksi tyttöä 1- ja 2-vuotiaat joista tämä liikapaino sai alkunsa ja on tiukasti pysynyt mukana. Välillä jo hieman laskikin mutta helposti sain sen taas nousemaan. Nyt olisi tarkoitus taas ottaa uusi suunta ja kovasti yritän että se olisi pysyvää!
Paino tänä aamuna eilisen mässäyksen jälkeen järkyttävät 77 kg tasan, järkyttävät siksi että ennen Joulua oltiin 74 kg:n tuntumissa. Ehkäpä/toivottavasti tipahtaa kivuttomasti siihen lukemaan.
Eka tavoite jota tavoiteltiin oikeastaan jo viime vuosikin olis se kutosella alkava lukema, 69,9 on jo juhlan paikka... sitä on odotettu ja toivottu niin pitkään. Eli nokka kohti kuuskytlukua!!!
Lapset alottaa huomenna tarhauransa ja minä työni ensi maanantaina. Tämän viikon siivoan kotona ja totuttelen elämään ilman herkkuja, etenkin suklaata. saapi nähdä miten kotiäidin uran päättyminen vaikuttaa tähän painoasiaan...
Nyt porkkanasosekeittoa nautiskelemaan, nami!
Jekkuli
164cm/77kg ja eka tavoite 69,9kg mahdollisimman pian mutta viim. huhtikuun lopussa!
Olin tuossa ennen joulua pinossa JOULUKSI KUNTOON, mutta se taisi ehtyä. Joten liityn teidän joukkoonne!!
Esittelyä: Asutaan Kymenlaakossa ihan maalla. Olen kohta 30v ja perheeseen kuuluu mies, tytöt 5.5kk ja 1.9v.Sekä kaksi leonberginurosta.
Imetys loppui tuossa jouluna, joten nyt ihan uusilla mielin laihduttamaan tuollaset 8kg pois. Imetys ei täällä ainakaan laihduttanut, jos vähänkin yritti tiputtaa niin maidon tulo ehtyi. Nyt sitten maito loppui ihan muuten vain, niin nyt se alkaa!
Ajattelin mennä ihan painonvartioihin. Tavoitteena painaa 6.4.07 pitkänäperjantaina 58-60kg. Täytän silloin 30v. Kova urakka siis edessä. Uskon alussa tippuvan nopeesti kun todellakin joulun jäliltä on turvonnut olo.
Vaaka heittää lukemaa 66.6-68.5kg. On vähän sekaisin,joten ilmoittelen sitten pv-vaa' an lukemat perjantaina.
Rivi siis:
pituus 163.5
paino 66.6-68.5 tarkempi myöhemmin
tavoitepaino 58-60
Hyvissä mielin tytöt uuteen vuoteen!! Porukassa on voimaa, eiköstä niin!!! =)
Tuulia
Voi järkytys! Vaaka näytti aamulla 72,8 kg, joten nyt on otettava uusi suunta ja äkkiä! Eka tavoite siis saada paino alkamaan kutosella, mielellään tässä tammikuun aikana. Lopullinen tavoite n. 60 kg.
Pituus 160 cm
Paino tänään 72,8 kg
Tavoite 60 kg
vaaka näytti tälle aamulle 69,1. Ei nuo joulun ja uuden vuoden syömiset tuoneetkaan lisää kiloja. Nyt suuntaan ulkoilemaan muksujen kanssa. Kunto kohoaa, kun puskee nuita tuplia!
pituus 160cm
paino tänään 69,1
tavoitepaino ennen kesää 63
tavoitepaino vuoden 2007 loppuun 58
Oikein hyvää ja ennenkaikkea kevyttä uutta vuotta kaikille!
Tulisin mielelläni joukkoon mukaan, porukkaa onkin jo tosi hyvin ja motivaatiokin (ainakin tässä vaiheessa) korkealla.
Viime syksyn kirjoittelin " Jouluksi kuntoon" -pinossa. Siellä meitä oli myös parikymmentä alkusyksystä, mutta yksi kerrallaan porukka hävisi ja lopulta tuloksia jouluna oli kertomassa kolme tyyppiä. Ei ole todellakaan tarkoitus masentaa näin aluksi, toivotaan että tässä pinossa porukka pysyy matkassa aina sinne omiin tavoitteisiin saakka!
Viime syksynä sain pudotettua 9 kg. Lähtöpainoni oli 1.8.06 74kg ja joulun alla vaaka näytti 65 kg. Jouluna sallin itselleni herkuttelua, ja tänään aamulla vaaka näytti 66,8 kg. Tämä on siis lähtöpaino. Pituutta on 163 cm.
Tavoitepainoni on 60 kg juhannukseen mennessä. Tiedän, että nämä kilot tulevat olemaan tiukassa, mutta toivon yli kaiken, että onnistun. Ja tämän loistavan porukan avulla me kaikki onnistumme!
Reseptinä painon pudotukseen on sama kuin syksylläkin. Herkut pannaan aluksi kokonaan eli tammikuuksi. Tämän jälkeen yksi herkkupäivä viikossa. Muuten mennään terveellisen perusruoan merkeissä, paljon kasviksia ja salaatteja. Liikuntaa kuntokeskuksessä noin 3 krt/viikko.
No niin ladyt, tästä se lähtee!
-Diina-
Nyt sitä sitten pitää aloittaa oikein kunnolla. Joulun ja uuden vuoden mässäilyt on takana ja uusi vuosi alussa.
Olin ajattelut aloittaa pisteiden laskulla ja olinkin tilaamassa syö ja nauti CD-romppua, mutta ikäväkseni en sitä saanut, koska ne oli loppunut. Pitää varmaan aloittaa vaan sitten pisteitten laskulla muuten. Eniten mua vaivaa noi minkä verran mistäkin liikuntalajista saa lisäpisteitä? Muutamia niistä on tiedossa vanhojen painonvartijoitten matskujen takia, mutta kaikesta en tiedä.
Tämä aamu alkoi kiltisti kaurapuurolla. Ja todellakin puntarilla käynnin jälkeen tulin siihen tulokseen että nyt olikin syytä alottaa, nimittäin joulun aikana oli tullut pari kiloa lisää.. lähtötietoni ovat siis:
Pituus: 161
Paino 91 kg (hui kauhistus)
Tavoite: 15-20 kg
Jos jollakin on hyvä keino miten saa makeanhimon taltutettua niin vinkit otetaan vastaan? Nimittäin oon oikea herkkuperse ja siten taitaa suurimmaks osaks olla noi kilot hankittu.
Taidan siis lähteä kunnon lenkille koiran kanssa ja siivota näin vapaapäivän kunniaks.
Diinalle *vilkutus*
-Sara-Maria-
Nyt kyllä tuli mitta täyteen kaiken tän joulumässäilyn jälkeen. Tarkistin vielä puntarista ne maagiset numerot ja voi ihanuutta, 93,5 kiloahan se sieltä pamahti. Olen lähes koko elämäni (ikä 22v) " kamppaillut" kilojen kanssa ja nyt tämän kuopuksen myötä olen taas hurjissa lukemissa. Esikoisen jälkeen laihdutin n.20 kiloa ja kyllä nyt kaiholla katsoo niitä kuvia :)
Mutta nyt siis ajattelin ottaa itseäni niskaläskeistä kiinni ja aloittaa matkan kohti hoikempaa loppuelämää :) Pistevihkoset odottavat kaapissa ja kun tässä nyt muutaman kilon saa pois (oloa paremmaksi) niin sitten aloitan spinning-ja steppitunnit. Joten jos mukaan huolitte niin tämmöinen tsemppi porukka olisi tosi hyvä lisäpotku :)
Näistä lukemista lähden:
Paino:93,5kg
Pituus:177cm
..ja näihin toivottavasti pääsen:
kesäkuun alkuun mennessä:alle 85kg
joskus sitten: 70kg ja saa mennä allekkin
Mahtavaa, juuri sopiva ajankohta ja poppoo minunkin päätökselleni.
Aloituspaino on otettu tänään ja pointsit on kehissä.
Esittelyä sen verran, että kotona on tyttö kohta 2v ja poju kohta 2kk. Ja heidän kanssaan on painoa tullut 10kg ekan raskauden alusta. Sen kun saisi pois... ja mieluiten vähän enemmänkin...
Eli alkupaino nyt 79kg, tavoite 65, pituutta 178cm.
Tsemppiä siskot, tästä se lähtee!
sano vaan jos tarviit joitain tiettyjä liikuntapisteitä niin voin niitä sulle kattella. Mulla kun löytyy tuo cd-romppu uutena ja vanhana =) Ja tosiaan muutkin saa kysellä niin laittelen parhaani mukaan niitä!
Itellä ei oo ihan viel pisteet riittäny, mutta kutakuinkin ja todella paremmalla mallilla ollaan. Huomenna varmaan taas helpompaa kun saahaan mies töihin. Sen lomilla on aina jotenki vaikeaa syödä vaan se mitä on lupa ;) Mut kyllä tänään aamuvaaka jo näytti paljon vähemmän kuin eilen. Kiitos jo ihan runsaan juomisen, se kun tuppaa usein unohtumaan! Pitää oikein keskittyä että tulee tarpeeks litkittyä!
Jopa voi olo keventyä päivässä, eli eilinen meni kivasti ilman herkkuja ja liikoja syömisiä muutenkin.
koitin juoda vettä joka välissä ja sainkin juosta vessassa ihan kyllästymiseen saakka. Illalla teki niin mieli kaikkea mutta pysyin tiukkana, eiköhän tämä ilta jo ohiteta helpommin.
Vaakaan astun aikaisintaan perjantaina ja toivon että jotain todellakin olisi tapahtunut muuten voi motivaatio romahtaa... Ainakin olo tuntuu jo nyt paremmalta eikä niin turpealta kun eilen aamulla!
Tsemppiä kaikille!
Jekkuli 164cm / 77kg / 1. tavoite 69,9kg
Pistelasku on reippaasti alotettu ja lähtöpaino uuden vuoden mässäysten(kin) jälkeen ompi täällä 91,2kg:a.....ja ens viikolla toivottavasti paaaljon vähemmän!
Eilisen päivän aikana paukahti siis kilo lisää vielä mutta osa on varmaan runsasta turvotusta kaikesta suolasesta ja valvomisesta tytön kanssa. Aamulla käytiinkin sitten lääkärissä, ja ei todellakaan turhaan. Oma olo on kanssa aika väsy, mutta yritetään silti jaksaa pinnistää ja pitää ittensä poissa herkuista (tai ainakin pisteissä pysyten ;)
Nyt jos menis vaikka laittaa fiksua ruokaa kun sai potilaan unille! Hyvät uudet vuodet vielä kaikille!!