Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italialainen mies ja kirjoittelu

Vierailija
06.11.2023 |

Tapasin netin kautta miehen Roomasta, joka kiinnostunut matkailusta ja kaikesta hauskasta. Ihan asiapohjalta aloitettiin kirjoittelu yhteisen mielenkiinnon pohjalta (harrastus). Mies varattu, mutta kirjoittelee Mesessä koko ajan mulle. Ei mitään sen ihmeellisempää tai flirttailua ainakaan suuremmassa määrin, mutta laittaa viestiä joka päivä. Ihan kivaa saada viestejä ja jutella, ei sinänsä mitään , mutta onko normaalia sosiaalisuutta vain? Hän on varattu ja minäkin. Olen ajatellut niin että italialaiset ovat vain niin yltiö sosiaalisia. Ikää n. 40. 

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tiedä mutta kyllähän ne italiaiset miehet kuumia ovat. 

Vierailija
42/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa paskaa jauhatte. Miksi heti leimaatte miehen pahaksi ? Tunnetteko hänet. Ja sinä aloittaja, jatka kanssakäymistä .Ei se kenellekään kuulu, mutta kun tänne kirjoittaa on heti sankko paskaa odotettavissa.

Eikö kellään tule mieleen kysyä, tuleeko rouva mukaan Suomen reissulle?

Jospa aloittaja haluaa vaan harrastaa kieltä?

Itse osaan olla ystävä miesten kanssa ilman taka -ajatuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa paskaa jauhatte. Miksi heti leimaatte miehen pahaksi ? Tunnetteko hänet. Ja sinä aloittaja, jatka kanssakäymistä .Ei se kenellekään kuulu, mutta kun tänne kirjoittaa on heti sankko paskaa odotettavissa.

Eikö kellään tule mieleen kysyä, tuleeko rouva mukaan Suomen reissulle?

Jospa aloittaja haluaa vaan harrastaa kieltä?

Itse osaan olla ystävä miesten kanssa ilman taka -ajatuksia. 

Totta! Huomaa kyllä miten ahdasmielisiä suomalaiset ovat. Ap sanoi, ettei sen  suurempaa flirttiä edes ole ollut. Kyllä mulla ainakin on ulkomailla kavereita, sekä miehiä että naisia ja viestejä heitellään. Toki tuossa tuo ilmeisen jatkuva viestittely, mutta siitäkään huolimatta en lähtisi tuomitsemaan.

Vierailija
44/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vilpitöntä myös 

Vierailija
45/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset täällä mölyää AP:lle. 

Vierailija
46/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tosi komea on ja vaikuttaa hyvin toimeentulevalta. Mutta alkanut vaan häiritä onko taka-ajatuksia. Itse olen myös sosiaalinen, kansainvälinen jne mutta onnellisesti naimisissa. 

Joko laitoit tilille rahaa lentolipun ostamista varten? 

Che bella cosa na jurnata e sole,

naria serena doppo na tempesta!

Pe llaria fresca pare già na festa...

Che bella cosa na jurnata e sole.

O sole, o sole mio

sta nfronte a te, sta nfronte a te!

No voi hyvää päivää. Ei se Italia sentään mikään kehitysmaa ole. 

Päivää, päivää, onhan se nyt ihan selvä, että vain kehitysmaissa asuu naisen rahoja kärkkyviä huijareita.

Ciao ciao, ormai è abbastanza chiaro che solo nei paesi in via di sviluppo ci sono truffatori che rubano i soldi delle donne.

Vierailija
47/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käsittänyt että italialaiset miehet ovat aina olleet kiinnostuneita pohjoismaalaisista naisista. Miksi, se mulle mysteeri. 

Hölynpölyä

Kyllähän noi etelän miehet aina hulluksi menevät kun näkevät kauniita blondeja. Oletko koskaan käynyt Espanjassa, Italiassano joku Turkki ehkä pahin..

Nykyään ...esim. esp. miehet; monet heistä ovat kiinnostuneita etelä- amerikkalaisista naisista. Ko.naiset ovat useimmiten tummia, naisellisia ja naisellisesti käyttäytyviä kaunottaria.

Vierailija
48/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu, fiksu, vaatimaton ja etenkin omat asiansa hoitava ja puolensa pitävä pohjoismainen nainen liian vaikea italiaanoille ja epsanjan miehille. Helpompaakin naisseuraa saa. 

Vierailija
49/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että italialaiset ovat mammanpoikia <3

Vierailija
50/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutettu, fiksu, vaatimaton ja etenkin omat asiansa hoitava ja puolensa pitävä pohjoismainen nainen liian vaikea italiaanoille ja epsanjan miehille. Helpompaakin naisseuraa saa. 

Nykyajan pohjoismaalainen nainen ei kiinnosta etelän miehiä, ei ainakaan vakavassa mielessä.

Vierailija
51/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weila, joo ollaan super sosiaalisia. Kutsutaan kahvillekin vaikka tunnettu vain 15min.

m47

Vierailija
52/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestit on sellaisia, ettei haittaa jos miehesi näkee, niin kaikki ok.

Usein Etelä-Eurooppalaiset on vaan sivuilleen vilkuilevia, eli vaikka vaimo on, niin opittu tapa on tuo, että flirttaillaan vähän sinne ja tänne.

Eli voi olla ihan vain kiva tyyppi, varsinkin jos kertoo jotain vaimostaankin ja heidän elämästään yhdessä. 

Vierailija
53/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohta se pyytää ihan vähän rahaa tilisiirtokustannuksiin kun haluaa siirtää sainulle saamansa 200000 euron perinnön.

Noudatat sitten vaan ohjeita.

Vierailija
54/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIt kun olet laittanut sen tilille 30000 niin soita iltalehteen ja tehkää juttu niin mekin saadaan lukea

Vierailija
55/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo etelä Euroopan miehet ole suurin osa sellaisia lirkuttelijoita? 

Vierailija
56/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on paljon algerialaisia ja muita hiekka nee ke reitä. Esiintyvät sitten italiaanoina soomi naiselle

Vierailija
57/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaisiin miehiin ei voi luottaa. Ovat kovia flirttailemaan ja huomionhakuisia. Pyörittävät useita naisia yhtäaikaa ja luulevat itsestään liikoja.

Vierailija
58/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset miehet ovat maineeltaan aika flirttejä. Enpä tunne henkilökohtaisesti, mutta kannattaa varoa vähän. 

Vierailija
59/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja Italiasta..awwww

Vierailija
60/91 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapailusuhteessa italialaisen narsistin kanssa ja se johti alun ihanuuden jälkeen lopulta katastrofiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän