Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italialainen mies ja kirjoittelu

Vierailija
06.11.2023 |

Tapasin netin kautta miehen Roomasta, joka kiinnostunut matkailusta ja kaikesta hauskasta. Ihan asiapohjalta aloitettiin kirjoittelu yhteisen mielenkiinnon pohjalta (harrastus). Mies varattu, mutta kirjoittelee Mesessä koko ajan mulle. Ei mitään sen ihmeellisempää tai flirttailua ainakaan suuremmassa määrin, mutta laittaa viestiä joka päivä. Ihan kivaa saada viestejä ja jutella, ei sinänsä mitään , mutta onko normaalia sosiaalisuutta vain? Hän on varattu ja minäkin. Olen ajatellut niin että italialaiset ovat vain niin yltiö sosiaalisia. Ikää n. 40. 

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vaan ohjetta, että älä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa. Seuraa sydäntäsi (ja järkeäsi). Ehkä se jossain kohtaa selviää onko jotain enemmän kuin nettituttavuus..

Vierailija
82/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanssihuijauksista muistutuksena se, että ne normaalisti alkavat viattomalla jutustelulla, mutta kun luottamus on voitettu ja ihastus alkanut, alkaa tulla raha-asioihin liittyviä pyyntöjä. Kriminaalit ovat todella taitavia, harjaantuneita ja vakuuttavia. Profiilit on rakennettu huolellisesti uskottavan taustan luomiseksi. Niiden varmistaminen on todella työlästä.

Italiasta nää huijarit kuitenkaan yleensä eivät taida olla tai muualtakaan Euroopasta, poislukien itäinen Eurooppa. 

Mitenkäs se tavallinen ruskeista silmistä huumaantunut tallukka tietää mistä se Abdullah oikeasti kirjoittelee?

No kaikilla italialaisilla ei ole ruskeat silmät. Ihan suht vaaleita sinisilmiäkin löytyy!&n

Kuka Corrado? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä Ap lopetat kirjoittelut niin mä voin huolia sen adoniksen

Vierailija
84/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä Ap lopetat kirjoittelut niin mä voin huolia sen adoniksen

Minä voin alkaa sulle italialaiseksi adonikseksi. Laitan kuvia Roomasta ja jostain komeasta miehestä.

pertti 62v

Vierailija
85/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset miehet ovat maineeltaan aika flirttejä. Enpä tunne henkilökohtaisesti, mutta kannattaa varoa vähän. 

Tuntemani italiaano on tosi flirtti naistenmies. Voi kun te naiset osaisitte varoa tätä miestä.

Tunnenkohan saman miehen? Suomessa asuu. 

Juu asuu Suomessa

Vierailija
86/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat varmaan kirjoitella joo mutta ei kannata uskoa kaikkea mitä sanovat. Niiden kirjoitusten takana voi olla ihan mitä vaan niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
87/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tykkäisi jos mun kumppani kirjoittelisi jollekin varatulle ja vieläpä tuntemattomalle oli ulkomaalainen tai ei. Mistä tuollainen tarve oikein kumpuaa? Yksinäisyydestäkö? Ihan outoa.

Vierailija
88/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköstä italialaiset miehet oo jonkinlaisia mammanpoikia pitkälle aikuisikään asti.  Peräkammarin poikia.

Kotoa, mamman helmoista lähdetään tosi vanhoina, näyttäähän se idylliseltä kun koko perhe on ruokapöydän ääressä. Miesten on vaikea löytää tähän yhtälöön naispuolista seuraa.

Vierailija
89/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo nyt miltään asiapohjalta kuulosta. Ei myöskään omalta osaltasi. Miksi viestittelet päivittäin jonkun muun miehen kanssa. 

Oletko niitä joiden mielestä mies ja nainen eivät voi olla kavereita? Tottakai voivat!

Vierailija
90/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla kavereita mutta kyllähän riski aina muuhunkin on, etenkin jos tehdään asioita puolisolta salaa. 

Vierailija
91/91 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan