Kun menet nukkumaan, mihin riisut vaatteeesi?
Kommentit (39)
Pyykkikoriin. Et vaihda yovaatteita?
Tuolille, lattialle, kaiteelle tai naulakkoon.
nukun hupparissa ja pitkissä housuissa, myös villasukat.
Minulla on naulakko, jossa on ulkovaatteet ja päivävaatteet yön ajan, siis ne jotka ei vielä jouda pyykkikoriin.
Vierailija kirjoitti:
En. Nukun alusvaatteissa.
Lattialle, jos tulee yöllä kylmä niin siitä on nopsa vetästä päälle.
Mulla on Habitatista ostettu "pyyheteline", sellainen pieni häkkyrä. Sen päälle laitan puolipitoiset vaatteet joita aion vielä käyttää. Muut sitten pyykkikoriin tietenkin.
Meillä on laatikko, johon kerätään käytetyt vaatteet, jotka sitten lahjoitamme uffille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Nukun alusvaatteissa.
Samat alusvaatteet jotka pidät päivälläkin? 😶
Sängyn vieressä on jakkara niitä varten.
Lattialle. Alasti nukkuminen on terveellistä.
Pesukoneen päällä olevaan puolipitoisten koriin ja pyykkikaappiin iltapesujen yhteydessä. En keksi mitään syytä miksi riisuutuisin makuuhuoneessa.
Mä oon kotona aina alusvaatteisillani ja t-paidassa. Päivällä laitan muut vaatteet tuolin nojaan.
Sohvan reunalle. Paitsi sukat, alushousut ja t-paita menevät pyykkikoriin.
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneen päällä olevaan puolipitoisten koriin ja pyykkikaappiin iltapesujen yhteydessä. En keksi mitään syytä miksi riisuutuisin makuuhuoneessa.
Sama riisun ja vaihdan aina suihkutilassa ja suurin osa vaatteista menee omiin pyykkikoreihin. Mulla muutama siis esim alusvaatteille ja sit normivaatteille.
Henkariin ja makuuhuoneessa olevaan pystynaulakkoon, jossa on kolme tankoa, joissa säilytän käytössä olevia vaatteita, jotka eivät vielä ole menossa pyykkikoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama riisun ja vaihdan aina suihkutilassa ja suurin osa vaatteista menee omiin pyykkikoreihin. Mulla muutama siis esim alusvaatteille ja sit normivaatteille.
Ilmeisesti monet ei tee myöskään mitään iltapesuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monet ei tee myöskään mitään iltapesuja.
Ap ei kysynyt mitään suihkuista ja alusvaatteiden vaihtamisesta.
Heitän lattialle pyykkivuorinurkkaan.