Kun menet nukkumaan, mihin riisut vaatteeesi?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneen päällä olevaan puolipitoisten koriin ja pyykkikaappiin iltapesujen yhteydessä. En keksi mitään syytä miksi riisuutuisin makuuhuoneessa.
Sama riisun ja vaihdan aina suihkutilassa ja suurin osa vaatteista menee omiin pyykkikoreihin. Mulla muutama siis esim alusvaatteille ja sit normivaatteille.
Ilmeisesti monet ei tee myöskään mitään iltapesuja.
Ap ei kysynyt mitään suihkuista ja alusvaatteiden vaihtamisesta.
Miten tää sit toimii? Riisutaan kylpyhuoneessa, peseydytään, laitetaan päivävaatteet takaisin päälle, mennään makuuhuoneeseen ja riisutaan siellä uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneen päällä olevaan puolipitoisten koriin ja pyykkikaappiin iltapesujen yhteydessä. En keksi mitään syytä miksi riisuutuisin makuuhuoneessa.
Sama riisun ja vaihdan aina suihkutilassa ja suurin osa vaatteista menee omiin pyykkikoreihin. Mulla muutama siis esim alusvaatteille ja sit normivaatteille.
Ilmeisesti monet ei tee myöskään mitään iltapesuja.
Ap ei kysynyt mitään suihkuista ja alusvaatteiden vaihtamisesta.
Miten tää sit toimii? Riisutaan kylpyhuoneessa, peseydytään, laitetaan päivävaatteet takaisin päälle, mennään makuuhuoneeseen ja riisutaan siellä uudelleen?
Mä skippaan nuo väliin ja kerron mihin laitan viimeiseksi vaatteet kun menen nukkumaan.
Käyn ennen nukkumaan menoa tietenkin suihkussa ja vaatteet menee joko pyykkikoriin tai vaatehuoneeseen tangolle, jossa pidän puolipidetyt vaatteet. Yökkäri päälle ja siinä nukkumaan.
Kodinhoitohuoneen tasolle viikkaan t-paidan ja "kotihousut". Alusvaatteet pesuun. Työvaatteet olen jo riisunut aiemmin. Joka ilta peseydyn.
Ne jotka ovat pesua vailla menevät pyykkikoriin, ne jotka eivät, menevät sängyn vieressä olevan pienen sohvan päälle. Sukat tiputan lattialle, en tykkää kävellä ilman sukkia. Nostan ne pesukoriin sitten aamulla.
Riisuudun ja peseydyn kylpyhuoneessa, päivävaatteet ripustan naulakkoon ja naulakosta yöpaita päälle. Sitten vielä kylpytakki lämmikkeeksi, jos viileetä sisällä. Ja sen jälkeen käppäilen makuuhuoneeseen, kylpytakki tuolille odottamaan aamua.
Tuolille yleensä, joskus lattialle.
Puolipitoiset (sellaiset, jotka eivät kaipaa vielä pesua) tuolille, likaiset pyykkikoriin.
En riisu. Nukun niissä kotivaatteissa, joissa olen ollut päivän ajan. Aamulla menevät vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikoriin. Et vaihda yovaatteita?
Pesetkö kaikki käytetyt vaatteesi joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikoriin. Et vaihda yovaatteita?
Pesetkö kaikki käytetyt vaatteesi joka päivä?
Pesen.
Jos ehdin riisua ennenkuin sammun niin pudotan lattialle, toisinaan kylläkin löydän itseni lattialta niiden vaatteiden sisältä.
Olkkarin lattialle putoaa kaikki normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikea onnenpekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikea onnenpekka.
Mitä tarkoitat tällä?
Pyykkikoriin tai uudelleen käytettävät henkariin odottamaan aamua siinä kohden kun vaihdan työvaatteet päälle.
Naulakkoon tai tikkaille