Mistä löytää tavallisia kivoja naapurintyttönaisia?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Naapurintyttö on Hollywood-tason kaunotar, joka ehostettu alansa huippuammattilaisten meikkauksella ja kampauksella.
Se tosin selittää, miksei näitä joka Prismasta löytyy"
Mandy Moore näyttää jäätävän kauniilta edelleenkin 21 vuotta tuon leffan jälkeen...
Eli saatiinko nyt vahvistus, että naapurintyttönainen = jäätävän kaunis nainen ilman kummempia ehostuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Naapurintyttö on Hollywood-tason kaunotar, joka ehostettu alansa huippuammattilaisten meikkauksella ja kampauksella.
Mandy Moore näyttää jäätävän kauniilta edelleenkin 21 vuotta tuon leffan jälkeen...
Eli saatiinko nyt vahvistus, että naapurintyttönainen = jäätävän kaunis nainen ilman kummempia ehostuksia?
Ehkäpä tuossa leffanäytteessä oli pointtina naapurintytön olemus noin yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä naapurintyttö naisia enää ole. Ja edes sellaisen normaalin löytäminen alkaa olla jo melko uskomaton saavutus. Siis sellainen joka käyttääntyisi ihan normaalisti eikä olisi mitenkään negatiivisella tavalla poikkeava. Sen takia ne varmaankin on sinkkuja, ja pysyvät sinkkuna.
Eli naapurintytöt ja ne normaalit, kunnolliset naiset ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Eikö miehiä kiinnosta? Arvelet, että miehet haluavat juuri niitä laitettuja draamakuningattaria tms? Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä naapurintyttö naisia enää ole. Ja edes sellaisen normaalin löytäminen alkaa olla jo melko uskomaton saavutus. Siis sellainen joka käyttääntyisi ihan normaalisti eikä olisi mitenkään negatiivisella tavalla poikkeava. Sen takia ne varmaankin on sinkkuja, ja pysyvät sinkkuna.
Eli naapurintytöt ja ne normaalit, kunnolliset naiset ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Eikö miehiä kiinnosta? Arvelet, että miehet haluavat juuri niitä laitettuja draamakuningattaria tms? Hmm.
No, itse käväisin deittisovelluksessa toteamassa, että elämäni taitaa olla siellä oleville miehille liian tylsää. Eilen kävin salilla (ihan kunnallinen sali peruslaitteilla) ja sen jälkeen kotona neuloin villasukkaa leffaa samalla sivusilmällä katsellen.
Ensi viikonloppuna ajattelin tehdä yksikseni retken yhdelle luontoalueelle. Enkä nyt tarkoita sitä rinkan ja retkikeittimien kanssa muodikasta vaellusta, vaan ihan tavallinen metsäretki. Kahvitermarin saatan mukaan ottaa.
Ja tämä on itselleni sitä mukavaa elämää. En halua matkustella, enkä harrastaa cooleja extremeharrastuksia, enkä käydä trendikkäissä olutravintoloissa.
Ulkonäöltä olen myös ollut aina huomaamaton. Nuorena kun kävi ulkona räväkämpien kavereiden kanssa, niin sai kyllä erittäin rauhassa olla. Kavereita tultiin jatkuvasti hakemaan tanssimaan ja muutenkin tutustumaan. Minua ei käytännössä ollut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse käväisin deittisovelluksessa toteamassa, että elämäni taitaa olla siellä oleville miehille liian tylsää. Eilen kävin salilla (ihan kunnallinen sali peruslaitteilla) ja sen jälkeen kotona neuloin villasukkaa leffaa samalla sivusilmällä katsellen.
Ensi viikonloppuna ajattelin tehdä yksikseni retken yhdelle l
Voitteko laittaa vaikka esimerkkinä linkin johonkin kuvaan, jota te mielestänne "huomaamattomat" muistutatte? Koska minusta tuntuu siltä, että olen aina olettanut teidänlaisten olevan oletuksena varattuja...
Harva mies haluaa oikeasti tavallisen naapurintytön. Suurin osa miehistä haluaa luonnonkauniin, hoikan, hyväihoisen ja pitkähiuksisen kaunottaren jonka ainoa ero instabeibeihin on se, että näyttää yhtä hyvältä kuin instabeibe mutta ilman "luonnotonta" meikkiä
Ja jos ette miehet tienneet, niin se "luonnokaunis" look vaatii jopa enemmän vaivannäköä kuin bilemeikin laittaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viiko
Voitteko laittaa vaikka esimerkkinä linkin johonkin kuvaan, jota te mielestänne "huomaamattomat" muistutatte? Koska minusta tuntuu siltä, että olen aina olettanut teidänlaisten olevan oletuksena varattuja...
Tuskinpa me mistään samasta muotista ollaan. Yhteneväistä taitaa olla huomiota herättämätön tyyli, johon näköjään ketjun mukaan monella (myös minulla) kuuluu värjäämättömät hiukset ja silmälasit.
Vaatteet on pitkälti käytännöllisiä ja mukavia. Kylmänä aikana neulemekkoja ja pitkiä villatakkeja. Ulkoillessa toppahousut ja kevyttoppatakki, jotka kaukana niistä trendikkäistä ulkoiluvaatteista.
Miksi muuten yhtäkkiä haikaillaan naapurintyttönaista, jos sellaisia ei aiemmin ole noteerattu mitenkään? Minuakin on aikanaan melkein tyrkätty sivuun kun on niin innoissaan menty juttelemaan niille räväkkäämmille kavereilleni.
Vuokraa aikakone esim. 1950-luvulle. Sieltä löytyy sutjakoita tyttöjä.
Löytyyhän niitä, kun tietää mistä etsiä. Täällä oli hyviä vinkkejä seuranhakuun: https://det.fi/seuranhaku/
"Miksi muuten yhtäkkiä haikaillaan naapurintyttönaista, jos sellaisia ei aiemmin ole noteerattu mitenkään? Minuakin on aikanaan melkein tyrkätty sivuun kun on niin innoissaan menty juttelemaan niille räväkkäämmille kavereilleni."
Minun tapaamat naapurintyttönaiset ovat olleet aina jo varattuja.
Jos unohdetaan ulkonäköseikat, niin mitä tarkalleen tarkoittaa naapurin tyttö ja miksi sellaisen haluat?
Itse olen naapurintytön näköinen pahis. Moni Ap:n hengenheimolainen on joutunut pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naapurintytön näköinen pahis. Moni Ap:n hengenheimolainen on joutunut pettymään.
Rakastan metallimusiikkia ja goottiromanttisuutta, mutta olen ulkonäöltä kuin kirjastonhoitaja. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei värjättyjä hiuksia. Joten uskon olevani pettymys sekä metalliväelle, että naapurintyttöä toivoville.
Pohjanmaalta löysin. istui yksin pensa asemalla ja menin vaan juttelemaan nyt on mun oma
Vierailija kirjoitti:
"Miksi muuten yhtäkkiä haikaillaan naapurintyttönaista, jos sellaisia ei aiemmin ole noteerattu mitenkään? Minuakin on aikanaan melkein tyrkätty sivuun kun on niin innoissaan menty juttelemaan niille räväkkäämmille kavereilleni."
Minun tapaamat naapurintyttönaiset ovat olleet aina jo varattuja.
Koska nämä miehet ovat jo juosseet kylliksi ympäriinsä ja pitäneet hauskaa. Nyt he haluavat perustaa perheen ns. hyvän tytön kanssa.
Naapurin tytöt on tyttömäisiä, kilttejä, iloisia, vähän niinkuin elovena nainen. Semmoinen joka ei oo katkeroitunut, vihainen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen naapurintyttö. Tylsä, kiltti, kirjanpitäjä, luonnossa viihtyvä, risusavotta mieliharrastus. Nämä kaikki oli netissä listattu epäkiinostavan hlön ominaisuuksiin. Miehet tykkää jännistä: ryyppäävistä, pettävistä, nalkuttavista, perässänroikkuvista määrätietoisistä.
Ottaisin sut oikein mielellään! Mistä löydän sut?
Naiset eivät ole noin vain otettavissa kuten kaupan hyllyltä. Sinun pitää olla itsekin hänen toiveitaan ja tarpeitaan vastaava. Oletko? Tiedätkö, mitä naapurintyttö haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan metallimusiikkia ja goottiromanttisuutta, mutta olen ulkonäöltä kuin kirjastonhoitaja. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei värjättyjä hiuksia. Joten uskon olevani pettymys sekä metalliväelle, että naapurintyttöä toivoville.
Lähtisitkö treffeille?
M37
Tiedotus miehille. Amerikkalaiset jumalattoman kauniit näyttelijänaiset ei ole naapurintyttöjä. Jos niin luulette niin ei ihme että on pettymysten täyteinen elämä.