Myyn seksiä omalle miehelleni
Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen.
Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea! Jos mies kaipaa keikistelyä yms ja tuo on tapa jolla vaimo lähtee sitä tekemään niin se on win-win.
Yhteistaloudessa se ei vaan oikein toimi. Muuten voisin ehdottaa vaimolle jota ei paljon keikistely kiinnosta.
Juuri tuo keikistely on sellainen, että muuten en sitä välittäisi tehdä, mutta tällä järjestelyllä se on oikeasti tosi hauskaa, kun haluaa ansaita miehen maksaman rahan. Ja mieskin tykkää, hän on aina tosi onnellinen aktin jälkeen.
Meilläkin on yhteistalous mutta jaamme kulut, siksi tämä toimii meillä. Jos kaikki raha olisi täysin yhteistä, sitten ei tietysti toimisi.
Kiva kun on muitakin, jotka pitävät tätä hyvänä systeeminä :) ei se kaikille sovi, ja parashan tilanne on se, jossa halut kohtaavat luonnostaan
-Aloittaja
AP ootko oikeasti kuuma pakkaus? Jos olet niin 50 € keikistely + käsihoito on huippudiili miehelle
Vierailija kirjoitti:
AP ootko oikeasti kuuma pakkaus? Jos olet niin 50 € keikistely + käsihoito on huippudiili miehelle
Nooh mä olen 31v, normaalipainoinen, mielestäni peruskaunis blondi ja tissit on aika isot. Kyllä ainakin oma mieheni syttyy. Minustakin tuo on kohtuu matala hinta ja niin on tarkoituskin olla :)
-Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua. Minä nainen olen hmmm. rikas, ja aina elättänyt tai maksanut lähes kaiken. Mutta en kyllä ole ostanut mieheltä seksiä. MINÄ saan jokapäivä, ja niin saa siis miehenikin. En ihan tajua... mutta jos haluja on huimasti molemmilla, niin parasta!
niinkö?
niinhauskaa..entä mitä saa esim. markalla? tai dollarilla? entä mitä sä annat ruplalla?
..niin hauska (Ois;) kuulla.
t.'yks'miljoonandollarin..mies
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua. Minä nainen olen hmmm. rikas, ja aina elättänyt tai maksanut lähes kaiken. Mutta en kyllä ole ostanut mieheltä seksiä. MINÄ saan jokapäivä, ja niin saa siis miehenikin. En ihan tajua... mutta jos haluja on huimasti molemmilla, niin parasta!
Raha? on. - LEIKKIMISTÄ,eikö niin.
'Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen.
Hinta on aika edullinen, 50 000 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 000€'
..Sopiva "sytyke hiipuvaankiimaan" ?
Ap taitaa olla mies :D
Joka yrittää antaa ymmärtää että kaikki naiset ovat pohjimmiltaan hu o ri a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh mä olen 31v, normaalipainoinen, mielestäni peruskaunis blondi ja tissit on aika isot. Kyllä ainakin oma mieheni syttyy. Minustakin tuo on kohtuu matala hinta ja niin on tarkoituskin olla :)
-Aloittaja
Jepjep, blondi ja isot tissit, niin tietenkin, juujuu :)
Miehen kirjoittamaa provo
Ap:n toive ja fantasia siitä, että jokainen nainen olisi h u o r a
Sori vaan ap, normaalit naiset eivät ole h u o r i a eivätkä käyttäydy kuten esimerkkisi mielikuvitusnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä hiukka huolissani, jos miestäni kiihoittaisi seksistä maksaminen.
Kaikkia miehiä kiihottaa se. Kaikki eivät vain maksa ja kaikilla ei olisi varaakaan maksaa.
Tänä kertookin miehistä kaiken olennaisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä hiukka huolissani, jos miestäni kiihoittaisi seksistä maksaminen.
Kaikkia miehiä kiihottaa se. Kaikki eivät vain maksa ja kaikilla ei olisi varaakaan maksaa.
No ei todellakaan kiinnosta. Seksi ei kiinnosta yhtään, jos nainen ei vartavasten halua minua, halua minun nuolevan, halua kulliani ja haluavan, että annan hänelle orgasmin. Omat halut katoaa sen sileän tien, jos huomaan, etten ole haluttu. Onneksi vaimo on aina hallunnut. Enkä olen sitten tottunut liian hyvään kun en ole harrastanut seksiä kuin halukkaan naisen kanssa. Itselle jotenkin sisäänrakennettu juttu, että jos en saa naista haluamaan itseäni olen epäonnistunut naisen vikittelyssä tai edellisessä tyydyttämisessä.
Tämä. Normaali mies kiihottuu siitä, että nainen kostuu luonnollisesti ja haluaa nimenomaan häntä. Ei-normaalille ihmisille toiset ihmiset (naiset) ovat kauppatavaraa, jonka ei tarvitsekaan kostua luonnollisesti ja jota on kiihottavaa alistaa
Seksin ostaminen ja myynti on vastoin ihmisen normaalia biologiaa: on biologisesti tarkoitettu että nainen kostuu luonnollisesti ja kiihottuu sekä nauttii seksistä. Kun raha vaihtaa omistajaa, naisen biologia ohitetaan ja seksistä tulee kauppatavaraa.
Kun miehet aina niin kovasti vetoavat biologiaan, niin miksi teitä ei kiihota luonnollisesti kostuva nainen vaan haluatte panna naisia jotka eivät kostu luonnollisesti? Silloinhan te toimitte itse biologiaa vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostaminen ja myynti on vastoin ihmisen normaalia biologiaa: on biologisesti tarkoitettu että nainen kostuu luonnollisesti ja kiihottuu sekä nauttii seksistä. Kun raha vaihtaa omistajaa, naisen biologia ohitetaan ja seksistä tulee kauppatavaraa.
Kun miehet aina niin kovasti vetoavat biologiaan, niin miksi teitä ei kiihota luonnollisesti kostuva nainen vaan haluatte panna naisia jotka eivät kostu luonnollisesti? Silloinhan te toimitte itse biologiaa vastaan...
Niinkö. 'seksistä tulee kauppatavaraa' ?
Ei se niin ole. Vaan: ' seksi on kauppatavaraa ' aina.
Kaikissa.
Ihmisten, miesten, naisten ja muiden, välisissä suhteissa. Aina sitä, 'joku myy ja joku on valmis ostamaan' kuin mitä tahansa, kauppa - tavaraa.
Eikö? Tämä on ihan selvä.
Jos ei ole provo, niin tässähän on kyse jonkinlaisesta seksileikistä eikä siitä, ettei nainen oikeasti halua miestään.
Vitsailen joskus itsekin, että maksan kaiken luonnossa, mutta tuollainen leikki ja miehen kiihottuminen siitä olisi kyllä tosiasiassa turn off. Koska millainen mies haluaa ostaa naiselta seksiä? Sellainen jota en itse halua.
Mutta jos molempia kiihottaa niin mikä ettei. On sitä pervompiakin leikkejä olemassa. Ap:lle ei varmaan ole tullut mieleen, että tätäkin ideaa voidaan käyttää naisen nöyryyttämiseen niiden miesten taholta, joiden mielestä nainen joka tapauksessa on h ja maksullinen. Tässäkin ketjussa sellaisia on iso liuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole provo, niin tässähän on kyse jonkinlaisesta seksileikistä eikä siitä, ettei nainen oikeasti halua miestään.
Vitsailen joskus itsekin, että maksan kaiken luonnossa, mutta tuollainen leikki ja miehen kiihottuminen siitä olisi kyllä tosiasiassa turn off. Koska millainen mies haluaa ostaa naiselta seksiä? Sellainen jota en itse halua.
Mutta jos molempia kiihottaa niin mikä ettei. On sitä pervompiakin leikkejä olemassa. Ap:lle ei varmaan ole tullut mieleen, että tätäkin ideaa voidaan käyttää naisen nöyryyttämiseen niiden miesten taholta, joiden mielestä nainen joka tapauksessa on h ja maksullinen. Tässäkin ketjussa sellaisia on iso liuta.
Joo, kyllä tämä on meille yhteinen leikki :) ja meillä toimii tosi hyvin.
Harmi, että on joitain naisten tai miesten vihaaja, jotka kääntävät ihan kaiken mahdollisen jompaa kumpaa sukupuolta vastaan
-Aloittaja
Ajatus tällaisesta leikistä oman miehen kanssa kiihottaa.
N26
Jos tuo olisi vain leikkiä, niin se raha palautettaisiin myöhemmin. Ihan seksin myyntiä tuo on
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi vain leikkiä, niin se raha palautettaisiin myöhemmin. Ihan seksin myyntiä tuo on
Parhaissa leikeissä leikitään tosissaan.
Tässä tehdään läpinäkyvästi se mitä monessa parisuhteessa suotta peitellään. Arvostan.
Jos puolliso pyytäisi rahaa seksistä, ostaisin seksin muilta maksullisilta naisilta.
Hyvä idea! Jos mies kaipaa keikistelyä yms ja tuo on tapa jolla vaimo lähtee sitä tekemään niin se on win-win.
Yhteistaloudessa se ei vaan oikein toimi. Muuten voisin ehdottaa vaimolle jota ei paljon keikistely kiinnosta.