Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen h**ra.
Minä ainakin ilahtuisin. Olen tosin vasta vähän yli 15v Veeti.
Korjasin
Matka maapallon ympäri ensimmäisessä luokassa.
Mitä tarkoitat ajelu? Suomen yleisin ikä itse auto ajavalle on 63 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ravensburger-merkkinen tai joku muu laatupalapeli, jossa kaunis maisema 1000 palaa.
Tämä on muuten oikeasti hyvä idea. Palapeli kehittää muistia ja hahmotuskykyä ja kun alkaa sitä tekemään niin ajantaju katoaa. Yllättävän moni on alkanut harrastaa palapelien tekemistä. Tosi kivaa puuhaa. Aihe voisi olla jokin joka lahjan saajaa kiinnostaa.
Rauhaa ilman ohjelmaa. Korkeintaan perheenjäsenet seurana
Runoja, kirjoituksia tai muistoja lapsiltani ja lapsenlapsiltani. Mitä ollaan yhdessä tehty, syöty, nähty, leikitty, itketty jne.
(Sain äitienpäiväksi aikuiselta pojaltani niin kauniin runon, että aina liikutun kun sitä katson. Paras lahja ikinä.)
Ristikkolehden vuosikerta. Tai lahjakortti apteekkiin.
implantit tai nuoruus takaisin olisi ok
Koska sen ikäisillä on jo lähes kaikkea, lahjakortti olisi varmaan paras lahja. Ja tietysti johonkin sellaiseen paikkaan, jonka tuotteista tai palveluista lahjan saaja todennäköisesti pitäisi.
Lahjakortti silmäluomileikkaukseen olisi tarpeellinen.
Mustaa parikymppistä miestä. Tai matka Senegaliin.
Nuoren nymfomaanin. Ja ikipotenssin!
Kummitätini täytti hiljattain 60 vuotta, annoin hänelle lahjaksi sellaisen islantilaisesta villasta kudotun puseron. Ystäväni, joka on käsityöihminen, kutoi tuon paidan toivomistani väreistä (korvausta vastaan tietenkin).
rasiallisen suklaata ja kauniin kortin
Ei tavaraa koska se on suurella todennäköisyydellä lahjansaajalle aivan turhaa krääsää . En suosittele lahjakorttiakaan koska se jää isolla todennäköisyydellä käyttämättä. Ei varsinkaan mitään lahjakorttia joka nautitaan yksin.
En ylipäänsä suosittele mitään mistä ei ole varmaa tietoa, että lahjansaaja semmoista haluaa tai kaipaa. Kannattaa kysellä vinkkejä puolisolta tai läheisiltä.
Olen täyttämässä ensi vuonna. Minusta olisi ihanaa jos ystävät ja sukulaiset tulisivat moikkamaan. Ei mitään lahjoja vaan heidän seuransa olisi paras lahja.
19-vuotiaan vanhemmista miehistä tykkäävän, halukkaan muikkelin puhelinnumero
Mikset kysy lahjan saajalta toivomusta?
Itse olen jo lähellä kuuttakymmentä enkä todellakaan halua lahjoja enkä juhli vanhenemista.
ehdoton no-no kuusikymppisen lahjaideaksi: kaikki kodin tavarat (joita on kaapit täynnä), muka-hauskat hupilahjat ja johonkin tiettyyn paikkaan tai tarkoitukseen kohdennetut lahjakortit.
No suurin toive on terveys. Ihania olisi ulkoporeamme ja lasiterassi, mutta en usko niiden toteutuvan. Mutta esim Marimekon tai Lexingtonin pussilakanat ja pyyhkeet. Kaunis ja mieleinen nahkalaukku esim Coach kävisi. Pullo hyvää laadukasta Shampanjaa. Tyylikäs silkkihuivi tai villahuivi esim Balmuir. Ihana rentö laadukas pyjama. Mieluinen kaulakoru tai timanttisormus, jotain muistoksi. Kukkia rakastan. Laadukas villashaali ja uusi teenkeitin ja hyvää teetä. Matkalle johonkin esim New York tai Islanti.