Miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta?
Herätkää jo 2000-luvulle. Avoimet suhteet ovat tätä päivää. 🙄
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä kiinnoistaisi myös avoinsuhde, olen nyt siis ikisinkkumies.
Suhde missä näkisin naista kerran tai kaksi viikossa olisi upea ja samalla voisi käydä muita naisia hässimässä.
Ettekö te tylsisty toiseen ihmiseen?
M32
:DDD Keep on dreaming
Miehelle tuo avoin suhde on yleensä vikaliike.
Ihan jo siitä syystä että rumimmallakin römpsällä on kysyntää satojen miesten jonoksi, mutta mies saa tehdä kovasto töitä saadakseen edes sen yhden sivusuhteen pyörimään.
Vaimolla kun on sivuhupimies nro 67 kierroksessa niin sitten onkin jo aviomiehellä alahuuli mutrussa.
AP on pahasti myöhässä, hippiaika meni jo.
Ehkä noita "naisia" löytyy muutama kaatopikalta HELLsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen aivo- ja viettibiologia on siten rakentunut, että hän haluaa olla kumppanilleen nro 1 ja ainutkertainen.
Tätä todistaa näissäkin ketjuissa kaikkein raivokkaimpien kommenttien saamat suuret peukutusmäärät. Koko ajatus loukkaa suurinta osaa naisista juuri mainitusta syystä.
Ja mitäpä pahaa tuossa ajatuksessa on? Sehän auttaa naista myös sitoutumaan mieheensä ja olemaan hänelle monin tavoin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen aivo- ja viettibiologia on siten rakentunut, että hän haluaa olla kumppanilleen nro 1 ja ainutkertainen.
Tämä näkyy myös ns. vapaamielisissä piireissä. Bi-nainen saattaa haluta seksiä miesten kanssa, jopa useittein miesten kanssa kerrallaan. Tai naisten kanssa tai miesten ja naisten kanssa useita kerrallaan. Ainoa no-no seksissä useiden kumppaneidan kanssa on, että pariskuntien seura ei kiinnosta. Miksi? Koska siinä asetelmassa ei ole automaattisesti nro 1. "Miksikään pariskunnan seksileluksi en lähde" "Turha kysyä kolmanneksi pyöräksi parin fantasioita toteuttamaan"
Minä olen bi-nainen, ja minua ei pariskuntien seura kiinnosta yksinkertaisesti sen vuoksi, että ei ole todennäköistä, että mistään pariskunnasta kokisin sekä naista että miestä seksuaalisesti kiinnostavaksi ja haluttavaksi. Ja en sitten taas näe mitään pointtia seksissä sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa en halua harrastaa seksiä. Ja minulle se halu harrastaa seksiä tulee juuri siitä, että koen toisen osapuolen haluttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Suhde missä näkisin naista kerran tai kaksi viikossa olisi upea ja samalla voisi käydä muita naisia hässimässä.
M32
Sinä olet ikisinkku ihan just siksi, että et ymmärrä suhteesta mitään. Säälin sinua, kun on noin ohut tunne-elämä, mutta onneksi et itse tiedä, mitä jäät paitsi.
Tapasin miestä kolme kertaa. Olo oli jotenkin epämukava ekan kerran jälkeen. Lopulta mies ehdotti seksisuhdetta sillä välin, kun katsellaan mitä mahdollisuuksia on. Kiinnostukseni lopahti täysin, enkä aio olla enää häneen yhteydessä. Ehkä loukkaavinta arvoni alentamista mitä voi olla.
En tiedä mikä minussa on vikana etten netistä löydä sopivia miehiä ollenkaan. Kerran päädyin seurustelemaan ja hänkin oli petturi. Muualla tapaamani miehet ovat olleet kunnollisia.
Avoin suhde miehen mielestä: Vaimo pysyy uskollisena, huolehtii kodista, pesee pyykit, tuo rahaa, huoltaa miestä jne. Ja mies panee ketä haluaa.
Ei naisen kannata olla avoimessa suhteessa kun ei siitä saa mitään. Sinkkuus on parempi valinta sitten
En kyllä tajua miksi kukaan mieskään haluaa avoimen suhteen. Jos kiinnostaa panna useampia, eikö sitä voisi tehdä sinkkuna? Vai onko ideana se että kotiin pitää saada kulissiksi joku vaimomatsku joka pitää kodin kunnossa sillä välin kun äijä painaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miksi kukaan mieskään haluaa avoimen suhteen. Jos kiinnostaa panna useampia, eikö sitä voisi tehdä sinkkuna? Vai onko ideana se että kotiin pitää saada kulissiksi joku vaimomatsku joka pitää kodin kunnossa sillä välin kun äijä painaa menemään.
Narsisti tarvitsee äidin (vaimo kotona, turvallinen nainen, joka huolehtii hänestä) ja huo*an, johon kohdistaa seksuaaliset halunsa ja tarpeensa.
Jos huomaatte olevanne osa kuviota, juoskaa!
Minulle kävisi sellainen avoin suhde, että asutaan omissa asunnoissa, eikä eletä toisiinsa liimaantuneina.
Mutta että mies keräisi tauteja ympäriltä uittamalla melaansa joka järvessä? Ei ikinä.
Ei olisi minulta pois, mutta ei toisi mitään hyvää suhteeseen, päin vastoin.
Avoimessa suhteessa:
1. Sukupuolitautien riski kasvaa räjähdysmäisesti (ja varsinkin naisille oireeton sukupuolitauti voi johtaa lapsettomuuteen)
2. Koskaan et voi tietää kenen kanssa kumppanisi on
3. Saat vähemmän huomiota kumppaniltasi, koska tämän aika menee muiden "jahtaamiseen"
4. Jos kumppanisi on mies, riski, että joku toinen pamahtaa paksuksi miehellesi kasvaa räjähdysmäisesti ja jos jatkat suhdetta, niin tuo ylimääräinen lapsi muistuttaa aina siitä mitä miehesti tekee/on tehnyt.
5. Ihmiset on ihan oikeasti suunniteltu ja luotu olemaan pitkäaikaisesti yhden kumppanin kanssa, koska ihmiset hakee turvaa ja sitä turvaa ei saa jos kumppani käy polkemassa muitakin ihmisiä.
Nämä tuli nyt ihan ekana mieleen miksi en koskaan mene avoimeen suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
M32
Tämä mies saisi kuitenkin itkupotkuraivarit, kun hänelle selviäisi, että se nainen hässii viikon muina päivinä muiden miesten kanssa.
Varmaan siksi kun sellaista haluava mies on yleensä mustasukkainen. Naisen on yleensä helppo saada miehiä, miehen ei aina naisia - varsinkin kun monisihteisuus on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä näkyy myös ns. vapaamielisissä piireissä. Bi-nainen saattaa haluta seksiä miesten kanssa, jopa useittein miesten kanssa kerrallaan. Tai naisten kanssa tai miesten ja naisten kanssa useita kerrallaan. Ainoa no-no seksissä useiden kumppaneidan kanssa on, että pariskuntien seura ei kiinnosta. Miksi? Koska siinä asetelmassa ei ole automaattisesti nro 1. "Miksikään pariskunnan seksileluksi en lähde" "Turha kysyä kolmanneksi pyöräksi parin fantasioita toteuttamaan"
Ihmisten aivot on rakennettu romanttisissa suhteissa kuvailemallasi tavalla. Kukaan mieskään ei suostu siihen, ettei romanttisessa suhteessa olisi se ykkönen.
Ei ole kyse siis mistään naisten ja miesten aivoista.
Vierailija kirjoitti:
En halua tauteja.
Tämä. Enkä draamaa ja mustasukkaisuuttakaan .
AP on 100 varma provo. Itse olisin mieluummin yksin, kuin avoimessa suhteessa. Mielipidekysymys, mutta ajattelen niin, että suhteessa oleminen ja sanotaanko "avoin seksuaalinen käyttäytyminen" ovat toistensa vastakohtia. Suhde tarkoittaa vain ja ainoastaan kahden ihmisen välistä sitoutumista. "Avoin Suhde" on tällöin mahdottomuus. Voisin verrata sitä alkoholittomaan viinaan. Jos se on alkoholiton, se ei ole viinaa. ja jos se taas on viinaa, on siinä alkoholia. Ontuu, myönnän, mutta korostan tässä ajatuksen ristiriitaa.
Niin, jotenkin kaikin puolin (ikä++, ulkonäkö, kehon ominaisuudet jne) tavispari löytää kymmeniä innokkaita nuoria mieshottiksia leikkimään keskenään kolminpeliä ja miesten välistä. Bi-naisia ei löydy lähes millään kriteereillä nauttimaan yhteisestä ilosta, saati, että olisivat nuoria hottiksia. Ja puhutaan ihmisistä, jotka lähtökohtaisesti hakevat seuraa ryhmistä, kimpoista, miehistä, naisista.