Miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta?
Herätkää jo 2000-luvulle. Avoimet suhteet ovat tätä päivää. 🙄
Kommentit (188)
Miksi naisen pitäisi olla avoimessa suhteessa, kun miesseuraa saa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
En halua tauteja.
Taudin saa hyvin helposti vakituiselta kumppaniltaan. Miehillähän se kortsun käyttö ei käy pienessä mielessäkään.
Jos haluaa vain seksiä eri ihmisten kanssa, se onnistuu helposti sinkkuna. Ei siihen mitään avointa suhdetta tarvita.
🇺🇦🇮🇱
Ehkä sulle mut ei kaikille. Kuka sitä voi määrittää että pitää tehdä kuten joku toinen? Ja toisekseen, muodin perässäkö kuljetaan näissäkin asioissa? Tee kuten toiset, oot in. Joopa joo.
Ei niistä kovin moni mieskään tykkää. :D
Itse en myöskään ole kiinnostunut miehistä jotka ilmoittaa olevansa avoimessa suhteessa mutta etsivänsä seksiseuraa. Noita on jonkun verran deittiapeissa. En oikein halua olla mikään kakkosluokan nainen jollekkin, jolla on kotona joku jota arvostaa (tai sanoo arvostavansa) enemmän. Olen joko ykkönen tai en mitään.
Ei sulle heruis yhtään sen helpommin vaikka avoimia suhteita olisikin riittävästi joten voit lopettaa nää typerät trollailus ja mennä vaikka onanoimaan itses uneen.
Mies ehdotti kevytsuhdetta, että katseltaisiin seksin merkeissä mitä tulisi. Käytös oli jo sitä ennen osoittanut etten kiinnosta häntä. Jäi ikävä olo. Hän pitää minua vissiinkin aivan ääliönä ilmaishorona, jolta yritti saada parempaa etsiessä. Kuvottaa...
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Mun elämässäni ei ainakaan ole ollut yhtäkään miestä, joka olisi suostunut mut toisten miesten kanssa jakamaan. Kyllä mustasukkaisuus ja omistushalu on ollut suurempi ongelma ja ehdotus avoimesta suhteesta olisi saanut ne näkemään punaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Mun elämässäni ei ainakaan ole ollut yhtäkään miestä, joka olisi suostunut mut toisten miesten kanssa jakamaan. Kyllä mustasukkaisuus ja omistushalu on ollut suurempi ongelma ja ehdotus avoimesta suhteesta olisi saanut ne näkemään punaista.
Taitaa näiden avoimesta suhteesta haaveilevien miesten ajatuksena olla se, että he itse liihottelevat avoimesti kukasta kukkaan mutta kumppani ei sitten kuitenkaan sitä saa tehdä.
Kysyit siis, miksi niin harva nainen ei ole kiinnostunut huor...sesta. No arvaapa. A. Koska se on idioottimaisinta, mitä voi tehdä. B. Koska se aiheuttaa suuria ongelmia ja kuka nyt ongelmiin haluaa ehdoin tahdoin joutua. C. Koska silloin halveksisi ennenkaikkea itseään, jos moiseen h-päissään olisi suostunut. D. Koska se olisi lapsille kauhun paikka ja karmea malli. E. Koska aina löytyy ne, jotka ns. "löytävät" seksikokeiluissa toisensa ja ne muut jäävät yksin eli kaikkihan tietävät, että ei kannata riskeerata omaa suhdettaan. F. Koska parisuhde ei ole mikään irtosuhde, vaihdettavissa tai "kevyt juttu". Harvat naiset pitävät sekstailua "harrastuksenaan", ajattele harrastus, käydä nyt kuks...ssa naapuria ja kylänmiestä, tuttua ja tuntematonta. Siinäpä loistoluokan harrastus. Onhan se ehkä sitten hyvä, että edes alapää toimii, kun yläpäässä ei mikään.
En kaipaa mitään sotkua elämääni. Ja olla riippuvainen monen muun menoista. Sählääminen ei sovi mulle. Mieluummin kaksin tai yksin.
Avoin suhde on naiselle pelkkä rasite. Sinkkuus on tuota parempi vaihtoehto. Miksi ottaa koko sika jos haluaa vain palan makkaraa.
Pese mies itse pyykkisi, siivoa kotisi ja tee emotionaalinen työsi, ja metatyösi. Vähintä mitä voit tehdä naiselle, joka tekee kaiken tuon puolestasi, on olla hänelle uskollinen.
Tätä päivää on se, että naiset ovat yhä enenemässä määrin sinkkuja ja aidosti onnellisimmillaan eläessään sinkkuna.
Minua miehenä kiinnoistaisi myös avoinsuhde, olen nyt siis ikisinkkumies.
Suhde missä näkisin naista kerran tai kaksi viikossa olisi upea ja samalla voisi käydä muita naisia hässimässä.
Ettekö te tylsisty toiseen ihmiseen?
M32
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä kiinnoistaisi myös avoinsuhde, olen nyt siis ikisinkkumies.
Suhde missä näkisin naista kerran tai kaksi viikossa olisi upea ja samalla voisi käydä muita naisia hässimässä.
Ettekö te tylsisty toiseen ihmiseen?
M32
Tämä unelma on saavutettavissa vaikka heti. Maksat kerran viikossa seksistä vakipanolle ja välillä vaihdat maksullista.
Naisen aivo- ja viettibiologia on siten rakentunut, että hän haluaa olla kumppanilleen nro 1 ja ainutkertainen.
Tämä näkyy myös ns. vapaamielisissä piireissä. Bi-nainen saattaa haluta seksiä miesten kanssa, jopa useittein miesten kanssa kerrallaan. Tai naisten kanssa tai miesten ja naisten kanssa useita kerrallaan. Ainoa no-no seksissä useiden kumppaneidan kanssa on, että pariskuntien seura ei kiinnosta. Miksi? Koska siinä asetelmassa ei ole automaattisesti nro 1. "Miksikään pariskunnan seksileluksi en lähde" "Turha kysyä kolmanneksi pyöräksi parin fantasioita toteuttamaan"
Miehiä kaihertaa, jos se avoin suhde toimiikin molempiin suuntiin eikä vain niin, että se suhde on miehelle avoin (ja yleensä ilmoittamatta siitä naiselle). Mikähän olisi reaktio, jos suhde olisikin avoin vain naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Naisen aivo- ja viettibiologia on siten rakentunut, että hän haluaa olla kumppanilleen nro 1 ja ainutkertainen.
Tätä todistaa näissäkin ketjuissa kaikkein raivokkaimpien kommenttien saamat suuret peukutusmäärät. Koko ajatus loukkaa suurinta osaa naisista juuri mainitusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei kiinnosta useampi mies, enkä halua jakaa miestä muiden kanssa. Avoin suhde olisi itseni rääkkäämistä. Ennemmin olen kokonaan ilman suhdetta.
Toisin sanoen sinulla on vain huono itsetunto.
AP
Tuohan kertoo hyvästä itsetunnosta. Ei tarvitse pönkitystä haluttavuudelleen panemalla ympäriinsä ja osaa laittaa riman suhteen suhteen riittävän korkealle eikä taivu painostuksen alla.
Tai sitten niin hyvä ettei tarvitse mihin tahansa paskaan suostua.