Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyn seksiä omalle miehelleni

Vierailija
05.11.2023 |

Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen. 

Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mieleen että laajentaisit muihinkin miehiin?

No ei todellakaan, en voisi kuvitellakaan. -Aloittaja

Vierailija
62/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, voisi olla vaikea maksaa vaimolle. Vaimo hoitanut aina kaikkia meidän rahoja, siitä huolimatta kumpi tienannut milloinkin enemmän. Joten miten maksat, kun vaimolla muutenkin kaikki rahat. ;))))) No onneksi seksistä ei ole ollut puutetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, voisi olla vaikea maksaa vaimolle. Vaimo hoitanut aina kaikkia meidän rahoja, siitä huolimatta kumpi tienannut milloinkin enemmän. Joten miten maksat, kun vaimolla muutenkin kaikki rahat. ;))))) No onneksi seksistä ei ole ollut puutetta. 

Niin joo, vaimo ottaa sulla maksun vaan suoraan tililtäsi eikä vaivaa sua turhia kyselemällä

Vierailija
64/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ota väärällä tavalla, antaa kaikkien kukkien kukkia, jokainen tavallaan jne.

Jos pitäisi erikseen maksaa kumppanille normaaleista parisuhteen kuuluvuista asioista, kuten toisen hemmottelu tai miellyttäminen, niin itse joutuisin kyllä miettimään koko suhteen oikeutusta (justification). Mitä tekisin kumppanilla joka ei  muutenkin jaksa pukeutua minua varten, ja tehdä minun haluamia juttuja? Tai jopa rakastaella ylipäätänsä! Itse tietenkin teen mitä hän haluaa, ja odotan samaa häneltä. Luulen että tuossa tilanteessa olisin mielummin sitten yksin, ja tilaisin freelancerin hoitamaan asian, jos maksaa pitäisi. 

Vierailija
65/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua. Minä nainen olen hmmm. rikas, ja aina elättänyt tai maksanut lähes kaiken. Mutta en kyllä ole ostanut mieheltä seksiä. MINÄ saan jokapäivä, ja niin saa siis miehenikin. En ihan tajua... mutta jos haluja on huimasti molemmilla, niin parasta!

Vierailija
66/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajua. Minä nainen olen hmmm. rikas, ja aina elättänyt tai maksanut lähes kaiken. Mutta en kyllä ole ostanut mieheltä seksiä. MINÄ saan jokapäivä, ja niin saa siis miehenikin. En ihan tajua... mutta jos haluja on huimasti molemmilla, niin parasta!

Huomaatko eron naisen ja miehen toiminnassa? Nainen myy ja mies antaa rakkaudesta. Se pieni ero...

Vierailija
67/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko eron naisen ja miehen toiminnassa? Nainen myy ja mies antaa rakkaudesta. Se pieni ero...

Niin, yksi naiseksi ilmoittautunut ja yksi mieheksi ilmoittautunut kirjoittaja. Siitä tuskin voi päätellä mitään koko väestöä koskevaa.

Vierailija
68/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa..entä mitä saa esim. markalla? tai dollarilla? entä mitä sä annat ruplalla?

..niin hauska kuulla.

_t.miljoonandollarinmies

Vierailija
69/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös mies jo muutenkin maksa jo melkein kaiken kodin kuluista ja nyt sitten vielä pil lusta. Jos minä joutuisin maksamaan panosta, maksaisin sen kyllä mieluummin jollekin vieraalle timmille naiselle.

M53

En tiedä oletko huomannut mutta suurin osa suomalaisista naisista käy töissä. Yleensä he maksavat omat menonsa ja yhteisen talouden kulut jaetaan puolison kanssa. Jos sinulla on toisin, ei kannata kuvitella että kaikilla muilla on samoin. Asiaan on myös mahdollista saada muutos mikäli se harmittaa sinua kovasti.

Vierailija
70/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ota väärällä tavalla, antaa kaikkien kukkien kukkia, jokainen tavallaan jne.

Jos pitäisi erikseen maksaa kumppanille normaaleista parisuhteen kuuluvuista asioista, kuten toisen hemmottelu tai miellyttäminen, niin itse joutuisin kyllä miettimään koko suhteen oikeutusta (justification). Mitä tekisin kumppanilla joka ei  muutenkin jaksa pukeutua minua varten, ja tehdä minun haluamia juttuja? Tai jopa rakastaella ylipäätänsä! Itse tietenkin teen mitä hän haluaa, ja odotan samaa häneltä. Luulen että tuossa tilanteessa olisin mielummin sitten yksin, ja tilaisin freelancerin hoitamaan asian, jos maksaa pitäisi. 

Justification🤔. 'Pätemisen tarve" varmaan  suomeksi.

Vierailija
71/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP koskaan fantasioinut, että ostaja olisikin joku muu kuin oma kumppani?

Vierailija
72/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on sanonut, että tämä järjestely on väärin, kun mies maksaa muutenkin jo kaikki perheen kulut. Ei ainakaan meillä. Minä maksan noin 45 prossaa kuluista ja mies 55. Olemme jakaneet menot tulojen mukaan. Ei ole kyse siis siitä että minä maksattaisin miehellä kaikki menot. -Aloittaja

Kyllähän ne kulut tulee jakaa tasan, jos niitä aletaan jakamaan! Vai käytätkö esim lämmitystä vähemmän kuin miehesi??

Vierailija
73/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on sanonut, että tämä järjestely on väärin, kun mies maksaa muutenkin jo kaikki perheen kulut. Ei ainakaan meillä. Minä maksan noin 45 prossaa kuluista ja mies 55. Olemme jakaneet menot tulojen mukaan. Ei ole kyse siis siitä että minä maksattaisin miehellä kaikki menot. -Aloittaja

Maksat vähemmän ja otat vielä maksun nussimisesta! No jos on noin vässykkä mies, niin saa kyllä maksaakin!

Vierailija
74/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne kulut tulee jakaa tasan, jos niitä aletaan jakamaan! Vai käytätkö esim lämmitystä vähemmän kuin miehesi??

Miksi pitäisi jakaa tasan eikä mikään muu tapa kelpaa? Paljon järkevämpi katsoa suhteessa tuloihin. Teen myös kotitöitä jonkin verran enemmän kuin mieheni ja siitä en ota erillismaksua :D -Aloittaja

Vierailija
75/176 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP koskaan fantasioinut, että ostaja olisikin joku muu kuin oma kumppani?

On varmasti käynyt joskus sellainen ajatus mielessä. Mutta seksin aikana en ikinä kuvittele kumppaniani keneksikään muuksi. -Aloittaja

Vierailija
76/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä surkutellaan ja säälittään aloittajan miestä? Viestien perusteella mies on tuossa mielellään mukana, saa vaimoltaan seksiä ja tuo maksaminen tuo hänellekin sähköä. Rahaa menee hyvin kohtuullinen määrä.

Ihan tiedoksi, parisuhteissa elää paljon ihmisiä, jotka eivät saa seksiä oikeastaan yhtään, mutta ongelmaa ei edes yritetä korjata mitenkään. Tässä on yritetty ja onnistuttu

Vierailija
77/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP lisää teidän suhteesta, rakkaudesta ja seksielämästä. Aihe kiinnostaa

Vierailija
78/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammona ja raha ei liity mitenkään hyvään seksiin, eikä kyllä oikein muutenkaan mihinkään hyvään. Henkiset arvot (enkä tarkoita uskontoa)  ja toisen rakkaus ja halukkuus olleet ne asiat, jotka itseä on kiinnostaneet. Omat halut syttyneet siitä kun toinenkin haluaa. Siksi raha ei ole kiinnostanut koskaan koska saanut kaiken muun tärkeämmän. 

Vierailija
79/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sitä on omalle miehelle myydä kuin jonkun toisen miehelle. Sitäkin moni tekee.

Vierailija
80/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tuollainen vaimo <3 mulla on ylimääräistä rahaa ja seksitön liitto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi