Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille?

Vierailija
06.11.2023 |

Käsi sydämellä; mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille? Mikä on ehdoton ei ja mikä ominaisuus ihmisellä tulee olla? Vastaatko itse asettamiasi kriteerejä? Missä asioissa voit joustaa?

Kommentit (287)

Vierailija
241/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei on lapset ja eläinten vihaajat, omahyväisyys, pinnallisuus, se ettei kunnioita muita. Väkivaltaisuus.

Kyllä, hyvä keskusteluyhteys, tatuoinnit, samat arvot, edes jonkinlainen elämänhallinta. Sama musiikkimaku/tyyli . Eläinrakkaus. Vastuun kantava aikuinen joka on katkaissut napanuoran äitiinsä. Huumorintajuinen ja rauhallinen. Ei liian kiltti ettei jää mun jalkoihin.

Vierailija
242/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesta hygieniastaan huolehtiva, siististi pukeutuva, sivistynyt lyhythiuksinen ja naama ajeltuna, ei tuppisuu, elättää itsensä, hoitaa asiansa. Tuollainen kiinnostaa, ja ihme kyllä, vaikka onkin vaihtunut joskus, taso on pysynyt  samana. Olen onnekas, rima riittävän ylhäällä.

Ei voisi kuvitellakaan jotain Jouni Hynynen -tyyppiä, tai kaljuksi ajellutta risupartaa kaljamahoineen, alatyylisine käytöksineen. Valitettavasti ulkonäkö ja käyttäytyminen merkitsevät minulle paljon, ja jos ei kriteerit täyty voi olla yksin.

Kaikki mainitsemasi kriteerit täyttyvät. Pakit pakkien perään silti. Jopa tyyliin "Käytäiskö kahvilla? - Oot tylsä, mee pois". Et uskokaan, kuinka toi lannistaa, kun ei ton pidemmälle ikinä pääse.

No mitä ihmettä? Ehkä sinunkin pitäisi nostaa rimaa? Ei sivist

Sivistyneisyys - tai sen puute - ei näy naamasta. Tai vaatteista. Eikä välttämättä eleistäkään.

Joskus (kerran tai kaksi) olen ollut huomaavinani jonkinlaista kiinnostustakin, mutta ovat kuin varmuuden vuoksi antaneet pakit. Tai jääneet täysin hiljaisiksi. Väkisinkin tulee mieleen, että hän miettii, "kuinka tuo kehtaakin tulla mulle juttelemaan" tai vastaavaa.

Kerran tilanne oli niin jännittynyt, että jos en olisi lähtenyt saman tien paikalta pois pahoitellen tilannetta, olisi tämä nainen varmaankin syyttänyt minua ahdistelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valkkaat seurustetluun haluamasi naiset ulkonäön perusteella jostain? Vai mitä tarkoittaa ettei pääse keskusteluyhteyteen? Ei naiset tykkää siitä että heidän valitaan joltain listalta ulkonäkönsä perusteella, ja sitten pitäisikin päästtä keskusteluyhteyteen kun kuka tahansa mies kerran on hänet katalogista valinnut.

Tuo on syy miksi olet sinkku.

Ensinnäkin, olet idiootti. Olen pahoillani. Vältän ihmisten loukkaamista kaikessa mahdollisessa, mutta nyt tuo oli pakko sanoa.

Toiseksi, mikään tuossa kommentoimassasi tekstissä ei viitannut mainitsemiisi asioihin.

Kolmanneksi, olet todella vastenmielinen ihminen. Alat heti syyttämään muita asioista, jotka olet itse keksinyt päästäsi.

Neljänneksi, opettele nyt edes kirjoittamaan. Niin monta kirjoitusvirhettä, että minuakin hävettää

Kiitos että oikein alleviivasit kirjoitukseni oikeellisuuden :D Juuri tämä tekstisi kertoo kaiken olennaisen siitä miksi ei parisuhdeta sinulle "löydy", ihan kuin se aiemmin kommentoimani viestikin ;)

Mutta tsemppiä, ehkä jokin terapeutti pystyisi avaamaan silmäsi sille minkä muut näkevät sinusta jo kilometrin päästä.

Vierailija
244/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesta hygieniastaan huolehtiva, siististi pukeutuva, sivistynyt lyhythiuksinen ja naama ajeltuna, ei tuppisuu, elättää itsensä, hoitaa asiansa. Tuollainen kiinnostaa, ja ihme kyllä, vaikka onkin vaihtunut joskus, taso on pysynyt  samana. Olen onnekas, rima riittävän ylhäällä.

Ei voisi kuvitellakaan jotain Jouni Hynynen -tyyppiä, tai kaljuksi ajellutta risupartaa kaljamahoineen, alatyylisine käytöksineen. Valitettavasti ulkonäkö ja käyttäytyminen merkitsevät minulle paljon, ja jos ei kriteerit täyty voi olla yksin.

Kaikki mainitsemasi kriteerit täyttyvät. Pakit pakkien perään silti. Jopa tyyliin "Käytäiskö kahvilla? - Oot tylsä, mee pois". Et uskokaan, kuinka toi lannistaa, kun ei ton pidemmälle ikinä pääse.

Eli et vieläkään ymmärrä että nyt ei puhuta sinusta, vaan lainaamasi henkilö listaa OMAT kriteerinsä OMALLE puolisolleen, ei siis sinulle.

Vierailija
245/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mun lista, josta en halua enää poiketa. Jos yksikin kohta jää täyttämättä, niin ei kannata mun vaivautua.

- hyväksyy ihmiset sellaisena kuin ne on

- ei tupakointia, ei huumeita eikä alkoholia. Satunnainen saunakalja tai onnittelumalja ok, mutta en jaksa humaltuneita ihmisiä.

- ei väkivaltainen. Ei sellainen, joka heittelee tavaroita vihastuksissaan, saati lyö. Ei mitätöintiä, rajoittamista, v*ttuilua

- ei addiktioita. Ei ylenpalttista urheilua, pelaamista tai keräilyä.

- tunne-elämä suurin piirtein balanssissa

- älykäs, kiinnostunut maailman menosta

- käytännöllinen ihminen. En jaksa sellaisia hajamielinen proffa-tyyppisiä tai muita haihattelijoita.

- ei halua lapsia eikä ole pieniä lapsia

- ei isoa penistä. Keskiverto tai mieluummin pienen puoleinen. Olen itse pieni ihminen enkä halua seksin olevan kivuliasta/ hirveän vaivalloista

Vierailija
246/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että oikein alleviivasit kirjoitukseni oikeellisuuden :D Juuri tämä tekstisi kertoo kaiken olennaisen siitä miksi ei parisuhdeta sinulle "löydy", ihan kuin se aiemmin kommentoimani viestikin ;)

Mutta tsemppiä, ehkä jokin terapeutti pystyisi avaamaan silmäsi sille minkä muut näkevät sinusta jo kilometrin päästä.

Eri henkilöstä kyse. Ihan tiedoksi. Ja edelleen hyökkäät kaikkea vastaan, mikä liikkuu. Onko sinun täysin mahdotonta nähdä omassa käytöksessäsi mitään vikaa?

Ja kerro minullekin, mikä tuo seikka on, joka näkyy jo kilometrin päästä? Miten muuten pystyisin tekemään sille mitään, jos en edes tiedä, mistä on kyse?

Vierailija
247/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakykyinen, hyväksyy toisen sellaisena kuin on, ei käytä huumeita, ei tupakkaa, olutta vain joskus. Sais olla jonkin verran opiskellut. Harrastaa esim. kävelyä 5 krt/vko.

Vierailija
248/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri henkilöstä kyse. Ihan tiedoksi. Ja edelleen hyökkäät kaikkea vastaan, mikä liikkuu. Onko sinun täysin mahdotonta nähdä omassa käytöksessäsi mitään vikaa?

Ja kerro minullekin, mikä tuo seikka on, joka näkyy jo kilometrin päästä? Miten muuten pystyisin tekemään sille mitään, jos en edes tiedä, mistä on kyse?

Kuten sanoin, terapia voisi auttaa, mikäli itse olet sille avoin. Kenelläkään täällä ei ole niin paljoa ratakiskoa jotta saisi sinua ymmärtämään mitään, eikä tarvitse ollakaan. Ammattilaiset on sitä varten.

Vierailija
249/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et vieläkään ymmärrä että nyt ei puhuta sinusta, vaan lainaamasi henkilö listaa OMAT kriteerinsä OMALLE puolisolleen, ei siis sinulle.

Kunhan mainitsin, että kaikki nuo täyttyvät. En ottanut sen enempää kantaa mihinkään. Edelleen keksit asioita omasta päästäsi. Nuo kriteerit muuten sattuvat olemaan aika yleisiä kriteerejä puolisolle, mikäli et huomannut, eli on täysin realistista olettaa, että ne täyttämällä voisi joku löytyä.

Miksi muuten haastat koko ajan riitaa?

Vierailija
250/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kriteeri on, että olen ihastunut/rakastunut. 

Vierailija
251/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, terapia voisi auttaa, mikäli itse olet sille avoin. Kenelläkään täällä ei ole niin paljoa ratakiskoa jotta saisi sinua ymmärtämään

Saat ihan vapaasti kertoa sen minulle. Jos osaat. Mikäli et huomannut, yritän käyttäytyä mahdollisimman asiallisesti sinua kohtaan, samalla kun sinä hyökkäät kaikkea sanomaani vastaan.

Vierailija
252/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, terapia voisi auttaa, mikäli itse olet sille avoin. Kenelläkään täällä ei ole niin paljoa ratakiskoa jotta saisi sinua ymmärtämään

Saat ihan vapaasti kertoa sen minulle. Jos osaat. Mikäli et huomannut, yritän käyttäytyä mahdollisimman asiallisesti sinua kohtaan, samalla kun sinä hyökkäät kaikkea sanomaani vastaan.

Yhtäkkiä tuli varsin hiljaista. Taisi riidanhaastajalta loppua bensa. Vai tuliko äiti käskemään siivoamaan?

Vierailija
253/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika täydellinen!

Vierailija
254/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiä tuli varsin hiljaista. Taisi riidanhaastajalta loppua bensa. Vai tuliko äiti käskemään siivoamaan?

Mikäli (terapiaa ehdotteleva) nyt satut lukemaan tätä enää (en usko, mutta ajattelin kuitenkin yrittää) - päätin jo kauan sitten tehdä jotain hyödyllistä. Ei huvittanut mennä johonkin firmaan pilaamaan ympäristöä tai vastaavaa. Työskentelen nykyään - ainakin mielestäni - aika arvokkaan asian puolesta. Kaksi sanaa. Lasten. Suojelu.

Vierailija
255/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on mun lista, josta en halua enää poiketa. Jos yksikin kohta jää täyttämättä, niin ei kannata mun vaivautua.

- hyväksyy ihmiset sellaisena kuin ne on

- ei tupakointia, ei huumeita eikä alkoholia. Satunnainen saunakalja tai onnittelumalja ok, mutta en jaksa humaltuneita ihmisiä.

- ei väkivaltainen. Ei sellainen, joka heittelee tavaroita vihastuksissaan, saati lyö. Ei mitätöintiä, rajoittamista, v*ttuilua

- ei addiktioita. Ei ylenpalttista urheilua, pelaamista tai keräilyä.

- tunne-elämä suurin piirtein balanssissa

- älykäs, kiinnostunut maailman menosta

- käytännöllinen ihminen. En jaksa sellaisia hajamielinen proffa-tyyppisiä tai muita haihattelijoita.

- ei halua lapsia eikä ole pieniä lapsia

- ei isoa penistä. Keskiverto tai mieluummin pienen puoleinen. Olen itse pieni ihminen enkä halua seksin olevan kivuliasta/ hirveän vaivalloista

Ensimmäinen kohta on ristiriidassa muiden listaamiesi asioiden kanssa.

Ei mulla muuta...

Vierailija
256/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kriteeri on, että olen ihastunut/rakastunut. 

Tämä on hyvä lähtökohta.

Vierailija
257/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Omaa silmää miellyttävä ulkonäkö

2. ei ylipainoa, ei tupakointia, ei päihteitä, ei valtavia tatskoja, ei massiivista biletystä, ei nuhruista taustaa IG/OF-maailmassa

3. ei jaa feministisvihervasemmistolaista maailmankuvaa

4. haluaa lapsia, 2-3 

5. hyvä isäsuhde, tai osaa nimetä edes jonkun postiivisen miesmallin elämästään. jos ei yhtään ole, miten voi arvostaa ja kunnioittaa ketään miestä, edes minua?

6. opiskelu/työpaikka, uraa ei tarvi olla

Nämä vaatimukset siis vakavan parisuhteeseen. Ajanvietteelliseen parisuhteeseen vain kohta 1.

M31

Vierailija
258/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso meisseli.

Vierailija
259/287 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali työssäkäyvä ja omillaan toimeentuleva 

Vierailija