Mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille?
Käsi sydämellä; mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille? Mikä on ehdoton ei ja mikä ominaisuus ihmisellä tulee olla? Vastaatko itse asettamiasi kriteerejä? Missä asioissa voit joustaa?
Kommentit (287)
Nainen (kohdullinen), neitsyt, savuton, tatuoimaton, puhuu jotain sellaista kieltä jota minäkin puhun sujuvasti, ei suhtaudu lähtökohtaisesti miehiin negatiivisesti (eli ei voi olla esimerkiksi feministi), haluaa perheen, jos haluaa olla kotiäiti niin voin elättää koko perheen mutta jos haluaa minun tekevän puolet kotitöistä niin sitten kyllä kotitaloutemme kulut jaetaan puoliksi tai edes melkein puoliksi. Nuo edellä mainitut ovat ehdottomia, ehkä tatuoimattomuudesta voin tinkiä jos ei nyt mikään naamatatuointi ole mutta toisaalta oletteko koskaan tavanneet tatuoitua neitsyttä. En tietenkään täytä itse noita ehtoja koska olen mies eikä minulla ole kohtua, muuten kyllä täytän, olen siis tatuoimaton, savuton jne.
Vierailija kirjoitti:
Nainen (kohdullinen), neitsyt, savuton, tatuoimaton, puhuu jotain sellaista kieltä jota minäkin puhun sujuvasti, ei suhtaudu lähtökohtaisesti miehiin negatiivisesti (eli ei voi olla esimerkiksi feministi), haluaa perheen, jos haluaa olla kotiäiti niin voin elättää koko perheen mutta jos haluaa minun tekevän puolet kotitöistä niin sitten kyllä kotitaloutemme kulut jaetaan puoliksi tai edes melkein puoliksi. Nuo edellä mainitut ovat ehdottomia, ehkä tatuoimattomuudesta voin tinkiä jos ei nyt mikään naamatatuointi ole mutta toisaalta oletteko koskaan tavanneet tatuoitua neitsyttä. En tietenkään täytä itse noita ehtoja koska olen mies eikä minulla ole kohtua, muuten kyllä täytän, olen siis tatuoimaton, savuton jne.
Täytät hölmöyden ehdot ja siksi oletkin edelleen neitsyt. Surullista.
Pieni neuvoni sinulle, tatuoinnissa ei menetä neitsyyttä ja tärkeintä naisessa on ,ettei ole yyhhoo. Kaikessa muussa voi aina vähän joustaa.
63 ja 62,sekä sille kasaria haikailevalle:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen vetovoima on hyvä mutta jos liian intohimoinen alku niin voi olla että on kyse jonkin vaille jäämisen vajeen täyttämisestä. Silloin se suhde ei tule kestämään.
Mitä tarkoitat liian intohimoisella? Pääsääntöisesti on niin, että jos henkilöllä ei ole traumataustaa tai muita vastaavia ongelmia, on intohimo ihan vain terveen kiinnostuksen ja vetovoiman sekä yhteensopivan seksuaalisen kommunikoinnin merkki. Ja terveellä pohjalla olevassa ihmissuhteessa nuo taas ovat nimenomaan lujittavia elementtejä.
Kriteerit ovat portoille. Muut tunnistaa elämänsä ihmisen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit ovat portoille. Muut tunnistaa elämänsä ihmisen suoraan.
Ja autistisille (asperger).
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kemiaa, ulkonäöllä ei ole väliä kunhan tunne on oikea...
No ei. Tuollainen on täyttä valhetta. Oikeasti sytyttävä ulkonäkö sisältyy ns. "kemiaan".
Tässä rehellinen vastaus:
- ei halua lapsia, eikä ole etsimässä perheeseen uutta isähahmoa
- sen verran saman ikäinen ettei olla täysin eri elämäntilanteissa tai ajatella ihan eri tavalla
- seksuaalinen haluttavuus. Käytännössä epänaisellisissa paikoissa oleva reilu ylipaino on dealbreaker, ellei sitten seksitön suhde kelpaa
- ei liian alistuva seksuaalisesti. Pidän naisista jotka osaavat myös ottaa ohjat, ja nauttivat siitä
- tasa-arvoinen. Myös parisuhteessa
- halukas osallistumaan aktiviteetteihin joihin liittyy jonkinlaista ulkoilua ja reippailua. Herkuttelu ja ultimaattinen mukavuudenhaluisuus eivät ole kaiken hauskan tekemisen keskiössä
- elättää itsensä, elintason nousu ei ole suhteen motivaattori
No miltä kuulostais 178cm nainen jolla on leveämmät hartiat kuin useimmilla miehillä, eikä mitään käryä naisten jutuista kuten meikkaamisesta tai estetiikasta. Naispuolisia kavereitakaan ei juuri ole paitsi jotain harastuskavereita kun on ihan eri ajatusmaailma. Olen ihan paska ruuanlaitossa ja siivoan sitten kun kämppä on niin täynnä roinaa ettei mahdu kulkeen. Tykkään käydä ulkona maastopyöräilemässä eikä tartte mukavuuksia. Itseni elätän mutta miestä en alkaisi elättämään. Ja voin olla dominoiva eli jos oot pienempi ja alat hankalaksi niin heitän sut painiotteella sängylle.
Sytyitkö? No niin arvasinkin. Ei muuten oo miehiä näkynyt. Tosimaailmassa taitaa kuitenkin kiinnostaa se naisellisempi Vaihtoehto enemmän.
"No miltä kuulostais 178cm nainen jolla on leveämmät hartiat kuin useimmilla miehillä, eikä mitään käryä naisten jutuista kuten meikkaamisesta tai estetiikasta. Naispuolisia kavereitakaan ei juuri ole paitsi jotain harastuskavereita kun on ihan eri ajatusmaailma. Olen ihan paska ruuanlaitossa ja siivoan sitten kun kämppä on niin täynnä roinaa ettei mahdu kulkeen. Tykkään käydä ulkona maastopyöräilemässä eikä tartte mukavuuksia. Itseni elätän mutta miestä en alkaisi elättämään. Ja voin olla dominoiva eli jos oot pienempi ja alat hankalaksi niin heitän sut painiotteella sängylle.
Sytyitkö? No niin arvasinkin. Ei muuten oo miehiä näkynyt. Tosimaailmassa taitaa kuitenkin kiinnostaa se naisellisempi Vaihtoehto enemmän."
Lainaus ei jostain syystä toimi, joten piti kopioida viesti tähän. En ole tuo jolle vastasit, mutta viestisi sarkastinen sävy on viehättävää ja pelkästään sen perusteella uskon, että tulisin hyvin juttuun kanssasi. Ja olen sinua lyhyempi mies.
Neitsyt, vähintään 35v nainen, ei tatuja, ei sheivaa, ei vasemmistolainen, tahtoo seurustella vain suullisesti, mutta ei mistään horoskoopeista, viineistä, matkustelusta, rasismista ja ilmastoahdistuksesta, ei ole kasvissyöjä, ei tupakoi eik juoppaile, asuu maalla
Ensin ajattelin vain että kaikille kiltti, kohtelias ja ystävällinen. Säilyttää asiallisuutensa tiukoissakin tilanteissa, en jaksa aikuiselta yhtään uhmaikäisen kiukuttelua ja turhanpäiväistä räksytystä.
Mutta tarkemmin ajatellen, onhan niitä muitakin. Ei saa harrastaa eläinten tappamista, sen sijaan lemmikkinä niistä täytyy pitää eikä vain hyväksyä. Ei voi kannattaa oikeistopolitiikkaa, eikä kusettaa ihmisiä työkseen (joku myyntitykki), eikä toki muutenkaan. Ei saa olla pihi, jakaa kauppalaskuja tai laskea senttejä. Raha ei muuten ole tärkeää, mutta jonkinlainen työ ja toimeentulo pitää olla.
Ulkonäöstä sen verran, että mikään timmikroppainen adonis tai punttihirmu ei ole minua varten. Harrastaa siis liikuntaa sen verran, että terveys säilyy, mutta se ei ole mikään oleellisen tärkeä osa elämää. Perushygienia, puhtaus ja käytännöllisyys ovat estetiikkaa tärkeämpiä arvoja.
Kyllä, jokainen kohta pätee tietenkin myös minuun itseeni.
FTX Founder Faces 115 Years in Jail
https://youtu.be/8uhidHKAX4M?si=gSw4x9BWDNyPpvql
Mitkä mahtoivat olla KRITEERIT Carolinen hyväksyntään?
"No miltä kuulostais 178cm nainen jolla on leveämmät hartiat kuin useimmilla miehillä, eikä mitään käryä naisten jutuista kuten meikkaamisesta tai estetiikasta. Naispuolisia kavereitakaan ei juuri ole paitsi jotain harastuskavereita kun on ihan eri ajatusmaailma. Olen ihan paska ruuanlaitossa ja siivoan sitten kun kämppä on niin täynnä roinaa ettei mahdu kulkeen. Tykkään käydä ulkona maastopyöräilemässä eikä tartte mukavuuksia. Itseni elätän mutta miestä en alkaisi elättämään. Ja voin olla dominoiva eli jos oot pienempi ja alat hankalaksi niin heitän sut painiotteella sängylle.
Sytyitkö? No niin arvasinkin. Ei muuten oo miehiä näkynyt. Tosimaailmassa taitaa kuitenkin kiinnostaa se naisellisempi Vaihtoehto enemmän."
No ihan oikein arvasit että sytyin. Kuulostat oikein mielenkiintoiselta. Ja kyllä olen sinua pienempikokoinen.
Todennäköisesti sinulla kylläkin on jo joukko miesfaneja siellä harrastuksissa, ja vähintään 100 miespuolista kärttämässä somekaveruutta trefien toivossa. Että pärjäisnköhän kilpailussa? Aika suuri osa tietämistäni sinun tyyppisistä naisista ei myöskään halua seurustella, toisin kuin eprinteisempää kotipesän rakentamista ja lasten hankkimista toivovat naiset.
ap
Vierailija kirjoitti:
No ihan oikein arvasit että sytyin. Kuulostat oikein mielenkiintoiselta. Ja kyllä olen sinua pienempikokoinen.
Todennäköisesti sinulla kylläkin on jo joukko miesfaneja siellä harrastuksissa,
Oho, taisin seota ihastuksesta niin pahasti etä laitoin tuohon "ap". En siis ole ap, veen se jolle vastasit.
Nyt voisitkin kertoa meille omat kriteerisi?
Mies, joka on aidosti minusta kiinnostunut. Ei niin, että yritetään pöksyyn ensin ja mietitään sen jälkeen onko kiinnostusta.
Samanhenkinen kuin itse olen. Hoitaa perusasiat säntillisesti ja vapaalla ottaa rennosti. On älykäs, muttei kaipaa parisuhteessa jatkuvaa keskustelua yhteiskunnallisista asioista ja tutkimuksista, vaan on parisuhteessa kiinnostunut arkisemmista asioista.
Minä olen yksi niistä jotka törmäävät sukupuolten erilaisiin kriteereihin. Toivoisin pitkälti samoja ominaisuuksia joita itsessäni on, mutta ikävä kyllä naiset saavat niistä enemmän pisteitä kuin minä.
Esimerkiksi naisen on parempi olla sporttinen ja hoikka kuin hyvässä ammatissa, miehen tilanne on päinvastainen. Mies katsoo suhteessa enemmän timmiä kroppaa, vaikka kasvot olisivatkin tuikitavalliset. Nainen kiinnittää enemmän huomiota genetiikkaan ja sporttimimmikin voi unohtaa masun jos mies on pitkä, roteva ja komea.
Minä olen:
- älykäs mutta ei työelämässä menestynyt
- sporttinen ja hoikka, mutta lyhyt ja luontaisesti kapeaharteinen
- ei-komeakasvoinen
Minulla ei ole mahdollisuutta älykkääseen, sporttiseen tai hoikkaan naiseen joka ei ole luontainen kaunotar (ei haittaa koska kasvojen suhteen makuni poikkeaa valtavirrasta). Mahdollsuuksia on vain ei kovin älykkäisiin todella reippaasti ylipainoisiin naisiin joille muutaman sadan metrin hidas kävely on vastenmielinen urheilusuoritus.
Mitä naiset täällä selittää. Naiset valitsee pitkän komean jännä miehen aina joka tehnyt rikoksia joka juo paljon alkoholia. On se monta kertaa nähty. Kaikilla naisilla on sama mies maku.
Fyysisesti Pituus noin 170cm ois optimaalinen , siniset tai vihreät silmät olis iso bonus, mutta tärkeintä on hyvä bärsse..siitä en tingi yhtään.
Hirvee känkkäränkkä ei kovin mielellään, koska sellaisessa on kauhea kouluttaminen, joten mieluummin vähän positiivisempi tapaus jolla nätti hymy ja käyttää sitä usein.
Ai niin... Ps. Rillipäät älkööt vaivautuko.
*wirn*