Mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille?
Käsi sydämellä; mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille? Mikä on ehdoton ei ja mikä ominaisuus ihmisellä tulee olla? Vastaatko itse asettamiasi kriteerejä? Missä asioissa voit joustaa?
Kommentit (287)
Kireä tussu, käteen sopivat rinnat ja muodokas perse. Niin ja hyvä kokki
Ehdottomat kriteerit ovat rehellisyys, luotettavuus ja se että kaikesta voidaan puhua.
N31
Vierailija kirjoitti:
Unohtu sanoa, että pitää olla mykkä
Liian kevytkenkäinen ei saa olla
Miten voisin ikinä luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomat kriteerit ovat rehellisyys, luotettavuus ja se että kaikesta voidaan puhua.
N31
Varmaan myös sama poliittinen kanta
Itse äänestän Jussi Halla-Ahoa
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin just todella kevyet lenkkarit. Varmaan jotain vaahtoa käytetty. En varmaan sitten kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Korkea koulutus, älykkyys, tunneäly, ei riippuvuuksia, max 5 vuotta ikäeroa, ei merkittävää ylipainoa, ei mt-ongelmia, samasta kaupungista tai suht läheltä kuitenkin
Ja kannattaa Halla-Aho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin just todella kevyet lenkkarit. Varmaan jotain vaahtoa käytetty. En varmaan sitten kelpaisi
Vaikea sanoa
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtu sanoa, että pitää olla mykkä
Tasainen päälaki, jossa pysyy tuoppi pystyssa kun on polvillaan tuolin viressä kun katson telkkaria
Älykäs, tasapainoinen, itsensä hillitsevä ja kykeneväinen tuntemaan ja osoittamaan rakkautta. Fyysisesti riittävän puoleensavetävä. N36
Ehdottoman kielteinen suhtautuminen kaikkeen epävakailuun ja salasuhteiluun. Tunne-elämältään vakaa ja itsenäistynyt.
Jos nyt lähdetään siitä, että olisi edes etäisesti kiinnostunut meikäläisestä.
Ei tupakoi.
Ei ole yhtä aikaa suhteessa monen kanssa.
Ei tahallaan työtön välttääkseen elatusmaksuja.
Ei valehtele.
Max 5 vuoden ikäero.
Hyvä hygienia.
Huolehtii terveydestään.
Hyvät hampaat.
Tulee toimeen, rahat riittävät tavalliseen elämään.
Viehättävä ulkonäkö.
Mukava luonne.
1. Älykkyys, pitkäjänteisyys ja sivistyneisyys, josta on myös näyttöä.
2. Ulkoisesti ainoa vaatimus on pituus eli pidän pitkistä miehistä.
3. Tyylillisesti ja harrastusten osalta (esim. musiikkimaku) samanlainen kuin minä.
Noista ei oikein voi joustaa, koska ne muodostavat elämäntavasta kertovan kokonaisuuden. Ja ulkoiset seikat muodostavat seksuaalisen puoleensavetävyyden. Sama tietysti omalla kohdalla, joten vaikea arvioida vastaanko itse tuollaista miestä omilta ominaisuuksiltani. Saattaisin vaikka vastata. Ehkä.
En kuitenkaan koskaan esittäisi tällaista vaatimuslistaa julkisesti enkä etsisi kumppania deittipalveluista.
Voisko joku tehdä semmosen pisteytys taulukon naisille. Että siinä annetaan pisteitä naisten eri ominaisuuksista, asteikolla 1-10. Sen jälkeen niistä lasketaan keskiarvot. 8 pistettä olis se optimaalinen minimi tavoite. Tai riippuu tietty siitä omasta tasosta ja mihin siinä taulukossa painottaa enempi? Niinko: Ulkonäkö, varallisuus, luonne, pituus, paino, painoindeksi, lasten lukumäärä, koti ötökät ja elukat, lävistykset ja nahkamaalit, harrastukset, yms...
Se helpottaisi huomattavasti miehen elämää.
Nainen
Oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat
Tai edes iso ja leveä takapuoli
Ikä 34-44 vuotta
Ammatti kirjastonhoitajatar (ei niin tärkeä)
Kiva, kiltti ja fiksu
Ei tupakointia, tatuointeja, taistelukoiria tai voimailuharrastusta
Pehmeä kuin lauantai-illan pullataikina keskikesällä 80-luvulla
Ihminen, jonka kanssa on hyvä olla, hauskaakin, ja johon voi luottaa.
Mulla on yksi kriteeri: rakkaus.
Tällä kriteerillä sain onnellisen parisuhteen joka on jatkunut kohta 10 vuotta. Ihmiset kulkee pitkät kriteerilistat kädessään mutta unohtaa sen tärkeimmän.
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään kaunis naama, samat harrastukset ja ajatukset. Ei tulisi muuten mitään.
Mitä sitten harrastat?
No ei halua muttaa yhteen vaan molemmilla olisi omat asunnot. Muuten sitten ihan tavis, mukava ja huumorintajuinen.