Aki Manninen syyllistää raiskausten uhreja
Raiskausten uhreja kuulemma oikein hyysätään. On siinä meillä hieno hyvinvointivalmentaja ja pienen tyttären isä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-manniselta-ala-arvoinen-ulostulo-rais…
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on oikein hyvä muistutus siihen, miksen halua naisten kanssa olla missään tekemisissä. M21
Onneksi ei ole mikään pakko.
Vielä kun te naisetkin tekisitte saman.
Kukaan ei estä sinua välttelemästä naisia. Minä taas olen oikein mielelläni fiksujen miesten kanssa tekemisissä. Mulkkujen kanssa en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on oikein hyvä muistutus siihen, miksen halua naisten kanssa olla missään tekemisissä. M21
Onneksi ei ole mikään pakko.
Vielä kun te naisetkin tekisitte saman.
Me emme taida raisgailla miehiä tuhansittain vuosittain. Paremmin me siinä taidamme onnistua, eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Itse iskin naisen Espanjasta lomalta ja voin todeta että vaihtamalla paranee. Tietää kyllä arvonsa mutta ei ole liian ylpeä. Ei myöskään juokse ostamaan mielialalääkkeitä aina kun elämässä tulee vastoinkäymisiä vaan kohtaa vaikeudet kuten ne kuuluukin kohdata.
Ja tämä liittyy Mannisen ulostuloon miten?
Itse siis lähdit jännän ääreen 😂😈😈😂😂 j aamulla kadutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse iskin naisen Espanjasta lomalta ja voin todeta että vaihtamalla paranee. Tietää kyllä arvonsa mutta ei ole liian ylpeä. Ei myöskään juokse ostamaan mielialalääkkeitä aina kun elämässä tulee vastoinkäymisiä vaan kohtaa vaikeudet kuten ne kuuluukin kohdata.
Että ei ala heti keksimään päästään tuulesta temmattuja väitteitä suominaisten tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ei ala heti keksimään päästään tuulesta temmattuja väitteitä suominaisten tapaan.
Sulla on varmaan joku lähde tälle väitteellesi? (naisviha ei kelpaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen jää yhteys vähän epäselväksi, mutta riittänee että se toimii sinun päässäsi.
Meidän miesten pitää ymmärtää myös se, että kaikki r-tuomiot eivät suinkaan ole oikeusmurhia ja kaikki miehet eivät ole syyttömiä. Minä ainakin ymmärrän jos ihmiset varsinkin naiset tuohtuvat, kun kaikenmaailman "some"persoonat ja muut idiootit julistavat tuomitun syyttömyyttä tietämättä tapauksesta oikeastaan yhtään mitään. Tuossa tapauksessa on kuitenkin käyty pitkä oikeusprosessi ja sen tuomion mihin se perustui voi käydä lukemassa, jos haluaa. Kauheasti ei kannata antaa painoarvoa huuhaa-julkimoille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassahan tuo Manninen on ainakin mitä tulee tän jääkiekkoilijan tapaukseen. Ihan selvästi annettu väärä tuomio siinä. Muija pettänyt ja jäänyt kiinni ja hätävalheena väittänyt tulleensa raiskatuksi.
Hienoa, että emme tarvitse poliisia, syyttäjää ja oikeuslaitosta kun sinä pystyt noin vain antamaan tuomiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näette taas mallivastauksen miten naiset tahalleen väärinymmärtävät pitääkseen narratiivin kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muuten iskin amerikkalaisen miehen, joka ei heti ala raisgaamaan suomimiesten tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Aki, sulje suusi. Joka kerta kun avaudut erinäisistä asioista julkisesti myötähäpeä on valtava. On tainnut herran ulostulot käydä myös kukkaron päälle, bye bye televisiotyöt.
Vielä pienen tyttölapsen isä puhuu tuommoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan äijä samaa mieltä, jos hänen oma tyttönsä joutuisi hyväksikäytön kohteeksi?
Olisitko samaa mieltä, jos sun puolisosi olisi aamuyöstä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön hotellihuoneessa?
Tottakai. Ei samassa hotellihuoneessa olo tarkoita että saa väkisin panna
Miks naiset yleensä lähtevät sinne hotellihuoneisiin, kyllä pitäis tietää mikä on homman nimi?
Vierailija kirjoitti:
Näitä peruttuja raiskausilmoituksiakin on tutkittu niin kun 4% raiskauksista syyte peruttiin uhrin toinesta niin oikeasti 0.5% oli aiheettomia, koska uhrit oli uhkailtu ja painostettu hiljaiseksi.
Jep, valtaosa perutuista raiskaussyytöksistä on ihan tutkitusti peruttu siitä syystä, että uhrille on liian raskasta uudelleenelää ja käsitellä traumaa vuositolkulla käräjillä ilman että on mitään takuuta siitä, että raiskaaja tuomitaan. Lehdessä oli tästä vähän aikaa sitten juttu jossa raiskaustapauksensa oikeuteen vieneet kuvasivat prosessia, ei todellakaan ole sitä että mennään oikeussaliin osoittamaan sormella ja homma on sillä siisti. Hommaan ei lähdetä huvin vuoksi ja ilman näyttöä.
Ihan oikeinhan se sanoi jos tarkoitti sitä Iida Vainio juttua...
Mä luulin ettei tää riemuidiootti-Manninen osaa enää alemmas vajota, mutta väärässä olin. Ei ole oppinut näköjään yhtään mitään aiemmista puheistaan vaan jaksaa edelleen valittaa, että naiset ja vähemmistöt ovat canceloineet hänet esim. telkkarihommista. Ja nyt sit vielä tämä. Varmasti tulee uhriutumaan tästäkin kuinka HÄNTÄ on tässä nyt kaltoin kohdeltu - eikä esim. niitä raiskausten uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näette taas mallivastauksen miten naiset tahalleen väärinymmärtävät pitääkseen narratiivin kasassa.
No todellakin minua kiinnostaa miten sinä tiedät oikeuslaitostakin paremmin mitkä jutut ovat tuulesta temmattuja ja mitkä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan äijä samaa mieltä, jos hänen oma tyttönsä joutuisi hyväksikäytön kohteeksi?
Olisitko samaa mieltä, jos sun puolisosi olisi aamuyöstä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön hotellihuoneessa?
Miks naiset yleensä lähtevät sinne hotellihuoneisiin, kyllä pitäis tietää mikä on homman nimi
Eihän aina ole kyse hotellista, voi olla muuallakin esim jonkun kotona yövytään. Mutta siis nainen voi muuttaa mielensä esim jos mies muuttuu väkivaltaiseksi ja aggressiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset yleensä lähtevät sinne hotellihuoneisiin, kyllä pitäis tietää mikä on homman nimi?
Onko homman nimi siis se, että mies raizzkaa aina kun tulee tilaisuus? Ja kuka on lähtenyt johonkin hotellihuoneeseen?
Minkä väitteen? Oikeus on todennut Lahtisen syylliseksi. Miksi meidän tarvisi sitä lähteä kaatamaan?