Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä, sain äidiltäni satasen käytettäväksi jalkahoitoon. Nyt se kirjekuori pyörii tuossa, kun en halua jalkahoitoon, enkä tiedä mihin muuhun sen kehtaisin käyttää. Ei hemmottelulahjakorteille tai muille vastaaville, joita lahjan saaja ei ole pyytänyt.
Käytä se mihin itse haluat 👍
Jotain sellaista, mihin ei vielä ole ollut itsellä rahaa, kun manikyyri, hieronta, kosmetologi, ravintolaillallinen oikeassa ravintolassa, ihana kukkakimppu, parempaa punaviiniä kuin halvinta.
Hetki vielä sinne mutta notkea, rusketusrajat omaava tiukka ja takaa pyöreä voisi olla oikea osuma.
Lahjakortti kuumakivihierontaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä, sain äidiltäni satasen käytettäväksi jalkahoitoon. Nyt se kirjekuori pyörii tuossa, kun en halua jalkahoitoon, enkä tiedä mihin muuhun sen kehtaisin käyttää. Ei hemmottelulahjakorteille tai muille vastaaville, joita lahjan saaja ei ole pyytänyt.
Käytä se mihin itse haluat 👍
Mahtoiko saada lahjakorttina jalkahoitajalle? Jos olisi rahana, niin käyttäisin sen varmaan kenkiin, kunnon kengätkin ovat jalkahoitoa 😉
Vierailija kirjoitti:
30 vuotias mies, mielellään melko vähäpukeisena.
N60
Tartteeko tuota syntymäpäivään odottaa? Mieheni (47v) järjesti 32-vuotiaan miehen minulle ihan muuten vaan ja mukava viikonloppu oli. Suurin osa viikonlopusta meni kyllä alasti. 60v täytän kyllä kuukauden kuluttua, mutta lahjaksi haluaisin saada jotain muuta.
Hmm....Ehkäpä pieni ulkoilu niin raikkaassa paikassa kuin suinkin mahdollista ilman omaa seurakuntaa.....
Täytin juuri 60. En saanut yhtään lahjaa tai korttia tai kukkia. Viisi ihmistä lähetti onnittelutekstarin. Moni hyvänä ystävänäni pitämäni ei ole edes onnitellut. Eivät taida olla ystäviä lainkaan, vaikka itse tekevät aina suuren numeron omista päivistään. Mitäpä tuosta, elämä jatkuu niin kauan kuin jatkuu itse kullakin.
Niin oikeasti eniten lämmittää muistaminen. Ei niistä lahjoista niin väliä. Kukat ovat ihania aina, jos jotenkin haluaa muistaa.
ET lehden kesto tilaus
Ei Toivoa
Vierailija kirjoitti:
Rollaattorin.
Lahjakortti eutanasiaan
Minä sain lapsiltani elämyslahjana purjelentotunnin. Oli tosi kiva.
Myös arvokkaampi pullo hyvää punaviiniä tai vanhaa viskiä kelpaisi, niitä ei itse raaski ostaa.
Ei mitään tavaraa, moni tämän ikäinen yrittää päästä eroon jo olemassa olevista liioista tavaroistaan:)
60 ei edes ole paljon nykyisin. Nuoremmista tuntuu vain siltä. Moni on timmimpi kuin kolmekymppinen. Kuuskymppisistä tutuistani kukaan ei käytä tenojakaan. Tanssijalka vipattaa ja mieli on vireä. Tietenkin iän myötä tulee kremppaa kaikille, mutta sairaudet eivät aina ikää katso. Varma on vaan, että meille kaikille kuolo koittaa, vastasyntyneelle ja satavuotiaalle. Eläkäämme tätä päivää ja arvostakaamme toisiamme. Muista läheistäsi!
N67
Jotakin sellaista, joka ei jää hyllyyn pölyttymään. Eli osta joku kokemus. Mä sain kuumailmapallolennon, kun 50v. Toki siinä oli varsin monta ihmistä kustannusta jakamassa. Olipahan ikimuistoinen lento! Hyväntekeväisyys on yksi hyvä asia, jos sankari tykkää tuota "harrastaa". Eli rahaa johonkin taholle ja sitten korttiin maininta, että rahaa on laitettu X euroa X kohteeseen. Lippu.fi (tai vastaava) lahjakortti. Onhan noita kaikenlaisia, toivottavasti löydät hyviä ajatuksia tästä ketjusta.