Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuoden parisuhde päättymässä..

Vierailija
08.11.2023 |

Nainen haluaa lähteä, kun tunteet viilenneet.. Tuntuu pahalta.  Mitenköhän selviää edes joulun.. pitäisi kestää kuin Mies. Saapa nähdä. 

M43

Kommentit (828)

Vierailija
181/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kohta 40 vuotta yhteiseloa ja aina vain paranee.

Paljon onnea!  AP

Vierailija
182/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samoissa tunnelmissa, mies haluaa erota. Meillä on ollut lyhyempi suhde joten niin pitkää yhteistä taivalta ei ole ollut kuin teillä mut ikävää se silti on kun yllättäen kerrotaan et tää oli tässä. Aiemmin elämässäni olen eronnut pitkästä suhteesta joten siitäkin on kokemusta. Kyllä siitä selviää, luota siihen. Mutta vaikeita paikkoja ne on. Mieli on herkillä ja tuleva pelottaa, etenkin yksinäisyys, ei tässä enää nuoria olla. Mutta muista ettet ole yksin. Päivä kerrallaan eteenpäin oman jaksamisen mukaan. Puhu, kirjoita, liiku, syö, nuku, kuuntele musiikkia, mene luontoon, itke, sauno, herkuttele, ajele autolla.. Löydä omia asioita millä kanavoida tunteita ja pidä huoli itsestäsi. Selviät kyllä. Nainen43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samoissa tunnelmissa, mies haluaa erota. Meillä on ollut lyhyempi suhde joten niin pitkää yhteistä taivalta ei ole ollut kuin teillä mut ikävää se silti on kun yllättäen kerrotaan et tää oli tässä. Aiemmin elämässäni olen eronnut pitkästä suhteesta joten siitäkin on kokemusta. Kyllä siitä selviää, luota siihen. Mutta vaikeita paikkoja ne on. Mieli on herkillä ja tuleva pelottaa, etenkin yksinäisyys, ei tässä enää nuoria olla. Mutta muista ettet ole yksin. Päivä kerrallaan eteenpäin oman jaksamisen mukaan. Puhu, kirjoita, liiku, syö, nuku, kuuntele musiikkia, mene luontoon, itke, sauno, herkuttele, ajele autolla.. Löydä omia asioita millä kanavoida tunteita ja pidä huoli itsestäsi. Selviät kyllä. Nainen43

Kiitoksia oikein paljon 😊 AP

Vierailija
184/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa siihen parisuhteeseen, jos haluaa ettei se lopu.

Vierailija
185/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin olen tehnytkin.. Mutta kaksi siihen vaaditaan lopulta..   AP

Vierailija
186/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi hämmentävä juttu miehelle eron jälkeen on naisen käytös. Omien ja tuttujen kokemusten mukaan se on hyvin samanlainen kuin Helena Koivulla. Alussa voi olla lyhyt sovinnollinen pätkä, mutta sitten se yleensä muuttuu. 

Tuon erojuttujen luku voi hälventää tuota hämmennystä.

.

.

.

.

näin se naisten kohdalla menee. entinen on entinen eikä nainen jaksa teeskennellä kiinnostunutta enää.

asialliset välit taitaa olla harvinaisempia

Sama kokemus miehistä. Eli riippuu luonteesta, ei sukupuolesta. Varsinkin siinä vaiheessa kun löytyy uusi kumppani niin välit entiseen (ihan syystäkin) viilenee. Ilkeät ja katkerat ihmiset on ilkeitä ja katkeria, ero tuo sen oikean luonteen vaan paremmin esille.

Vierailija
187/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin olen tehnytkin.. Mutta kaksi siihen vaaditaan lopulta..   AP

Toki, mutta kyllä siinä suhteessa on jotain ollut pielessä, jos toinen haluaa siitä pois.

Vierailija
188/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi hämmentävä juttu miehelle eron jälkeen on naisen käytös. Omien ja tuttujen kokemusten mukaan se on hyvin samanlainen kuin Helena Koivulla. Alussa voi olla lyhyt sovinnollinen pätkä, mutta sitten se yleensä muuttuu. 

Tuon erojuttujen luku voi hälventää tuota hämmennystä.

.

.

.

.

näin se naisten kohdalla menee. entinen on entinen eikä nainen jaksa teeskennellä kiinnostunutta enää.

asialliset välit taitaa olla harvinaisempia

Tuo kiinnostuneen teeskentely / esittäminen, että kaikki on hyvin on sellainen jota ei ymmärrä.. varsinkin jos se on kestänyt useamman vuoden..AP

Tilanne on voinut olla periaatteessa arjessa ihan hyvin, mutta jos parisuhdetta ei pidä yllä, niin kyllähän ne tunteet katoaa hiljalleen, kunnes tajuaa että haluaa jotain muuta.

Vierailija
189/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Täällä kans muuttoa suunnitellaan ja kamoja pakataan. Yli 30 vuotta oltu yhdessä ja sitten miehelle iski joku keski-iän hulluus päälle. Haluaa olla ja tehdä vaikka ja mitä muiden ihmisten kanssa. Perheestä viis! Tuntuu etten selviä tästä surusta, katkeruudesta ja pahasta olosta sitten niin millään. Itse olen tukenut miestäni näiden vuosien aikana kun oli työttömyyttä, alkoholismiakin yhdessä vaiheessa ja monta muuta vaikeutta. Olen rakastanut ja antanut anteeksi. Jättänyt idiootti kun olen omat haaveet mm. uraani liittyvät toteuttamatta kun pidin mieheni elämää tärkeämpänä. Että muutetaan miehen työn perässä jne. Nyt sitten olen tyhjää vain. On tämä elämä yhtä peetä! Terveisin surullinen vaimo

Vierailija
190/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap! Täällä kans muuttoa suunnitellaan ja kamoja pakataan. Yli 30 vuotta oltu yhdessä ja sitten miehelle iski joku keski-iän hulluus päälle. Haluaa olla ja tehdä vaikka ja mitä muiden ihmisten kanssa. Perheestä viis! Tuntuu etten selviä tästä surusta, katkeruudesta ja pahasta olosta sitten niin millään. Itse olen tukenut miestäni näiden vuosien aikana kun oli työttömyyttä, alkoholismiakin yhdessä vaiheessa ja monta muuta vaikeutta. Olen rakastanut ja antanut anteeksi. Jättänyt idiootti kun olen omat haaveet mm. uraani liittyvät toteuttamatta kun pidin mieheni elämää tärkeämpänä. Että muutetaan miehen työn perässä jne. Nyt sitten olen tyhjää vain. On tämä elämä yhtä peetä! Terveisin surullinen vaimo

Tsemppiä sinne kanssa.. Ei voi muuta sanoa kanssa täältä.  Tuntuuhan tämä pahalta. Tavaroiden muuttamisessa se fyysinen raskaus ei ole mitään verrattuna tähän henkisen puolen olotilaan, joka tulee kun tavaraa pakataan pois. AP

Vierailija
191/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP ja muut raskaita aikoja läpi käyvät, voimia teille. Täällä aina välillä linkataan hyviä pitkiä ketjuja, niin linkkaan nyt itse tämän. Jollekin voi olla vertaistukea, vaikka kahta täysin samanlaista elämäntilannetta ei ole:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4710103/pitaisi-osata-paastaa-irti-miks…

AP, vaikutat tosiaan todella hyvältä mieheltä ja näin naisena tuntuu hyvältä lukea välillä sinunlaistesi kirjoituksia. Olen erilaisessa elämäntilanteessa, mutta silti saan jokaisesta viestistäsi kiinni. Ihmisyys vaan on samaa ja se on lohdullista.

Olen itse juuri sellainen nainen, että olen halunnut kotiin luoda kaikella tapaa kodin tunnelman ja rakkailleni tunteen siitä, että täällä on hyvä olla. Siksi tosiaan kävi sydämeen kuvauksesi siitä, miltä tuntuu, kun naisen läsnäolo kaikkineen on poissa.

Jos jaksat, lueskele tuota ketjua. Mitä parisuhteellesi tapahtuikaan, sinä selviät ja voit vielä hyvin. Sinulla on avoin ja rakastava sydän.

N51 

Vierailija
192/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi AP ja muut raskaita aikoja läpi käyvät, voimia teille. Täällä aina välillä linkataan hyviä pitkiä ketjuja, niin linkkaan nyt itse tämän. Jollekin voi olla vertaistukea, vaikka kahta täysin samanlaista elämäntilannetta ei ole:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4710103/pitaisi-osata-paastaa-irti-miks…

AP, vaikutat tosiaan todella hyvältä mieheltä ja näin naisena tuntuu hyvältä lukea välillä sinunlaistesi kirjoituksia. Olen erilaisessa elämäntilanteessa, mutta silti saan jokaisesta viestistäsi kiinni. Ihmisyys vaan on samaa ja se on lohdullista.

Olen itse juuri sellainen nainen, että olen halunnut kotiin luoda kaikella tapaa kodin tunnelman ja rakkailleni tunteen siitä, että täällä on hyvä olla. Siksi tosiaan kävi sydämeen kuvauksesi siitä, miltä tuntuu, kun naisen läsnäolo kaikkineen on poissa.

Kiitoksia kivasta viestistä!  AP

Vierailija
193/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu siltä,  niinkuin sisältä olisi jotain mennyt "rikki". Toivottavasti kuitenkin saan sen vielä korjattua ehjäksi lopulta. AP

Vierailija
194/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka harvinaista muuten on sellainen, että toinen ei ole 20 vuoden aikana sanonut kertaakaan, että rakastan sinua. Ja tässä tapauksessa se on juuri nainen,  joka sitä ei ole sanonut. 

Vierailija
195/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka harvinaista muuten on sellainen, että toinen ei ole 20 vuoden aikana sanonut kertaakaan, että rakastan sinua. Ja tässä tapauksessa se on juuri nainen,  joka sitä ei ole sanonut. 

Unohtui AP 

Vierailija
196/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna akan mennä. Vanhasta rupsahtaneesta kalkkunasta ei ole iloa kenellekään. Maailma on täynnä kauniita ja nuoria misukoita. Senkuin poimit mieleisesi. 

Vierailija
197/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kenellekään voi tulla yllätyksenä, että mies viiskymppisenä vaihtaa vaimon itseään puolta nuorempaan ja alkaa elää ns. uutta nuoruutta? Tämä lienee enemmän sääntö kuin poikkeus. Kyse on pelkästä biologiasta: se oma vaihdevuosia lähestyvä lihonut ja kulahtanut vaimo ei pysty enää lisääntymään eikä ole seksikäs, kun taas miestä ohjaa lisääntymisvietti ja -kyky hamaan hautaan saakka. Viiskymppisenä mies yleensä oivaltaa, että elämästä 2/3 on mennyt ja on tullut viimeinen hetki elää täysillä eli naida, syödä, juoda minkä sielu sietää ja siihen päälle vaikka purjehtia maailman ympäri tai joskus jopa hankkia uusia lapsia.

Vierailija
198/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei kuitenkaan ollut, niin mitään lopullista ei kenellekään aiheutunut. Kyllä siitä yli mennään. Ja kun ilmeisesti ollut aika nautintokeskeinen suhde, niin kyllä niitä elämän nautintoja löytyy muualtakin

Vierailija
199/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui AP 

Voisi myös sanoa, että niin aloite seksiin ja myös halaamiseen on tullut 100% minun puolelta. AP

Vierailija
200/828 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui AP 

Voisi myös sanoa, että niin aloite seksiin ja myös halaamiseen on tullut 100% minun puolelta. AP

Ei taida olla hirveän yleistä ainakaan tuon halaamisen osalta..AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä