Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyn seksiä omalle miehelleni

Vierailija
05.11.2023 |

Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen. 

Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hieno idea! Täytyy ehdottaa omallekin vaimolle. 

M43

Kiva kuulla että sait mahdollisesti idean tästä omaankin suhteeseesi :) olisi kiinnostava kuulla miten vaimosi suhtautuu ehdotukseen. -Aloittaja

Vierailija
22/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nero. Melkein kuin siivoaisi kotiaan ja tienaisi samalla siivoojana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva otti suihin, kun lupasin siitä uuden huonekalusteen. Unohdin hakea sen, niin muutaman viikon päästä kyseli perään missäs se luuraa, hän makso jo siitä.

Vierailija
24/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä hiukka huolissani, jos miestäni kiihoittaisi seksistä maksaminen.

Kaikkia miehiä kiihottaa se. Kaikki eivät vain maksa ja kaikilla ei olisi varaakaan maksaa.

No ei todellakaan kiinnosta. Seksi ei kiinnosta yhtään, jos nainen ei vartavasten halua minua, halua minun nuolevan, halua kulliani ja haluavan, että annan hänelle orgasmin. Omat halut katoaa sen sileän tien, jos huomaan, etten ole haluttu. Onneksi vaimo on aina hallunnut. Enkä olen sitten tottunut liian hyvään kun en ole harrastanut seksiä kuin halukkaan naisen kanssa. Itselle jotenkin sisäänrakennettu juttu, että jos en saa naista haluamaan itseäni olen epäonnistunut naisen vikittelyssä tai edellisessä tyydyttämisessä. 

Vierailija
25/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä hiukka huolissani, jos miestäni kiihoittaisi seksistä maksaminen.

Kaikkia miehiä kiihottaa se. Kaikki eivät vain maksa ja kaikilla ei olisi varaakaan maksaa.

No ei todellakaan kiinnosta. Seksi ei kiinnosta yhtään, jos nainen ei vartavasten halua minua, halua minun nuolevan, halua kulliani ja haluavan, että annan hänelle orgasmin. Omat halut katoaa sen sileän tien, jos huomaan, etten ole haluttu. Onneksi vaimo on aina hallunnut. Enkä olen sitten tottunut liian hyvään kun en ole harrastanut seksiä kuin halukkaan naisen kanssa. Itselle jotenkin sisäänrakennettu juttu, että jos en saa naista haluamaan itseäni olen epäonnistunut naisen vikittelyssä tai edellisessä tyydyttämisessä. 

Onhan se kaikkein hienointa kun saa naisen todella halukkaaksi, parasta seksiähän se sellainen on. Tämä ei vain ole aina kaikilla mahdollista, joten sitten mennään toiseksi parhaalla vaihtoehdolla. Ymmärrän myös niitä, jotka valitsevat mieluummin oman kätensä kuin naisen, joka antaa velvollisuudesta tai rahan tai vastaavan takia. Itselle se velvollisuusseksikin on kyllä maistunut ihan hyvin

Vierailija
26/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nero. Melkein kuin siivoaisi kotiaan ja tienaisi samalla siivoojana.

No ei ihan. Kotia on käytännössä pakko siivota, seksi ei ole mitenkään pakollista.

Vierailija
27/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kädellisten ja ihmisten välinen laumatoiminta on pohjimmiltaan vaihtokauppaa.

Vierailija
28/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä niin kiihkeä, että eipä tarvitse mieheni maksaa! Joskus varmasti toivoisi, etten niin paljon haluaisi, mutta minkäs haluilleen voi.

Toki vaikuttaa se, että mies huolehtii todellakin minun nautinnostani oikein tosi kiitettävästi.

Pihtaavista naisista saavat miehet ihan kyllä iteään syyttää, kuten joku jossain aiemmin kirjoittikin.

Vierailija
29/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kädellisten ja ihmisten välinen laumatoiminta on pohjimmiltaan vaihtokauppaa.

Ajattelen jossain määrin samalla tavalla. Eikä siinä mitään pahaa ole, vaihtokauppa on usein hyvästä.  -Aloittaja

Vierailija
30/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä niin kiihkeä, että eipä tarvitse mieheni maksaa! Joskus varmasti toivoisi, etten niin paljon haluaisi, mutta minkäs haluilleen voi.

Toki vaikuttaa se, että mies huolehtii todellakin minun nautinnostani oikein tosi kiitettävästi.

Pihtaavista naisista saavat miehet ihan kyllä iteään syyttää, kuten joku jossain aiemmin kirjoittikin.

Monesti varmasti miehen toiminnassa on jotain, joka laskee naisen seksihaluja. Meillä niin ei ole. Uskon vakaasti että en haluaisi tämän enempää, vaikka mieheni olisi ihan millainen tahansa. -Aloittaja

Vierailija
31/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivisesti yllättynyt että vastaukset ovat näin asiallisia.

Vierailija
32/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hinta on noin matala? Jos olet hyvännäköinen, pitäisi olla 2-3 kertainen ollakseen markkinahinta

Vierailija
33/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella halvat hinnat. Eikö yhtään huoleta, että miehesi pitää sinua halpana?

Itse kaipaisin myös monipuolisenpaa hinnastoa, jossa voi käyttää mielikuvistustakin.

Itsellänihän on mukavaa viihdettä lueskella jotain katalogia tai selailla nettikauppojen tuotteita.

Olisi aivan mahtavaa, kun voisi lukea vaimon hinnastoa erilaisista palveluista.

Pitäisihän jo se olla huomattavasti kalliimpaa, jos sinä pukeudut ja meikkaat erikseen kuin että arkivaatteitteissa ja -meikissä hoitelet asian.

Ja tokihan reiluuden nimissä mieskin voisi maksaa tarvittaessa jollain palveluksilla. Oli sitten lumitöitä tai vastaavaa.

Mikä olisi mukavampaa, kun on saanut pihan puhtaaksi ja vaimo tarjoaa sen päälle suihinoton ja kahvit.

Vierailija
34/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hinta on noin matala? Jos olet hyvännäköinen, pitäisi olla 2-3 kertainen ollakseen markkinahinta

En halua että hinta on niin kallis että miehelleni saattaisi tulla pahaa mieltä jälkeenpäin. Tämä summa on sopivan pieni mutta tulee kuitenkin se maksamisen fiilis ja minäkin teen saamalla no rahamäärällä jo jotakin

Vierailija
35/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista ilmoittaa verottajalle tulosi

Joo, kyllähän kaikki avioparin toisilleen tekemät rahansiirrot pitää ilmoittaa. Jos vaikka tasataan kuun tuloja ja menoja ja jompi kumpi siirtää toiselle rahaa niin ei muuta kuin siitäkin verottajalle vaan tietoa. Seksivero Suomesta vielä puuttuukin

On eri asia tasata kuluja perheen sisällä, kun myydä seksiä! Seksin myynti on jollekkin työ, yleensä toimii yrittäjänä, kun parituz on kiellettyä.

Vierailija
36/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan. Kotia on käytännössä pakko siivota, seksi ei ole mitenkään pakollista.

Kotia ei ole mikään pakko siivota. Seksi on ihmiselle perustarve.

Vierailija
37/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästäkin tulee jollekin ensimmäisenä veronmaku mieleen? :D Suomalaiset kyllä ansaitseekin tän korkean veroasteen

Vierailija
38/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella halvat hinnat. Eikö yhtään huoleta, että miehesi pitää sinua halpana?

Itse kaipaisin myös monipuolisenpaa hinnastoa, jossa voi käyttää mielikuvistustakin.

Itsellänihän on mukavaa viihdettä lueskella jotain katalogia tai selailla nettikauppojen tuotteita.

Pitäisihän jo se olla huomattavasti kalliimpaa, jos sinä pukeudut ja meikkaat erikseen kuin että arkivaatteitteissa ja -meikissä hoitelet asian.

Ja tokihan reiluuden nimissä mieskin voisi maksaa tarvittaessa jollain palveluksilla. Oli sitten lumitöitä tai vastaavaa.

Mikä olisi mukavampaa, kun on saanut pihan puhtaaksi ja vaimo tarjoaa sen päälle suihinoton ja kahvit.

Lumitöillä ei mitään suikkaria ansaita 

Vierailija
39/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnan pitäisi olla 300 euron luokkaa, nyt on ihan naurettavaa touhua.

Vierailija
40/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumitöillä ei mitään suikkaria ansaita 

Naapurin setä käy traktorilla vetää pihan, maksaa muutaman kympin. Itse voi sitten periä rouvalta suihinoton sohvalta katsellen kun piha samalla puhdistuu. Muutan heti Kuusamoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi