Mistä löytää tavallisia kivoja naapurintyttönaisia?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoista Suomi-filmeistä. Ei tuollaisia enää ole.
Meidän naapurissa on vaan sellaisia joilla Kiitos-huppari, sininen tukka ja joku heimotatuointi. Kiroilevat ja räkivät enemmän kuin keskiverto tukkijätkä.
No tuo nyt kertoo lähinnä naapurustosta missä asut :D
Ja sun piipityksesi kertoo, että asut maalla muuttotappiokunnassa, josta naiset ovat muuttaneet pois.
Löysin jostain vanhan lehtijutun teini-ikäisestä Armi Aavikosta kuvan kera. Hän seurusteli jonkun kiltin pojan kanssa ennen kuin tuli missiksi. Jotenkin niin hieno juttu mistä tulee mieleen fiksu poika joka löysi kauniin ja kivan naapurintytön. Jotenkin sykähdytti ihan oikeasti.
Armi Aavikko saattoi ehkä äänestääkin esim. kepua.
Miksi kyselet, kun et uskalla kuitenkaan incel-peräkamaristasi ulos saati että mikään sinussa olisi tervettä, normaalia ja minkäänlaisen naisen kiinnostusta herättävää?
Mun mies löysi mut netistä. Tosielämässä kukaan ei koskaan juuri lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Ilmeisesti liian tavallinen kun juuri erosin parisuhteesta jossa mies olisi halunnut että värjään hiukseni tummaksi ja otan tatuointeja, kun ne on kuulema niin kuumia.
Itselleni on muuten käynyt myös tätä. Eli tapailun alussa mies ihastellut luonnollisuuttani, mutta tapailun edetessä alettu kertoilla, kuinka esim. räväkän punainen sopisi niin hyvin hiusteni väriksi. Tai että olisin mieluiten voinut pukeutua seksikkäämmin.
Näin käynyt siis jo muutamassakin suhteessa elämäni aikana.
Nyt kaikki poikamiehet oikein joukolla etsimään tyttönaisia !
Naapurista tai muualta.
Vierailija kirjoitti:
Löysin jostain vanhan lehtijutun teini-ikäisestä Armi Aavikosta kuvan kera. Hän seurusteli jonkun kiltin pojan kanssa ennen kuin tuli missiksi. Jotenkin niin hieno juttu mistä tulee mieleen fiksu poika joka löysi kauniin ja kivan naapurintytön. Jotenkin sykähdytti ihan oikeasti.
Armi Aavikko saattoi ehkä äänestääkin esim. kepua.
No niin, bingo täynnä. Naapurintyttö: Hollywood-kaunotar, kilpaurheilija, sekä takavuosien miss suomi.
No mä oon käynyt läpi koulut kurssit, yms työpaikat ja eipä miehet juuri lähestyneet. Varmaan kun en pukeudu sillai provoisoivasti vaan tosi siveellisesti ja varmaan luutiin etten etsinyt ketään miestä. Netistä sitten löysin mieheni tai aloimme kirjoitella ystävinä ensin. Ulkonäöltäni olen aina ollut pitkä, pitkät hiukset, vaalea, ja pukeudun huppareihin ja farkkuihin. En juo tai biletä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoista Suomi-filmeistä. Ei tuollaisia enää ole.
Meidän naapurissa on vaan sellaisia joilla Kiitos-huppari, sininen tukka ja joku heimotatuointi. Kiroilevat ja räkivät enemmän kuin keskiverto tukkijätkä.
Muuta parempaan naapurostoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naapurintytön näköinen pahis. Moni Ap:n hengenheimolainen on joutunut pettymään.
Rakastan metallimusiikkia ja goottiromanttisuutta, mutta olen ulkonäöltä kuin kirjastonhoitaja. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei värjättyjä hiuksia. Joten uskon olevani pettymys sekä metalliväelle, että naapurintyttöä toivoville.
Hei, sama täällä! Olen metallimusiikkia rakastava pervo, joka kuitenkin näyttää viattomalta kirjastonhoitajalta. Naapurinpojat eivät pysy vauhdissani mukana, mutta metallityypit eivät huomaa minua vaatimattoman olemukseni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viikonloppuna naisten hiihtokilpailuja niin siellä oli 50 naapurintyttöä hiihtämässä. Ilman meikkiä, pitkät hiukset poninhännällä, todella hyväkroppaisia 😍
Myöskään huippu-urheilija ei ole tavis naapurintyttö. Olette aina top 1 % kimpussa, ei syytätte naisia siitä mitä itse teette.
Eikö naapurintyttö voi harrastaa hiihtoa? Lähtisin hiihtoretkelle ja eväät reppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naapurintytön näköinen pahis. Moni Ap:n hengenheimolainen on joutunut pettymään.
Rakastan metallimusiikkia ja goottiromanttisuutta, mutta olen ulkonäöltä kuin kirjastonhoitaja. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei värjättyjä hiuksia. Joten uskon olevani pettymys sekä metalliväelle, että naapurintyttöä toivoville.
Hei, sama täällä! Olen metallimusiikkia rakastava pervo, joka kuitenkin näyttää viattomalta kirjastonhoitajalta. Naapurinpojat eivät pysy vauhdissani mukana, mutta metallityypit eivät huomaa minua vaatimattoman olemukseni takia.
Minä löysin metallimusiikista tykkäävän kitaraa soittavan naapurinpojan 🤩 on sillä pitkä tukka, mutta muuten me ollaan niin taviksen näköinen ja oloinen pariskunta kuin voi olla. Pervoilut hoidetaan sit kahden kesken 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viikonloppuna naisten hiihtokilpailuja niin siellä oli 50 naapurintyttöä hiihtämässä. Ilman meikkiä, pitkät hiukset poninhännällä, todella hyväkroppaisia 😍
Myöskään huippu-urheilija ei ole tavis naapurintyttö. Olette aina top 1 % kimpussa, ei syytätte naisia siitä mitä itse teette.
Eikö naapurintyttö voi harrastaa hiihtoa? Lähtisin hiihtoretkelle ja eväät reppuun.
Tottakai voi, mut kilpahiihtäjä ei enää oikein mene siihen "tavikset" kategoriaan. Siis tosiaan kannattaa ennemmin katsella latukahvilasta kuin hiihtokisoista. Eri asia kuinka iso osa niistä hiihtoretkeilijöistä on parisuhdetta vailla tai haluaa kesken hiihtolenkin sellaista miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Näetkö mitään eroa kilpaurheilulla ja satunnaisella hiihtämisharrastuksella?
Tässä muuten syy, miksen ikinä ilmaise deittisovelluksessa harrastuksekseni kuntosalia, kun mielikuvana todnäk heti tyyliä fitnesskilpaurheilija, ja treffeille töpsöttelisin minä Tiina Tavallinen, ehkä vähän paremman ryhdin kanssa kuin mitä olisin ilman salia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen logiikka. Kun ihmetellään kilpaurheilijoiden määrittelyä naapurintytöiksi, nämä määkii eikö naapurintyttö voi harrastaa hiihtoa 🙄🙄🙄.
Oikeastihan teille soveltuva naapurintyttö on Henna. Voitte bondata seuraavien asioiden äärellä ja todeta että yksi yhteen match: asperger, ulkonäkö, trollaus netissä, jankkaus, elämäntapatyöttömyys.
Kyllä niitä naapurustosta yhä löytyy, mutta . . .
Naapurin tyttö ihan tavallinen itsestään huolta pitävä nuorehko nainen. Näitäjän miehet tavoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin tyttö ihan tavallinen itsestään huolta pitävä nuorehko nainen. Näitäjän miehet tavoittelee.
Tässä ketjussa on naapurintytöksi määritelty entinen missi ja huippu-urheilijat. Näitähän miehet tavoittelee ja sitten itketään naisten pahuutta kun sellaista ei saada.
Naapurista, dille. Mutta jos itse et ole poikaiässä niin kannattaa jättää naapurintytöt rauhaan.