Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Lähete eläkkeelle kelpaisi. Ehtisi ainakin pari vuotta kohtalaisen hyväkuntoisena olla vapaalla.
Sähköpyörän voisin ottaa tai lahjakortin hevosvaellukselle.
asunto ihmisläheisemmästä maasta
Ravensburger-merkkinen tai joku muu laatupalapeli, jossa kaunis maisema 1000 palaa.
Minä täytänkin seuraavaksi 60 vuotta. Budjetin mukaan toivoisin joko työpaikan tai sitten vain kivaa juttuseuraa tunniksi pariksi.
Ratsastushousut. Valmennustunti jollain huipputyypillä, vaikka ulkomaalaisella. Mittatilaussaappaat.
Kaiutin. Ihan mahtava keksintö. Ostin itse itselleni. Tosin sellaisen halvan vaan, jota täytyy ladata päivittäin, mutta kyllä se on hyvä lahja.
10 x kokovartalohierontalahjakortti n kk välein
18 vuotias tyttö käyttöön viikonlopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jalkalamppu - yksi tietty, ei mikä tahansa. Hintaa vähän yli 300 e. Sopii meidän kirjastohuoneeseen.
Jalkavaimo, mieluummin hiukan eksoottinen, eli ... arvaatte varmaan ilmansuunnan!
Olen jo yli 60v mies.
Täytin juuri 60. Toivoin ja sain kuvauskopterin eli dronen.
Arkku.
Toivottavasti en elä ikinä 60v vanhukseksi.
N38
Vierailija kirjoitti:
60 ei edes ole paljon nykyisin. Nuoremmista tuntuu vain siltä. Moni on timmimpi kuin kolmekymppinen. Kuuskymppisistä tutuistani kukaan ei käytä tenojakaan. Tanssijalka vipattaa ja mieli on vireä. Tietenkin iän myötä tulee kremppaa kaikille, mutta sairaudet eivät aina ikää katso. Varma on vaan, että meille kaikille kuolo koittaa, vastasyntyneelle ja satavuotiaalle. Eläkäämme tätä päivää ja arvostakaamme toisiamme. Muista läheistäsi!
N67
Kiitos kauniista sanoistasi! NIhankohta60
Ei mitään laukkuja, koruja, alkoholia!!
Kukkia olisin rakastanut, muttta nyt kissat estävät sen.
Eniten haluaisin yhdessäoloaikaa aikuisen poikani kanssa.
Hotelliyö hotelliin jossa uima-allas ja oikeasti hyvä aamiainen. Lahjakortti mun lempipaikkaan; hieroja-kosmetologille, samoin lahjakortti tiettyyn kampaamoon. Wolt-lahjakortti.
Yhteinen ravintola-illallinen lahjanantajan kanssa, samoin teatteri-, konsertti- tai elokuva yhdessä olisi kiva.
Lippupisteen tai vastaavan lahjakortti.
Ravintolalahjakortti, lahjakortti Suomalaiseen Kirjakauppaan, lahjakortti hotelli Haveniin, pullo samppanjaa tai muuta hyvää viiniä, kukkia (ei ruusuja).