Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italialainen mies ja kirjoittelu

Vierailija
06.11.2023 |

Tapasin netin kautta miehen Roomasta, joka kiinnostunut matkailusta ja kaikesta hauskasta. Ihan asiapohjalta aloitettiin kirjoittelu yhteisen mielenkiinnon pohjalta (harrastus). Mies varattu, mutta kirjoittelee Mesessä koko ajan mulle. Ei mitään sen ihmeellisempää tai flirttailua ainakaan suuremmassa määrin, mutta laittaa viestiä joka päivä. Ihan kivaa saada viestejä ja jutella, ei sinänsä mitään , mutta onko normaalia sosiaalisuutta vain? Hän on varattu ja minäkin. Olen ajatellut niin että italialaiset ovat vain niin yltiö sosiaalisia. Ikää n. 40. 

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tosi komea on ja vaikuttaa hyvin toimeentulevalta. Mutta alkanut vaan häiritä onko taka-ajatuksia. Itse olen myös sosiaalinen, kansainvälinen jne mutta onnellisesti naimisissa. 

Joko laitoit tilille rahaa lentolipun ostamista varten? 

Che bella cosa na jurnata e sole,

naria serena doppo na tempesta!

Pe llaria fresca pare già na festa...

Che bella cosa na jurnata e sole.

O sole, o sole mio

sta nfronte a te, sta nfronte a te!

Vierailija
22/91 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen. Jos ei muuten niin tietääkö muuten miehesi tästä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie sun lapsilta eheää perhettä pois. Itse lapsena nähnyt niin afrikkalaisia ja intialaisia... 

Vierailija
24/91 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vie sun lapsilta eheää perhettä pois. Itse lapsena nähnyt niin afrikkalaisia ja intialaisia... 

Teillä oli varmaan kotona ainakin hyvää ruokaa 😋

Vierailija
25/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus 

Vierailija
26/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näen tässä, että molemmilla teillä lusikka sopassa jos säkin vaan jatkat kirjoittelua. 

Vierailija
27/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käsittänyt että italialaiset miehet ovat aina olleet kiinnostuneita pohjoismaalaisista naisista. Miksi, se mulle mysteeri. 

Hölynpölyä

Vierailija
28/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käsittänyt että italialaiset miehet ovat aina olleet kiinnostuneita pohjoismaalaisista naisista. Miksi, se mulle mysteeri. 

Hölynpölyä

Kyllähän noi etelän miehet aina hulluksi menevät kun näkevät kauniita blondeja. Oletko koskaan käynyt Espanjassa, Italiassano joku Turkki ehkä pahin..

Vierailija
29/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomasta, joka kiinnostunut matkailusta? Öööö. Sellaista tänään 🥱 jos unohdetaan umpipas.ka kirjoitustaitosi, niin ei tänne kannata kertoa ulk. miekkosista yhtään mitään. Joillekin ulk. ovat jotain lumoavan maagisia yli-ihmisiä, joita ei ole olemassakaan X""DDDD

Minä kerroin, että juttelen amerikkalaisen ja italialaisen kanssa, niin eiköhän tullut välittömästi tuota väsynyttä rahajankkausta sun muuta pas.kaa. Ainut vaan, että olen nähnyt Amerikkamiekkosen videolla ja kuvissa, saanut häneltä ääniviestejä ja sen semmoista. Suuntanumero on +1.

Mutta eihän aMeRiKkALaInEn voi olla todellinen, hän on SATUOLENTO X""DDDD 

Samoin Italiamiekkonen on satuolento. Liian maagisia nuo ulk. :)

Vierailija
30/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyykö se sen eukkokin siellä Facetimessä? Ei kun anna mä arvaan, se ei tiedä mitään ukkonsa vonkailusta!

Vierailija
31/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta sillä on ihan 100% varmasti taka-ajatuksia :D Etsii itselleen rakastajaa ja on kuullut, että suomalaisilta naisilta saa. Jos haluat itse rakastajan ni anna mennä. Varmasti kiva mennä lomailemaan Roomaan. Muussa tapauksessa jätä virtuaaliseksi.

Vierailija
32/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Italiamiekkonen ole millään tavalla gigolo. Ihan tavallinen miekkonen. Kuten myös Meksikomiekkonen oli ihan tavallinen, ei yhtään lipevä missään vaiheessa. En ole jaksanut hänelle jutella pitkään aikaan, koska on kuspää XDDDDD. Ihme kyllä Meksikomiekkonen on todellinen, mutta Amerikka- ja Italiamiekkoset ovat satuolentoja X"DDDD Mikäköhän Meksikomiekkosessa on erilaista? XDDD

Vierailija
33/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta sillä on ihan 100% varmasti taka-ajatuksia :D Etsii itselleen rakastajaa ja on kuullut, että suomalaisilta naisilta saa. Jos haluat itse rakastajan ni anna mennä. Varmasti kiva mennä lomailemaan Roomaan. Muussa tapauksessa jätä virtuaaliseksi.

Tähän lisään vielä, että olin Au-pairina Italiassa ja perheen äidin veli, joka naimisissa, yritti lämmitellä ja vei syömään ja tutustumaan kakkosasuntoonsa. Kun alkoi lähennellä osasin kyllä kylmentää tilanteen ja aloin puhua hänelle hänen vaimostaan :D

Vei sen jälkeen kiltisti takaisin kotiin.

Eli taka-ajatuksia on ihan varmasti.

Vierailija
34/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että taka-ajatuksia. Ehkä nyt muuten noin tiuhaan kirjoittelisi. Sitä en sitten tiedä mikä seuraava askel. Sä lähdet Roomaan? :D

Vierailija
35/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taka-ajatuksia selvästi. Mutta taitaa itselläsikin olla kun jatkat itsekin?

Vierailija
36/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tosi komea on ja vaikuttaa hyvin toimeentulevalta. Mutta alkanut vaan häiritä onko taka-ajatuksia. Itse olen myös sosiaalinen, kansainvälinen jne mutta onnellisesti naimisissa. 

On taka-ajatuksia. Ei varmaan kannata sotkeentua jos kerran molemmat naimisissa. Mihin tarviit tuota miestä?

Vierailija
37/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko laitoit tilille rahaa lentolipun ostamista varten? 

Che bella cosa na jurnata e sole,

naria serena doppo na tempesta!

Pe llaria fresca pare già na festa...

Che bella cosa na jurnata e sole.

O sole, o sole mio

sta nfronte a te, sta nfronte a te!

No voi hyvää päivää. Ei se Italia sentään mikään kehitysmaa ole. 

Vierailija
38/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on susta kiinnostunut, ei sen kummempaa. Kannattaa varmaan miettiä jatkaako etenkin kun sanoit olevasi naimisissa. 

Vierailija
39/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset miehet on HOT

Vierailija
40/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan