Italialainen mies ja kirjoittelu
Tapasin netin kautta miehen Roomasta, joka kiinnostunut matkailusta ja kaikesta hauskasta. Ihan asiapohjalta aloitettiin kirjoittelu yhteisen mielenkiinnon pohjalta (harrastus). Mies varattu, mutta kirjoittelee Mesessä koko ajan mulle. Ei mitään sen ihmeellisempää tai flirttailua ainakaan suuremmassa määrin, mutta laittaa viestiä joka päivä. Ihan kivaa saada viestejä ja jutella, ei sinänsä mitään , mutta onko normaalia sosiaalisuutta vain? Hän on varattu ja minäkin. Olen ajatellut niin että italialaiset ovat vain niin yltiö sosiaalisia. Ikää n. 40.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanssihuijauksista muistutuksena se, että ne normaalisti alkavat viattomalla jutustelulla, mutta kun luottamus on voitettu ja ihastus alkanut, alkaa tulla raha-asioihin liittyviä pyyntöjä. Kriminaalit ovat todella taitavia, harjaantuneita ja vakuuttavia. Profiilit on rakennettu huolellisesti uskottavan taustan luomiseksi. Niiden varmistaminen on todella työlästä.
Italiasta nää huijarit kuitenkaan yleensä eivät taida olla tai muualtakaan Euroopasta, poislukien itäinen Eurooppa.
Mitenkäs se tavallinen ruskeista silmistä huumaantunut tallukka tietää mistä se Abdullah oikeasti kirjoittelee?
No kaikilla italialaisilla ei ole ruskeat silmät. Ihan suht vaaleita sinisilmiäkin löytyy!&n
Kuka Corrado?
Jos sä Ap lopetat kirjoittelut niin mä voin huolia sen adoniksen
Vierailija kirjoitti:
Jos sä Ap lopetat kirjoittelut niin mä voin huolia sen adoniksen
Minä voin alkaa sulle italialaiseksi adonikseksi. Laitan kuvia Roomasta ja jostain komeasta miehestä.
pertti 62v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset miehet ovat maineeltaan aika flirttejä. Enpä tunne henkilökohtaisesti, mutta kannattaa varoa vähän.
Tuntemani italiaano on tosi flirtti naistenmies. Voi kun te naiset osaisitte varoa tätä miestä.
Tunnenkohan saman miehen? Suomessa asuu.
Juu asuu Suomessa
Osaavat varmaan kirjoitella joo mutta ei kannata uskoa kaikkea mitä sanovat. Niiden kirjoitusten takana voi olla ihan mitä vaan niin hyvässä kuin pahassa.
Mä en ainakaan tykkäisi jos mun kumppani kirjoittelisi jollekin varatulle ja vieläpä tuntemattomalle oli ulkomaalainen tai ei. Mistä tuollainen tarve oikein kumpuaa? Yksinäisyydestäkö? Ihan outoa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköstä italialaiset miehet oo jonkinlaisia mammanpoikia pitkälle aikuisikään asti. Peräkammarin poikia.
Kotoa, mamman helmoista lähdetään tosi vanhoina, näyttäähän se idylliseltä kun koko perhe on ruokapöydän ääressä. Miesten on vaikea löytää tähän yhtälöön naispuolista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo nyt miltään asiapohjalta kuulosta. Ei myöskään omalta osaltasi. Miksi viestittelet päivittäin jonkun muun miehen kanssa.
Oletko niitä joiden mielestä mies ja nainen eivät voi olla kavereita? Tottakai voivat!
Voivat olla kavereita mutta kyllähän riski aina muuhunkin on, etenkin jos tehdään asioita puolisolta salaa.
Ap:lle vaan ohjetta, että älä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa. Seuraa sydäntäsi (ja järkeäsi). Ehkä se jossain kohtaa selviää onko jotain enemmän kuin nettituttavuus..