Myyn seksiä omalle miehelleni
Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen.
Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €
Kommentit (176)
Toivottavasti nyt on välipäivien ale ja mies saa -50 pros
Miehethän siitä joutuu liitossaan maksamaan. Tavalla tai toisella. Ennemmin tai myöhemmin
Myönnän, että olen "ostanut" suihinottoja vaimoltani tekemällä jotain. Esim. maalasin hänen työhuoneensa seinät, ommellut verhoja ja tyynyjä, vaihtanut auton renkaat, korjannut skootterin.
En jaksa aina kuunnella naisen mäkätystä, joten pitäisikö minun myydä sitä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että olen "ostanut" suihinottoja vaimoltani tekemällä jotain. Esim. maalasin hänen työhuoneensa seinät, ommellut verhoja ja tyynyjä, vaihtanut auton renkaat, korjannut skootterin.
Meilläkin aina neuvotellaan, että mitä vaimon pitäisi tehdä siitä hyvästä, joa minä teen jotain hänelle.
Kerran heitin, että tosta hyvästä saisit pyytää Mirvaa panemaan mua. Mirva on vaimoni kaunein ystävä.
Kun vaimo yllättäen totesi, että kyllä se sopii, niin tulipahan sellainenkin ihme nähtyä ettei se ikävä homma tuntunutkaan enää yhtään ikävältä.
Ja vaimo oli sanojensa mittainen nainen ja sain viettää Mirvan kanssa peräti koko viikonlopun.
Yhdessä leffassa Romy Schneiderin esittämällä naisella oli miehensä kanssa samanlainen diili. En tosin itse tajunnut asiaa, se selvisi minulle vasta kun leffan nähtyäni luin jostain, että siinä kävi noin...
Vierailija kirjoitti:
Melkein sama asia kun vaimoni on ostanut multa juurikin tuon tapaisia palveluita ja maksanut niitä suihinotoilla. Kun laitoin hänen vanhempiensa kesämökin harmaavesijärjestelmän kuntoon (oli iso homma), sain siitä hyvästä kolmena viikonloppuna peräkkäin loppuun asti vietyjä suihinottoherätyksiä.
Eipä siinä ole juuri käytännön eroa, kun suomalaisissa parisuhteissa miesnon aina maksajan roolissa muutenkin. Ulkomaalaisille naisille on kunnia-asia elättää itsensä.
Kyllähän jo pitkään tunnettu tosiasia on, että kallein pano on vaimolta saatu, sen jälkeen tulee tyttöystävä, sitten satunainen yhden illan treffiseura ja halvimmaksi tulee maksullinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin aina neuvotellaan, että mitä vaimon pitäisi tehdä siitä hyvästä, joa minä teen jotain hänelle.
Kerran heitin, että tosta hyvästä saisit pyytää Mirvaa panemaan mua. Mirva on vaimoni kaunein ystävä.
Kun vaimo yllättäen totesi, että kyllä se sopii, niin tulipahan sellainenkin ihme nähtyä ettei se ikävä homma tuntunutkaan enää yhtään ikävältä.
Ja vaimo oli sanojensa mittainen nainen ja sain viettää Mirvan kanssa peräti koko viikonlopun.
Taitaapi olla fantasiaketjun kamaa...?
No minä kyllä elätän mieheni, ja saan häneltä seksiä jokapäivä ja monasti. MUtta, en kyllä koe yhtään ostavani seksiä.
Avokin pillu ja suihinotot on tullut kalliimmaksi kun maksullissa jos olisi käynyt yhtä usein kun on saanut. Autot, talo, mökki, matkat ja aina viimmesenpäälle kuteet jne. 20 vuoden rahoittamisen jälkeen laitoin menemään mutta, onneksi oli avioehto ja sain pitää kaiken minkä olin hommannut. Nyt uusi mukava tavisnainen joka tyytyy vähään ja on hyvä sängyssä. Mikäs täsä ollessa.
Heitin vaimon pellolle. Nyt se myy seksiä kaikille muille, mutta ei minulle.
erittäin hyvin sanottu!
tässä mulle käyny ihan samanlailla avokin kanssa,paitsi kaikki omaisuus on/oli mun ja ei tarvi mitenkään jakaa edes sitä.
rahaa kyllä palanut kohtuullisen paljon tähän suhteeseen...joka näytti siltä että ollaan yhdessä loppu elämä ja rakkautta oli runsaasti ja ne kaikki mitä molemmat tekee suhteessa ja suhteen eteen,huomiot toista kohtaan jne..
monien alkuvuosien todella kiihkeän/"riettaan" seksielämän jälkeen yhtäkkiä kaikki alkoi kuivua pois parivuotta sitten ja nyt loppui kokonaan kuukausia sitten..ero tulossa..
liekkö ikä/hormooni muutos vai mikä naisella sitten tekee kaikkea kun tuli kaikki vaivat mutta että pitää suhde sitte tuhota naisen puolelta..2vuotta yrittänyt jaksaa ja ymmärtää..ilman läheisyyttä ja käytännössä ilman mitään--> kaikki apu ja hyöty kyllä kelvannut.
tajusin vasta nyt tämän lähes hyväksi käytöön verrattavan asian...eli ilmeisesti halvemmaksi olis tullu käydä maksullisella
se vaan että mistä enään tässä iässä (alle 50v. vielä) löytää sellaisen naisen jolla ei ole pää sekaisin,traumat ja/tai vaihdevuodet? + seksiä piisais sitten
Vierailija kirjoitti:
erittäin hyvin sanottu!
tässä mulle käyny ihan samanlailla avokin kanssa,paitsi kaikki omaisuus on/oli mun ja ei tarvi mitenkään jakaa edes sitä.
rahaa kyllä palanut kohtuullisen paljon tähän suhteeseen...joka näytti siltä että ollaan yhdessä loppu elämä ja rakkautta oli runsaasti ja ne kaikki mitä molemmat tekee suhteessa ja suhteen eteen,huomiot toista kohtaan jne..
monien alkuvuosien todella kiihkeän/"riettaan" seksielämän jälkeen yhtäkkiä kaikki alkoi kuivua pois parivuotta sitten ja nyt loppui kokonaan kuukausia sitten..ero tulossa..
liekkö ikä/hormooni muutos vai mikä naisella sitten tekee kaikkea kun tuli kaikki vaivat mutta että pitää suhde sitte tuhota naisen puolelta..2vuotta yrittänyt jaksaa ja ymmärtää..ilman läheisyyttä ja käytännössä ilman mitään--> kaikki apu ja hyöty kyllä kelvannut.
tajusin vasta nyt tämän lähes hyväksi käytöön verrattavan asian...eli ilmeisesti ha
Kyllä meitä on... mummotauti löytyy, mutta lievänä. Harmi vaan, että löytyy jo seuraakin.
Kylmäävää. Onhan niitä naisia, jotka haluavat naida mammonaa ja miehen titteliä. Kaikki "rakkaus" on vastapalvelus mammonsta ja "arvostuksesta". Varsinkin misseillä ja idän naisilla näyttänyt olevan tällaisia taipumuksia. Oikea intohimosta ja rakkaudesta viis. Jos olisin varakas ja menestynyt, niin salaisin kaiken niin pitkäksi aikaa, että löytäisin oikean rakkauden.