Myyn seksiä omalle miehelleni
Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen.
Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aviomiehet maksaa seksistä, miehesi on tyhmä kun alistuu moiseen touhuun!
Miksi juuri hän on tyhmä, jos kaikki muutkin miehet maksavat seksistä? Eikä mies tässä mihinkään alistu, hän saa jotain mistä pitää todella paljon
Olisin kyllä hiukka huolissani, jos miestäni kiihoittaisi seksistä maksaminen.
Vastauksia kyssäreihin, jotka tulivat kun ketju oli av puolella.
-Meillä on noin kerran kuukaudessa minun aloitteesta tavallistakin seksiä, maksullista on noin kerran viikossa.
-Mieheni ei petä minua, koska hän haluaa seksiä juuri minun kanssani. Siksi hän ostaa mieluummin minulta.
-Miehessäni ei ole vikaa, mikä aiheuttaisi halujeni puutteen. Minun ei vaan tee useammin mieli, matala libido. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Se on suhteellisen yleistä. Monia kiihottaa nimen omaan ajatuksen tasolla, toki osaa sitten myös käytännön tasolla
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia miehiä kiihottaa se. Kaikki eivät vain maksa ja kaikilla ei olisi varaakaan maksaa.
Muista ilmoittaa verottajalle tulosi
Vierailija kirjoitti:
oliko anaali hinta mikä?
Ei ole tarjolla, ei kumpikaan tykätä siitä. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Muista ilmoittaa verottajalle tulosi
Joo, kyllähän kaikki avioparin toisilleen tekemät rahansiirrot pitää ilmoittaa. Jos vaikka tasataan kuun tuloja ja menoja ja jompi kumpi siirtää toiselle rahaa niin ei muuta kuin siitäkin verottajalle vaan tietoa. Seksivero Suomesta vielä puuttuukin
Voisin kopioida idean omaan liittoon. Kuulostaa toimivalta. Ihan ilman ironiaa siis. Meillä on vaimon kanssa aika iso ero libidossa ja seksi aiheuttaa paljon harmituksia ja riitojakin joskus M 35
No niin jani petteri nyt on kyllä kello niin paljone että nukumaan ja heti
Ihanaa kun on pareja jotka keksivät miten asiat saa toimimaan ja uskaltavat tehdä niin kuin oikealta tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ehdotti järjestelyä?
Minä ehdotin. Se lähti kyllä miehen jostain heitosta mutta hänkin oli kuulemma asiaa jo itsekseen pohtinut, mutta ei ollut uskaltanut ottaa esille.
Miten se raha saa sinut muka nauttimaan enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Miten se raha saa sinut muka nauttimaan enemmän?
Tämä on kiinnostava kysymys. Ehkä osasyy on ihan se raha, kivahan sitä on saada. Toinen on se kun ei tarvitse stressata omasta nautinnosta vaan voi keskittyä miellyttämään toista, niin jotenkin mystisesti se oma nautinto löytyy juuri silloin kun sitä ei yritä väkisin kokea. -Aloittaja
Mikä nimitys oli naiselle, joka antaa seksiä maksua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimitys oli naiselle, joka antaa seksiä maksua vastaan?
Onhan niitä monia, luulisi että sinäkin tietäisit edes yhden...
Tosi hieno idea! Täytyy ehdottaa omallekin vaimolle.
M43
Kaikki aviomiehet maksaa seksistä, miehesi on tyhmä kun alistuu moiseen touhuun!