Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Toivoisin että joku veisi ravintolaan syömään.
Tervettä elämää ilman rahahuolia. Rakkaita ihmisiä ilman taisteluita ja sotia.
Elokuvasarjalippu, lippupalvelun lahjakortti, jolla voi ostaa teatterilippuja tai konserttilippuja, lahjakortti lankakauppaan, ja jos ei lahjakorttia niin herkkukori.
Lahjakortti kylpyläään. Ei kiitos mitään tavaraa.
Riippuu siitä, missä suhteessa lahjan antaja on syntymäpäiväsankariin, ja minkä suuruisia lahjoja lähipiirissä on tapana antaa. Jos haluaa yllättää, kannattaa ehkä kysyä joltain saajan ystävältä, joka saattaa olla kuullut, mistä tämä ehkä haaveilee, mutta ei tule kertoneeksi laajemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakori, kortti, kukka, lahjakortti, hyvää seuraa. Marjamehuja, luomua. Ajelu toiveiden mukaan.
Ajelu toiveiden mukaan ??? Siis kuvitteleeko ettei 60v enää kykene ihan itse ajelemaan??
Lippu Rammsteinin keikalle. Vain Feuerzone kelpaa.
"Pala Itämerta" (se tietty merkityksellinen..) Jonh Niemisen säätiöltä.
Tai sitten "Naiselle Ammatti"
jos nyt viettäisin juhlat en todellakaan kaipaisi tavaraa, enkä kyllä lahjakorttejakaan. Joku "tulen toukokuussa pesemään ikkunat" olisi Ok.
oikeasti laittaisin kutsuun "toivon mahdolliset muistamiset Ukrainaan - kerätään yhdessä muutama teltta/kamiina/koulutarvikkeita mitäköhän niitå nyt tähän hetkeen siellä tarvittaisiin ja kerätään?
Toki jos kutsussa ei kehoteta hyväntekeväisyyteen niin sitten ehkä kannattaa olla vähän varovainen noiden "vuohien" kanssa kun ei ole tarkoituksenmukaista myöskään pahoitttaa toisen mieltä.
Pitopohjaiset talvilenkkarit ja parkatakki ulkoiluun olisi nyt aika kiva. Joten rahana tai lahjakorttina vaikka osa näiden hinnasta tulisi tarpeeseen. Jos ei näitä, niin kuumaa ruokaa kestävä lasi- tai posliinikulho, jota voisi käyttää myös salaattikulhona. Joku nätti, ei mikään muovikippo eikä liian iso.
Rooman matka. Jos yli budjetin, niin samppanjakin käy. Mitään tavaraa ei kiitos!
Me siskon kanssa ostimme äidille parin viikon loman lämpimässä 5* spahotellissa.
Olimme itsekin mukana. Kävimme hoidattamassa itseämme hieronnoissa ja kasvohoidoissa. 😊
Matka, lahjakortti hierontaan, ravintola tai teatteri-ilta, lempiparfyymi, lahjakortti alusasuliikkeeseen.
Itse täytän 60 v.parin viikon päästä! Paras syntymäpäivälahja minulle olisi rauha maailmaan ja ihmisten kesken hyvä tahto! Valitettavasti ei tule toteutumaan!
30 vuotias mies, mielellään melko vähäpukeisena.
N60
Läheisyysaste ja budjetti?
ystävien kanssa voisin kuvitella vaikkapa jonkun "pakohuonepelin" siis että mennään yhdessä ja sitten syömään tmv.
pienellå budjetilla:
Mikä missä milloin -kirja vuodelta 1963 (siis syntymävuosi) ja kukkapuska (tai esim Aku Ankan vuosikerta ko vuodelta)
-omenapuu (jos on piha ja viherpeukalo)
- tankillinen bensaa -lahjakortti
- kuutio(tai sopiva määrä) takkapuuta (jos on takka)
- puolikas poro tai vaikkapa jotain laadukasta härkää suoraan tuottajalta
- oma mehiläispesä (googlaa jos et tiedä mikä juttu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakori, kortti, kukka, lahjakortti, hyvää seuraa. Marjamehuja, luomua. Ajelu toiveiden mukaan.
Ajelu toiveiden mukaan ??? Siis kuvitteleeko ettei 60v enää kykene ihan itse ajelemaan??
Kunnon kyydit ja varsinkin toiveet huomioiden kelpaa kyllä!
Täytän ens vuonna. Jos nyt unohdetaan se uus katumaasturi niin toivoisin että joku maksais Kreikanreissun, siellä vietän synttärit. Mitään krääsää ei tarvitse, lamppuja tai muumeja mitä täällä on mainittu, puolisolle sanoin että voi vaikka sitten maksaa mun museokortin vuodeksi eteenpäin. Arvostaisin myös lahjoitusta mun puolesta eläinsuojeluun.
Joku hemmotteluhoito.