Mistä löytää tavallisia kivoja naapurintyttönaisia?
Kommentit (187)
Naapurimaista. Ruotsi, Norja,Viro, Liettua, Latvia, Puola,... Sieltä niitä on.
Ps. Ja pitää muistaa että ei ne tietenkään lähde sinun matkaan jos et ole itse sitä mitä ne naiset mieheltä haluaa. Kunnolliselle ja hyvätapaiselle suomimiehelle on aina ottajia.
Jotenkin hauska tämä miesten haaveilu "naapurintyttömäisistä" naisista kun kuitenkaan sellainen "naapurintyttömäinen" ei ole mitenkään haluttua parisuhdemateriaalia.
Tai voihan se olla, että itselläni on vain ihan väärä käsitys siitä millainen on "naapurintyttömäinen".
Naapurista löytyi. Ukkonsa onneksi ajaa rekkaa Eurooppaan.
Kaitpa minä sitten olen naapurintyttö, tai ehkä enemmän kotihiiri nörttiharrastuksilla. Monesta saatan olla aika tylsä kun en käy oikein missään, tykkään olla kotona harrastusten parissa.
Ei riitä vaan, että on naapurintyttö ainesta vaan pitää olla muutkin arvot kunnossa. Ei saa olla riidanhaastaja, harhainen, lapsellinen, miesvihaaja ilkeä jne vaan pitää olla kiltti, kunnollinen, naisellinen, sivistynyt, fiksu, omillaan pärjäävä, tasa-arvoinen, jne. Eli vaatimukset voi vaikuttaa kovilta, mutta on helppo täyttää, jos on aito NAAPURINTYTTÖ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti napurintyttönaiseus on viehättävää. Olemuksen pirtsakkuus, ei ylipainoa (!), ei ylipuunattu, vaatetus käytännönläheistä eikä ylinaisellista.
Mutta jos yllä olevaan yhdistyy asenteiden ja mielipiteiden sovinnaisuus, mielikuvituksettomuus, syvyyden ja uteliaisuuden puute sekä yleinen tylsyys ja liika ennustettavuus, valitettavasti se on instant turn off.
Miksei naapurintyttö voi olla ylipainoinen? Varsinkin nykyään kun suurin osa on ylipainoisia. Onko ne harvat laiheliinit sitten heti naapurintyttöjä kaikki? Eli juuri mallit, missit ja urheilijat?
Siksi, koska naapurintyttömäisyys viittaa normaaliin ulkonäköön myös painon suhteen. Ylipaino ja laiheliini ovat enemmänkin poikkeamia.
Ihmisillä on eri käsityksiä sanasta 'ylipaino'. Useasti tuo on kuitenkin vain sievistelevä kiertoilmaisu lihavalle. Muutamat lisäkilot eivät itsessään ole oleellisia, vaan se, ettei näytä lihavalta.
Miksei naapurintyttö voi olla ylipainoinen? Varsinkin nykyään kun suurin osa on ylipainoisia. Onko ne harvat laiheliinit sitten heti naapurintyttöjä kaikki? Eli juuri mallit, missit ja urheilijat?