Myyn seksiä omalle miehelleni
Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen.
Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €
Kommentit (176)
Moni on ihmetellyt matalaa hintaa verrattuna siihen, mitä alalla yleensä maksetaan. Kannattaa huomioida, että on tosi paljon helpompaa ja turvallisempaa myydä omalle kumppanille kuin ventovieraalle, joten kyllä helpoimmasta "työstä" palkkionkin kuuluu olla pienempi. Eikä tässä muutenkaan ole pointtina viedä kaikkia mieheni rahoja. -Aloittaja
Jollain tavalla tämä kuulostaa tosi loogiselta ja hyvältä tavalta hoitaa asia kun on selvästi molemmille ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aviomiehet maksaa seksistä, miehesi on tyhmä kun alistuu moiseen touhuun!
Miksi juuri hän on tyhmä, jos kaikki muutkin miehet maksavat seksistä? Eikä mies tässä mihinkään alistu, hän saa jotain mistä pitää todella paljon
Mies maksaa seksistä ihan tarpeeksi ilman mitään ylimääräistä hinnoitteluakin! Jos et muka ymmärtänyt pointtia!
Olet halpa vaimo! Itse annan miehelleni suuseksiä 50 eurolla, mutta panosta otan 250e. Anaali maksaakin jo 400e!
Jos vaimo alkaisi pyytämään maksua seksistä, niin olisi parisuhde taputeltu aika nopeasti ja ainakin tarttuisin puhelimeen aika nopeasti. Pitäisi selvittää heti, että olisiko halukkuutta muualla.. Sama juttu toisin päin, loukkaantuisi verisesti, jos tarjoaisin maksua seksistä. Itselleni rahalla ei ole merkitystä pskankaan vertaa, mutta halutuksi tuntemisella on.
Eikös mies jo muutenkin maksa jo melkein kaiken kodin kuluista ja nyt sitten vielä pil lusta. Jos minä joutuisin maksamaan panosta, maksaisin sen kyllä mieluummin jollekin vieraalle timmille naiselle.
M53
Tälläiset typerät provot saavat olla täällä, kun mistään merkityksellisistä asioista ei saa keskustella. Provon hinnathan ovat sitä luokkaa, että saman palvelun saa ammatilaisilta samaan hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä hiukka huolissani, jos miestäni kiihoittaisi seksistä maksaminen.
Kaikkia miehiä kiihottaa se. Kaikki eivät vain maksa ja kaikilla ei olisi varaakaan maksaa.
No ei todellakaan kiinnosta. Seksi ei kiinnosta yhtään, jos nainen ei vartavasten halua minua, halua minun nuolevan, halua kulliani ja haluavan, että annan hänelle orgasmin. Omat halut katoaa sen sileän tien, jos huomaan, etten ole haluttu. Onneksi vaimo on aina hallunnut. Enkä olen sitten tottunut liian hyvään kun en ole harrastanut seksiä kuin halukkaan naisen kanssa. Itselle jotenkin sisäänrakennettu juttu, että jos en saa naista haluamaan itseäni olen epäonnistunut naisen vikittelyssä tai edellisessä tyydyttämisessä.
Onhan se kaikkein hienointa kun saa naisen todella halukkaaksi, parasta seksiähän se sellainen on. Tämä ei vain ole aina kaikilla mahdollista, joten sitten mennään toiseksi parhaalla vaihtoehdolla. Ymmärrän myös niitä, jotka valitsevat mieluummin oman kätensä kuin naisen, joka antaa velvollisuudesta tai rahan tai vastaavan takia. Itselle se velvollisuusseksikin on kyllä maistunut ihan hyvin
Jep, ei se aina ole miehen vika, että nainen on haluton. Naisilla kun on seksuaalisia himoja lisäävää testosteronia kymmenen kertaa vähemmän.
Kelpais kyllä itellekin tollanen mies kun ap:lla, sitä haluais panostaa ihan erilailla kun toinenkin panostaa rahallisesti.
Moni on sanonut, että tämä järjestely on väärin, kun mies maksaa muutenkin jo kaikki perheen kulut. Ei ainakaan meillä. Minä maksan noin 45 prossaa kuluista ja mies 55. Olemme jakaneet menot tulojen mukaan. Ei ole kyse siis siitä että minä maksattaisin miehellä kaikki menot. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimitys oli naiselle, joka antaa seksiä maksua vastaan?
Vaimo
Miten suoritatte käytännössä maksun?
Vierailija kirjoitti:
Miten suoritatte käytännössä maksun?
Mies tykkää työntää taitellun setelin mun rintsikoihin. -Aloittaja
Minä myyn seksiä vaimolleni. Hän pihi ihminen, eikä ole vielä kertaakaan ostanut. Kostan sabotoimalla hänen vaatevarastoaan ja kauneudenhoitotuotteitaan. Akka on ihmeissään, mistä vaatteisiin ilmestyy lankalenkkejä tai miksi ihovoide haisee ihan kuselle.
Minusta ihan loistava idea, tuntuu olevan win-win. Jatkakaa ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan loistava idea, tuntuu olevan win-win. Jatkakaa ihmeessä!
Niin minustakin. Silti jonkun mielestä tämä on väärin tehty kun ei muut tee samalla tavalla. Tämä on ihan selvä winwin eikö kukaan kärsi
Hyvä idea, mutta jos mies jo eläkkeellä on,
niin aika paljon tuo 100€ kin on kerran pari
viikossa .
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, mutta jos mies jo eläkkeellä on,
niin aika paljon tuo 100€ kin on kerran pari
viikossa .
Varmasti tuossa tilanteessa olisi tosi paljon. Me olemme 30-35 vuotiaita ja työelämässä, ihan hyvät palkat niin tuo summa ei ole meille niin iso. Ja ehkä 3 kertaa kuussa meillä on näitä maksullisia juttuja eli ei mitään paria kertaa viikossa. -Aloittaja
Onko tullut mieleen että laajentaisit muihinkin miehiin?
Halvemmalla pääsee kun vähän murjoo vaimon naamaa ja kohta ollaankin jo sovintoseksin puolella. Vaimo viihty hyvin kotona, kun ei viitsi selitellä mustelmia ja muutenkin pysyy tyytyväisenä.
Koko tämä aika on sairas