Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 169cm pitkä nainen voi painaa 75kg ja silti näyttää normaalipainoiselta?

Vierailija
03.11.2023 |

Tinderissä tuli vastaan, vähän kuin joku optinen illuusio. Vai valehteliko painonsa yläkanttiin (en keksi syytä tälle)?

M27

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on normaalipainoinen.

Eipäs vaan huomattavasti ylipainoinen.

75kg on painoindeksinkin mukaan ylipainoinen 169cm, ja sitten kun otetaan huomioon vielä naisten luonnostaan vähempi lihasmassa, niin 75 kiloa on entistäkin enemmän tuon pituiselle naiselle. Se on aivan totaalisen läski nainen, sanokaa mitä sanotte. ( toki tällä palstalla on paljon tonnikeijuja, että teihin verrattuna varmaan satakiloinenkin on normaalipainoinen)

Vierailija
62/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella lihava.

T: N167/57

Sanoo nainen, jolla ei ole naisen muotoja.

Rinnat, lantio ja reidet painavat jos ne ovat oikeat. Eikä siinä ole mitään pahaa.

Jesusf*ckingchrist näitä "naisen muodoista" selittäjiä -.- 

Onko sitten niin, ettei ole miehen muotoja, jos elin ei ole vähintään kahtakymmentä senttiä ja pituus 186+ senttiä? Luodaanko vielä vähän lisää standardeja, ettei vaan vahingossakaan kukaan voi olla tyytyväinen itseensä sellaisena kun on? 

(Kyllä mä tietääkseni ihan nainen ole ja kroppaani vieläpä varsin tyytyväinen, vaikkei mitään erityisempiä etupuskureita tai rakkauden jenkkakahvoja näihin 175/55 mittoihin mahdukaan.)

Word to that!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI on äärimmäisen huono mittari ja suunniteltu muutenkin miehille. 

Ei kannata tehdä aina muutoksia niin paljon. Kaiken kukkuraksi se on kehitetty ja luotu suuntaa antavaksi avuksi. Sitä tulee tulkita mutta myös ottaa huomioon muitakin asioita. Oletteko te näin tyhmiä ihmisiä?

Vierailija
64/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 162cm pitkä ja painan 70-72kg ja ihan täysin tyytyväinen mun kroppaan. Ja näytän ehdottomasti normaalipainoiselta. 

😂😂

Kaverit ja äiti sanoneet että näytät normaalilta?

Vierailija
65/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 162cm pitkä ja painan 70-72kg ja ihan täysin tyytyväinen mun kroppaan. Ja näytän ehdottomasti normaalipainoiselta. 

Samat mitat, sirorakenteinen enkä todellakaan näytä normaalipainoiselta!

Iso vatsa, paksut reidet ja allit. Helppo peittää vaatteilla, lääkärikin kirjasi normaalipainoiseksi vaikka on 10 liikakiloa! Mutta toki suurimpaan osaan muita naisia verrattuna pienikokoinen. Se tietty hämää

Taikasana: sirorakenteinen!

Mulla taas on isot romuluut ja miehekkään/poikamaisen tasapaksu keho. Painan enemmän kuin kukaan uskoisi. Olen teettänyt kahdesti InBody-testin, jonka mukaan kehoni mineraalipitoisuus on yli viiterajojen. No missäs muualla ne mineraalit on kuin luustossa! Lisäksi teen koko kroppaa rasittavaa fyysistä työtä, joten lihaksissa löytyy. Ei minua voi sanoa sirorakenteiseksi, vaikka olenkin hoikka ja käytän M-koon vaatteita. Pituus 166-167cm.

Vierailija
66/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella lihava.

Sanoo nainen, jolla ei ole naisen muotoja.

Rinnat, lantio ja reidet painavat jos ne ovat oikeat. Eikä siinä ole mitään pahaa.

Jesusf*ckingchrist näitä "naisen muodoista" selittäjiä -.- 

Onko sitten niin, ettei ole miehen muotoja, jos elin ei ole vähintään kahtakymmentä senttiä ja pituus 186+ senttiä? Luodaanko vielä vähän lisää standardeja, ettei vaan vahingossakaan kukaan voi olla tyytyväinen itseensä sellaisena kun on? 

(Kyllä mä tietääkseni ihan nainen ole ja kroppaani vieläpä varsin tyytyväinen, vaikkei mitään erityisempiä etupuskureita tai rakkauden jenkkakahvoja näihin 175/55 mittoihin mahdukaan.)

Jos mietit ihan bio

Olette oppineet tämän tavan koska naisia tulee tukea. Totuus on se että tähän on hyvä tukeutua ettei tule kenellekään psha mieli ja tähän on hyvä tukeutua siinä vaiheessa viimeistään kun oma perse leviää muodottomaksi ja vyötärönympärys hipoo taivaslukemia. Hoikkia ihmisiä on aina kadehdittu. Edelleenkään hoikkuus ei ole anoreksiaa eikä sairaalloien ylipaino ole tervettä eikä varsinkaan tee ihmisestä terveempää verrattuna normaalipainoiseen. Ihannepainon viitearvot ovat tulkinnallisia. Kokonaisvaltainen hyvinvointi ratkaisee kaiken. Piste.

Vierailija
67/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm ja 75kg ja en minä kyllä laiha ole..10kg vois ottaa helposti pois ja olisin sitten lähempänä normaalia painoa.

Vierailija
68/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat mitat, sirorakenteinen enkä todellakaan näytä normaalipainoiselta!

Iso vatsa, paksut reidet ja allit. Helppo peittää vaatteilla, lääkärikin kirjasi normaalipainoiseksi vaikka on 10 liikakiloa! Mutta toki suurimpaan osaan muita naisia verrattuna pienikokoinen. Se tietty hämää

No mullakin about noimitat, mutta en ole luustoltani siro. Treenaan paljon, ja näytän normaalipainoselta. Vaatekoko 38/M.

Vierailija
69/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 161cm ja 51-52kg, minä olen normaalipainoinen, et sinä.

Vierailija
70/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm ja painan 53kg. 

Inbody-mittauksessa minulla on todettu olevan enemmän lihasta kuin muilla samankokoisilla. Olen aikaisemmin urheillut ammatikseni, nykyään valmennan ja treenaan edelleen. Joten kovasti ihmettelen näitä pituisiani naisia, jotka painavat 20kg enemmän ja kertovat että kropassa on paljon lihasta. Siinä on tosissaan saanut asua salilla ja syödä erittäin tarkasti jos on hankkinut vaikka 10kg lihasta kroppaan. Mitkään sunnuntaijumpat ja fiilissyömingit eivät tuo tuollaista tulosta.

Vierailija
71/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lehtijutusta huomaa hyvin että on elänyt nuoruuden aikana, jolloin naisten kehonkuva on ollut jotenkin kollektiivisesti vääristynyt. Ainoa sallittu koko oli se heroin chic. 

Ja ap:n käsitys siitä minkä painoinen on normaali nainen on ilmeisesti jämähtänyt tuonne ysärille.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009910669.html?fbclid=IwAR1JZ…

Vierailija
72/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettelehan lukemaan. Hän sanoi olevansa tyytyväinen kroppaansa. Haluatko jurnuttaa siitäkin jotain?

Vierailija
73/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin elämästä ja naisista täysin vieraantuneet Chadit - Olkaa hyvä, tässä teille kuvia läskeistä, epäterveistä tonnikeijuista!

On oikeasti aivan sama mikä teidän jokaisen henkilökohtainen preferenssi on. Teillä on lupa viehättyä todella hoikista naisista. Mutta turhaan outtaatte itsenne idiootteina sillä että huutelette normaalipainoisten naisten olevan liikalihavia tonnikeijuja, nojautuen johonkin debunkattuun, täysin epätoimivaan BMI- indeksiin.

Myös joku järjenjättiläinen uskoo että hoikkia ihmisiä on aina kadehdittu, mikä ei ole laisinkaan totta jos on viitsinyt olla päivääkään peruskoulun historiantunnilla läsnä.

Ja kyllä, kokonaisvaltainen hyvinvointi ratkaisee kaiken, joten olkaa hyvä, tässä muodottomaksi levinneitä perseitä ja taivaita hipovia vyltärönympäryksiä, naisia joiden painoindeksi on n. 27.

170cm 74kg https://tinypic.host/image/qK4HQ

170cm 79kg https://tinypic.host/image/qKAua

170cm 79kg https://tinypic.host/image/qKM4w

170cm 80kg https://tinypic.host/image/qKNyd

Vierailija
74/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ei yleensä osaa arvioida naisen painoa. Ja mitä väliä sillä lukemalla on , jos kerta näyttää normaalipainoiselta.

Vierailija
75/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sulle ja muille tietämättömille miehille miettimistä. :D

Vierailija
76/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 166cm ja painan 53kg. 

Inbody-mittauksessa minulla on todettu olevan enemmän lihasta kuin muilla samankokoisilla. Olen aikaisemmin urheillut ammatikseni, nykyään valmennan ja treenaan edelleen. Joten kovasti ihmettelen näitä pituisiani naisia, jotka painavat 20kg enemmän ja kertovat että kropassa on paljon lihasta. Siinä on tosissaan saanut asua salilla ja syödä erittäin tarkasti jos on hankkinut vaikka 10kg lihasta kroppaan. Mitkään sunnuntaijumpat ja fiilissyömingit eivät tuo tuollaista tulosta.

Riippuisikohan tuo vähän siitä lajistakin. Vähän eri asia jos harrastaa vaikka painonnostoa (tosi suosittua nykyään) versus balettitanssi. 

Vierailija
77/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella lihava.

Niin muru minustakin. 😘

Vierailija
78/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettelehan lukemaan. Hän sanoi olevansa tyytyväinen kroppaansa. Haluatko jurnuttaa siitäkin jotain?

Lihavat yleensä tyytyvät kroppaansa ja siksi ovatkin ylipainoisia.

Vierailija
79/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on normaalipainoinen.

Ei ole. Jos hän on 169 cm, ylipainon raja on 71 kg

Mites käy jos rinnaton 169 cm painaa 71 eikä ole ylipainoinen ja sitten on samanlainen 169 cm 75 kg mutta rinnoissa on 4 kg painoa, onko hän silloin ylipainoinen? Onko rinnat silloin ylipainoiset mutta muu kroppa ei? Entä jos molemmissa kankuissa on lisäksi muotoa 1,5 kg, silloin paino on  jo 78 kg.

Itselleni 74 kilossa mahtui päälle vaatteet s ja m. 169 cm, tiimalasi.

No läskiä se siellä rinnoissakin on suurimmaksi osaksi. Toki ylipainoinen jolla rinnoissa rasvaa näyttää paremmalta kuin normipainoinen jolla ei ole niin.

Vierailija
80/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hoikempi kuin keskikokoinen suomalainen nainen. Suomalainen nainen on keskimäärin tuon painoinen mutta vain 164cm.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008538071.html