Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuoden parisuhde päättymässä..

Vierailija
08.11.2023 |

Nainen haluaa lähteä, kun tunteet viilenneet.. Tuntuu pahalta.  Mitenköhän selviää edes joulun.. pitäisi kestää kuin Mies. Saapa nähdä. 

M43

Kommentit (828)

Vierailija
321/828 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin tuossa mietin, että jos tulee aika siirtyä "eteenpäin", niin miten senkin sitten tietää milloin on oikeasti valmis.. Siihen ei kai mitään muuta keinoa ole, kuin hyväksyä asiat niinkuin ne ovat ja käsitellä mielessään.. ja keskittyä sen jälkeen täysillä sitten itseensä ja siihen mahdollisesti joskus löytyvään rakkauteen..AP

Kyllä sen varmasti viimeistään siinä vaiheessa sitten tietää,  jos tulee vastaan sellainen ihminen, että tunteet heräävät vahvana eloon jälleen..

Vierailija
322/828 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin tuossa mietin, että jos tulee aika siirtyä "eteenpäin", niin miten senkin sitten tietää milloin on oikeasti valmis.. Siihen ei kai mitään muuta keinoa ole, kuin hyväksyä asiat niinkuin ne ovat ja käsitellä mielessään.. ja keskittyä sen jälkeen täysillä sitten itseensä ja siihen mahdollisesti joskus löytyvään rakkauteen..AP

Kyllä sen varmasti viimeistään siinä vaiheessa sitten tietää,  jos tulee vastaan sellainen ihminen, että tunteet heräävät vahvana eloon jälleen..

Varmasti joo.. tuo sattumalta vastaantulevan kanssa on tietty asia erikseen. Verrattuna siihen, että alkaa itse aktiivisesti hakemaan..AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/828 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti joo.. tuo sattumalta vastaantulevan kanssa on tietty asia erikseen. Verrattuna siihen, että alkaa itse aktiivisesti hakemaan..AP

Lisänä vielä se, että ei enää ihan hirveästi kiinnosta alkaa ramppaamaan baareissa viikonloppuisin niin jotain muuta pitää sitten keksiä..AP

Vierailija
324/828 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vielä kesäloman jälkeen mietittiin, että onpahan kiva, kun on yli viikon pituinen joululoma.. no nyt sitten ainakin tietää miten sen ajan käyttää, kun tavaroita roudataan..Eipä olisi silloin uskonut jos joku olisi sanonut..AP

Elämä yllättää.. Voi myös aivan yllättäen tapahtua jotain positiivistakin sitten.. 

Vierailija
325/828 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisistä tolkuista miehistä on kova pula kaupungeissa. Jos olet työssäkäyvä, omaat hyvät käytöstavat, et omaa riippuvuuksia ja olet tunnetaitoinen, niin kysyntä on ihan mieletön!

Vierailija
326/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisistä tolkuista miehistä on kova pula kaupungeissa. Jos olet työssäkäyvä, omaat hyvät käytöstavat, et omaa riippuvuuksia ja olet tunnetaitoinen, niin kysyntä on ihan mieletön!

Toivotaan näin.. Mielestäni nuo kriteerit täytän kyllä :)  AP

Vierailija
327/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö AP, että voisit pysyä ystävänä, jos teille ero tulee? Itse olen myös hyvin epäselvässä tilanteessa ja minusta tuntuu, että en voisi olla enää missään tekemisissä kumppanini kanssa, jos ero lopulta tulee. Mies vuorostaan kovasti puhuu, että hän ei halua minua missään nimessä pois elämästään, jos päättää, että ei pysty jatkamaan parisuhdetta kanssani. 

Vierailija
328/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö AP, että voisit pysyä ystävänä, jos teille ero tulee? Itse olen myös hyvin epäselvässä tilanteessa ja minusta tuntuu, että en voisi olla enää missään tekemisissä kumppanini kanssa, jos ero lopulta tulee. Mies vuorostaan kovasti puhuu, että hän ei halua minua missään nimessä pois elämästään, jos päättää, että ei pysty jatkamaan parisuhdetta kanssani. 

Tämä on kysymys, jota olen miettinyt.. Erittäin paha vastata äkkiseltään. Ja miten etenee asiat tahoillaan uusien ihmisten kanssa.  Aiempien lyhyeiden suhteiden jälkeen en ole ollut tekemissä entisten kanssa..Mutta niistä ei ole voinut puhua samassa kategoriassa, kuin tästä puolet molempien tähänastisten elämiemme kanssa kestäneestä suhteesta..Tämä on ollut sellainen "matka" , että varmasti jonkinlainen yhteys säilyy sinne hamaan hautaan asti. Vaikka lähtisimme nyt molemmat omalle matkalle ns. Uuteen tuntemattomaan, niin uskon, että molemmat välillä muistavat jotenkin väkisinkin, että tästä on menty tai ainakin piti mennä.. kävi miten vain,  niin vihamiehinä täältä ei lähdetä, vaan sovussa kohti uutta tulevaisuutta. AP 

Vierailija
329/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kysymys, jota olen miettinyt.. Erittäin paha vastata äkkiseltään. Ja miten etenee asiat tahoillaan uusien ihmisten kanssa.  Aiempien lyhyeiden suhteiden jälkeen en ole ollut tekemissä entisten kanssa..Mutta niistä ei ole voinut puhua samassa kategoriassa, kuin tästä puolet molempien tähänastisten elämiemme kanssa kestäneestä suhteesta..Tämä on ollut sellainen "matka" , että varmasti jonkinlainen yhteys säilyy sinne hamaan hautaan asti. Vaikka lähtisimme nyt molemmat omalle matkalle ns. Uuteen tuntemattomaan, niin uskon, että molemmat välillä muistavat jotenkin väkisinkin, että tästä on menty tai ainakin piti mennä.. kävi miten vain,  niin vihamiehinä täältä ei lähdetä, vaan sovussa kohti uutta tulevaisuutta. AP 

Olipa todella kauniisti kirjoitettu.. 

Vierailija
330/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa todella kauniisti kirjoitettu..

Kiitos.. Se on helppoa silloin kun teksti tulee suoraan sydämestä, eikä tarvitse keksiä mitään väkisin..AP

Vierailija
331/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kysymys, jota olen miettinyt.. Erittäin paha vastata äkkiseltään. Ja miten etenee asiat tahoillaan uusien ihmisten kanssa.  Aiempien lyhyeiden suhteiden jälkeen en ole ollut tekemissä entisten kanssa..Mutta niistä ei ole voinut puhua samassa kategoriassa, kuin tästä puolet molempien tähänastisten elämiemme kanssa kestäneestä suhteesta..Tämä on ollut sellainen "matka" , että varmasti jonkinlainen yhteys säilyy sinne hamaan hautaan asti. Vaikka lähtisimme nyt molemmat omalle matkalle ns.

Hienosti puit sanoiksi. Minua ehkä eniten satuttaa ajatus, jos näkisin hänet toisen naisen kanssa varsinkin, kun itse en ole missään vaiheessa halunnut erota. Jo pelkkä ajatuskin mahdollisesta erosta tuntuu aivan järjettömän pahalta. 

Vierailija
332/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota itsekin mietin, että sitten se toisen kanssa näkeminen kyllä satuttaa, vaikka sille ei mitään sitten voi..ja kyllä ajatuskin erosta tuntuu pahalta, samoin kun tämä käytännön tekeminen muuton osalta.. AP

Vierailija
333/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienen helpotuksen omaan oloon ainakin

hetkellisesti toi se, että annoin kirjeen hänelle

jossa kerroin kaiken mitä on mielen päällä, niin

menneestä, nykyisestä ja tulevasta ajasta. Haluan

antaa kaiken mahdollisen hänelle tiedoksi, niin jää mahdollisimman vähän sanomatta.. voisi harmittaa myöhemmin jos ei nyt kaikkea sano mitä haluaa..AP

Vierailija
334/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antaa kaiken mahdollisen hänelle tiedoksi, niin jää mahdollisimman vähän sanomatta.. voisi harmittaa myöhemmin jos ei nyt kaikkea sano mitä haluaa..AP

Tiedätkö onko hän jo kirjeesi lukenut?

Vierailija
335/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö onko hän jo kirjeesi lukenut?

Tiedän että on lukenut. Huomasin kyllä, että se hänellekin kuitenkin jollain tasolla kolahti, vaikka ei nyt tätä vaihetta muutakaan.. niin jos sai hieman hehkua hiillokseen edes jollain tasolla niin hyvä, mutta jos ei, niin sitten olen ainakin yrittänyt.. Ja niin kuin on todettu, parisuhde vaatii kaksi halukasta toimiakseen kunnolla..AP

Vierailija
336/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin sinkku jonkun aikaa. Tämä oli "huoli" kavereilleni, olinhan ihan nätti pellavapää, hoikka, kiva. Miten niin olin sinkku, ottajia olis kyllä. Järkyttävä ajatus, seuraa oli tarjolla kyllä, mutta se yks ihana ei tahtonut tavata. Enää. Miten vaikea voi toisille ymmärtää, että "hyvää" ei saa, huonoa ei taho. Ei auta, et ottajia olis, jos se yks, ainoa, ei halua.

Ak

Vierailija
337/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin sinkku jonkun aikaa. Tämä oli "huoli" kavereilleni, olinhan ihan nätti pellavapää, hoikka, kiva. Miten niin olin sinkku, ottajia olis kyllä. Järkyttävä ajatus, seuraa oli tarjolla kyllä, mutta se yks ihana ei tahtonut tavata. Enää. Miten vaikea voi toisille ymmärtää, että "hyvää" ei saa, huonoa ei taho. Ei auta, et ottajia olis, jos se yks, ainoa, ei halua.

Ak

Kyllä sitten jos tässä se lopullinen ero tulee, niin saattaa mennä tovi siihen, että edes ymmärtää ja muistaa mitä on olla sinkku.. silloin kun viimeksi olin, niin ei ollut edes älypuhelimia.. Maailma on "hieman" muuttunut.. mutta taitaa siellä sentään jokunen nainenkin lähellä omaa ikäluokkaa olla sinkkuna kuitenkin..kun ei ole pariin vuosikymmeneen tullut katseltua..AP

Vierailija
338/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tämä saattaa olla edessä. En pysty luottamaan mieheeni, vaikka hän väittääkin, ettei mitään ole tapahtunut. Mutta jos minun kanssani ei voi kun kodin jakaa, ei se vain riitä. Tunteistaan kun ei voi puhua. Uhkaa tappaa itsensä, sillä on jo aiemmin eron saanut peruttua. Mutta tuo tapaus teki sen kuilun, jonka jälkeen en ole voinut luottaa. Tulen itse hulluksi, kun mielikuvitus taikoo kaikkea mahdollista. En pysty olemaan onnellinen, vaikka haluan olla. 20 vuotta on pitkä aika, se on minullakin puolet elämästä..

Vierailija
339/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tämä saattaa olla edessä. En pysty luottamaan mieheeni, vaikka hän väittääkin, ettei mitään ole tapahtunut. Mutta jos minun kanssani ei voi kun kodin jakaa, ei se vain riitä. Tunteistaan kun ei voi puhua. Uhkaa tappaa itsensä, sillä on jo aiemmin eron saanut peruttua. Mutta tuo tapaus teki sen kuilun, jonka jälkeen en ole voinut luottaa. Tulen itse hulluksi, kun mielikuvitus taikoo kaikkea mahdollista. En pysty olemaan onnellinen, vaikka haluan olla. 20 vuotta on pitkä aika, se on minullakin puolet elämästä..

Tuo itsensä tappamisella uhkailu on jotain sellaista,  jota minä en pysty käsittämään.. Vaikka olen ihan älyttömän vahvasti tunteva ihminen ja tämä tilanne raastaa todella syvältä, niin ei tulisi itse ikinä tuohon lähdettyä..se ei ole millään mittarilla tervettä..eikä myöskään mitenkään reilua toista osapuolta kohtaan..AP

Vierailija
340/828 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sanoin tänään, että meidän lapset ansaitsee kyllä parempaa kuin niin itsekkään isän. Ihmisen joka ei ajattele heidän tunteitaan, vaikka kuinka haluaisi mulle kostaa. Tai mun silmiin yrittää tuolla saada todistettua, että olen muka kaikkensa ja ilman meitä ei ole mitään. Mutta eipä tuo näy kuin puheissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi