Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Sain suikkarin kun täytin tänä vuonna 60. No saanhan minä muutenkin niitä.
pullo mallasviskiä ja suihinotto
Sen verran rahaa että voisin jättää tämän oravanpyörän.
Vuosi sitten kun täytin sain hemmotteluhoidon, hiukset + kasvot. Lisäksi hotelliyön omassa rauhassa, viiniä, suklaata ja poreamme. Kaiken kruunasi mahtava aamiainen.
Vierailija kirjoitti:
Laatikko.
Arkku?
Makaronilaatikko?
Vaihdelaatikko?
en halua juhlia en halua lahjoja
ei mitään tavaraa 60 v, raha on hyvä
Toimiva osakesalkku tai suora rahansiirto tilille, uutta asuntoa vastaava summa. Kun asuu puolison omistamassa asunnossa, jossa hänen aikuinen, vaikeasti mielenterveysongelmainen lapsi käy vanhempaansa käskyttämässä - haave ikiomasta kodista on suurin unelmani.
Olin vaimoni kanssa yötä Kämpissä ja söimme hyvin ja hienosti. Se riitti juhlallisuuksiksi. Sinne ei muuten tule mentyä kun asuu lähellä. Ei mitään tavaraa enää lahjoiksi tässä iässä.
Vaimoni vein Haikon kartanoon.
Oma yritys sopivin laittein varustettuna
Mä sain aikoinaan uuteen Lastensairaalaan lahjoituksen nimissäni! Tykkäsin kovasti, itsellä on lapsia ja lapsenlapsia ja töissäkin olen lasten kanssa.
Mieheni osti minulle nahkatakin, biker-mallisen, jota olen paljon pitänyt ja aina lämmöllä häntä silloin ajattelen.
Kukkia en onneksi saanut, en pidä niistä yhtään.
Kultaisen kädenpuristuksen ja lentolipun lämpöön.
Museokortti, lahjakortti teatteriin tai tikettiin, jolla voisin ostaa itselleni lipun johonkin kivaan tapahtumaan. Tai esim- S-ryhmän lahjakortti, joka käy ravintoloihin.
En mitään, tähän ikään mulla on jo kaikkee.