Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille?

Vierailija
06.11.2023 |

Käsi sydämellä; mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille? Mikä on ehdoton ei ja mikä ominaisuus ihmisellä tulee olla? Vastaatko itse asettamiasi kriteerejä? Missä asioissa voit joustaa?

Kommentit (287)

Vierailija
221/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kireä tussu, käteen sopivat rinnat ja muodokas perse. Niin ja hyvä kokki 

Unohtu sanoa, että pitää olla mykkä

Tasainen päälaki, jossa pysyy tuoppi pystyssa kun on polvillaan tuolin viressä kun katson telkkaria

Ja pysyykin siinä kunnes joku nuorempi ja kauniimpi soittaa ovikelloa,

Vierailija
222/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka seurustelee vain yhden miehen kanssa kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää kaikki ehdokkaat kaukana. 🤣

Vierailija
224/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kireä tussu, käteen sopivat rinnat ja muodokas perse. Niin ja hyvä kokki 

Unohtu sanoa, että pitää olla mykkä

Tasainen päälaki, jossa pysyy tuoppi pystyssa kun on polvillaan tuolin viressä kun katson telkkaria.

Siihen asti kunne vielä nuorempi ja kauniimpi löytyy..

Vierailija
225/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kiltti ja huumorintajuinen. Älykkyyskin plussaa.

Vierailija
226/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä mietin näitä kriteerejä, silloin mieleen tulleet pätee edelleen.

1. Päihdeongelmaton, itse päihdekodissa kasvaneena en jaksa enää samaa käydä läpi itse valitussa suhteessa.

2. Väkivallaton. Väkivalta on typerää, henkinen ja fyysinen.

3. Ei seurustele muiden kanssa. Olen yksiavioinen, niin miksi ei mieskin olisi.

Tokihan niitä kaikenlaisia muita toiveita yhteensopivasta luonteesta yms. on, mutta ylläolevista en tingi. Ikää yli 40 vuotta ja vain yksi ihminen on täyttänyt kriteerit. Luulin joskus, etten ole kovin vaativa, mutta kuinka väärässä olinkaan :D

Vierailija
227/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enkelin kasvot, hoikka ja kaunis vartalo, pieni symmetrinen kostuva pillu.

Vois olla myös keskustelukykyinen, mutta ilmankin toimii.

Vierailija
228/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit. Perseen pitää olla perse. Kova tekemään töitä ku en ite jaksa ja äitikii alkaa olemaan nii vanha. Näöllä ei niin väliä kun eise sieltä pimeestä peiton alta näy. Iälläkään ei niin väliä kuhan karvat kasvaa ja omat hampaat. Plussaa jos lämpimän paskan puottaa.

Vierailija
229/287 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisko joku tehdä semmosen pisteytys taulukon naisille. Että siinä annetaan pisteitä naisten eri ominaisuuksista, asteikolla 1-10. Sen jälkeen niistä lasketaan keskiarvot. 8 pistettä olis se optimaalinen minimi tavoite. Tai riippuu tietty siitä omasta tasosta ja mihin siinä taulukossa painottaa enempi? Niinko: Ulkonäkö, varallisuus, luonne, pituus, paino, painoindeksi, lasten lukumäärä, koti ötökät ja elukat, lävistykset ja nahkamaalit, harrastukset, yms...

Se helpottaisi huomattavasti miehen elämää."

https://heartiste.org/dating-market-value-test-for-women/

Tässä olisi.

Vierailija
230/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut minusta. Tykkää läheisyydestä. Kärsivällinen, eikä kaipaa heti seksiä. Fiksu. Lämmin. Uskollinen. Hyväntahtoinen. Avarakatseinen. Paras ystävä lopulta, jonka kanssa on helppo viettää loppuelämä. 

Vierailija
231/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisko joku tehdä semmosen pisteytys taulukon naisille. Että siinä annetaan pisteitä naisten eri ominaisuuksista, asteikolla 1-10. Sen jälkeen niistä lasketaan keskiarvot. 8 pistettä olis se optimaalinen minimi tavoite. Tai riippuu tietty siitä omasta tasosta ja mihin siinä taulukossa painottaa enempi? Niinko: Ulkonäkö, varallisuus, luonne, pituus, paino, painoindeksi, lasten lukumäärä, koti ötökät ja elukat, lävistykset ja nahkamaalit, harrastukset, yms...

Se helpottaisi huomattavasti miehen elämää."

https://heartiste.org/dating-market-value-test-for-women/

Tässä olisi.

I hope everyone noticed what was missing from this test:

Your job.

The amount of money you make.

Your accomplishments.

Your social status and number of friends.

Your deep and profound worldview.

Unlike the men who took my Male Dating Market Value test, I do not expect *any* women to be completely honest with themselves taking the Female Dating Market Value test.  The female ego is simply way too fragile to absorb the shock of such a brutal self-assessment.  Therefore, I will be mentally subtracting 10 points from every woman who posts her score here in the comments.

:D :D Asiaa :D

Vierailija
232/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteetön, tupakaton. Ok joku 1-2 lasillista silloin tällöin ei haittaa. Ihminen  jonka seurassa minulla on hyvä ja vapaa olla. Fiksu. Myös se vaikuttaa, miten suhtautuu muihin kuin minuun. Kanssani yhteensopiva huumoritaju mielellään. Suhtautuu minuun lämmöllä. Hoitaa asiansa eikä heittäydy toisten huollettavaksi eikä omat mokat ole aina muiden syy. Olisiko tämä sama kuin vastuun kantaminen omasta elämästään. Rohkeus vastata myös mokistaan. 

Ehdoton ei olisi päihteet, tupakka, velttous omasta elämästä vastaamisessa ja yhteiskunnan ja muiden syyttely kaikesta, vaikka todellisena  syynä olisi oma passiivisuus ja velttous, muiden siivellä elely ja muiden hyväksikäyttäminen, ahneus ilman omaa työpanosta,  kylmyys ja ylimielisyys muita ihmisiä kohtaan, väkivaltaisuus, rikollisuus.

Kuvittelen olevani omien kriteerieni mukainen itsekin.

En ole varma tuliko tuohon kaikki tärkeimmät. Eikös noissakin jo ole?

Vierailija
233/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaista sukupuolta ja hengissä. Ainakin toisen näistä kriteereistä täytyy täyttyä. Ehkä olen hieman kranttu.

Vierailija
234/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju,kohtalainen yleissivistys,ei kuuntele iskelmää eikä rappia eikä seuraa tosi tv tä.

Sitten vasta ulkoiset tekijät...

Vierailija
235/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW Naisille on muuten tärkein kriteeri miehessä hänen ulkonäkönsä tämä on tullut todistetuksi monissa tutkimuksissa. Ja itseasiassa naisille on tärkeämpää miehen ulkonäkö mitä miehille naisen ulkonäkö. Miehet ovat vain paljon rehellisempiä ulkonäön merkityksestä. https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

Suositelen myös miehiä katsomaan tyypin wheat waffles kanavaa youtubesta. Siellä paneudutaan tähän asiaan syvemmin.

Ja ei tämä ei ole mitään katkeraa tilitystä koska itse olen ns hyvännäköinen mies ja saanut toosaa oikein urakalla ja tälläkin hetkellä erittäin hyvännäköinen muija.

Vierailija
236/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Päihdeongelmaton, itse päihdekodissa kasvaneena en jaksa enää samaa käydä läpi itse valitussa suhteessa.

Tokihan niitä kaikenlaisia muita toiveita yhteensopivasta luonteesta yms. on, mutta ylläolevista en tingi. Ikää yli 40 vuotta ja vain yksi ihminen on täyttänyt kriteerit. Luulin joskus, etten ole kovin vaativa, mutta kuinka väärässä olinkaan :D

Itsepetosta.

Voin sanoa 100% varmuudella että viehätyit juuri niistä päihdeongelmaisista ja väkivaltaisista.

Vierailija
237/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, ei pihtaa seksiä, tekee kotityöt

Vierailija
238/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepetosta.

Voin sanoa 100% varmuudella että viehätyit juuri niistä päihdeongelmaisista ja väkivaltaisista.

100% varmuudella mies ei juo eikä hakkaa. 

Vierailija
239/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tehdä pisteytys taulukon naisille... Annetaan pisteitä naisten eri ominaisuuksista, asteikolla 1-10...

Niinko: Ulkonäkö, varallisuus, luonne, pituus, paino, painoindeksi, lasten lukumäärä, koti ötökät ja elukat, lävistykset ja nahkamaalit, harrastukset, yms...

Ulkonäkö: vaatimaton

Varallisuus: toimeentuleva

Luonne: vaatimaton

Pituus: 168cm

Painoindeksi: 25-26

Lapset: ei

Kotiötökät/elukat: ei /kissa

Lävistykset: ei

Nahkamaalit:ei

Harrastukset: kasvimaa, kasvihuone, piha, ok-talo  metsänhoito, ajankohtaisasiat ja pohdiskelu.

No montako pistettä sain?

Vierailija
240/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko tehdä pisteytys taulukon naisille... Annetaan pisteitä naisten eri ominaisuuksista, asteikolla 1-10...

Niinko: Ulkonäkö, varallisuus, luonne, pituus, paino, painoindeksi, lasten lukumäärä, koti ötökät ja elukat, lävistykset ja nahkamaalit, harrastukset, yms...

Ulkonäkö: vaatimaton

Varallisuus: toimeentuleva

Luonne: vaatimaton

Pituus: 168cm

Painoindeksi: 25-26

Lapset: ei

Kotiötökät/elukat: ei /kissa

Lävistykset: ei

Nahkamaalit:ei

Harrastukset: kasvimaa, kasvihuone, piha, ok-talo  metsänhoito, ajankohtaisasiat ja pohdiskelu.

No montako pistettä sain?

Tissien koko ja kiinteys? Vyötärö-lantio suhde? Ikä? https://heartiste.org/dating-market-value-test-for-women/ Tee tuo