Miten 169cm pitkä nainen voi painaa 75kg ja silti näyttää normaalipainoiselta?
Tinderissä tuli vastaan, vähän kuin joku optinen illuusio. Vai valehteliko painonsa yläkanttiin (en keksi syytä tälle)?
M27
Kommentit (92)
Tiedän tuollaisen naisen. Hänellä on hieman lihasmassaa, ja lisäksi hän on todellinen geeniloton voittaja, eli kaikki "extra" on rinnoissa, reisissä ja pepussa.
Miehet ovat aivan hulluina häneen.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on normaalipainoinen.
Sieltä yläpäästä kyllä
Ulkovaatteissa, kun ei erota mikä on toppausta ja mikä ihmistä.
Ehkäpä siksi koska esim. missien painot kisoissa on aina valehdeltu. Jos 175cm painais 42kg ei siinä olis muuta kuin luu ja nahka. Naiset ovat aina valehdelleet painonsa alemmaksi ja kaikessa mediassa on naisten painot esitetty houkuttelevamman kuuloisina. Ja nykyään kun naiset kertovat sen todellisen painonsa sitä kauhistellaan kun normaalipainoisina eivät olekaan 30-40 kiloa miehiä kevyempiä.
Oon 162cm pitkä ja painan 70-72kg ja ihan täysin tyytyväinen mun kroppaan. Ja näytän ehdottomasti normaalipainoiselta.
On kyllä todella lihava.
T: N167/57
Tuohan on BMI:nkin mukaan normaalipaino.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi koska esim. missien painot kisoissa on aina valehdeltu. Jos 175cm painais 42kg ei siinä olis muuta kuin luu ja nahka. Naiset ovat aina valehdelleet painonsa alemmaksi ja kaikessa mediassa on naisten painot esitetty houkuttelevamman kuuloisina. Ja nykyään kun naiset kertovat sen todellisen painonsa sitä kauhistellaan kun normaalipainoisina eivät olekaan 30-40 kiloa miehiä kevyempiä.
Niin ja jos joku 175cm olis "normaali" 45 kiloisena niin mun pitäis 155 senttisenä painaa joku 25kg. Oli teininä tosi kiva elää kehossaan kun pitkät naiset valehdeltiin 45kiloisiksi kun ite painoi sen 45kg. Ja nyt kun aikuisena kattoo teini-iän kuvia niin en todellakaan ollut ylipainoinen vaikka silloin niin kuvittelin.
Onko läskiä päässä tällaisten miettijöillä?
Photoshop. Et siis ole nähnyt häntä livenä?
Vierailija kirjoitti:
Oon 162cm pitkä ja painan 70-72kg ja ihan täysin tyytyväinen mun kroppaan. Ja näytän ehdottomasti normaalipainoiselta.
Samat mitat, sirorakenteinen enkä todellakaan näytä normaalipainoiselta!
Iso vatsa, paksut reidet ja allit. Helppo peittää vaatteilla, lääkärikin kirjasi normaalipainoiseksi vaikka on 10 liikakiloa! Mutta toki suurimpaan osaan muita naisia verrattuna pienikokoinen. Se tietty hämää
Oikein hyvin ja vieläpä kauniilta.
Hänellä mahtaa olla sydän puhdasta kultaa
Ruumiinrakenne ratkaisee hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Lihas painaa enemmän kuin läski.
Käytännössä mutta riippuu paljonko on läskiä. Hehheh.
Vaimoni on tuota kaliiperia ja oikein mukavat muodot hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuollaisen naisen. Hänellä on hieman lihasmassaa, ja lisäksi hän on todellinen geeniloton voittaja, eli kaikki "extra" on rinnoissa, reisissä ja pepussa.
Miehet ovat aivan hulluina häneen.
Hänenkaltaisia on aika paljon, tiesitkö?
Lihas painaa enemmän kuin läski.