Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 169cm pitkä nainen voi painaa 75kg ja silti näyttää normaalipainoiselta?

Vierailija
03.11.2023 |

Tinderissä tuli vastaan, vähän kuin joku optinen illuusio. Vai valehteliko painonsa yläkanttiin (en keksi syytä tälle)?

M27

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko läskiä päässä tällaisten miettijöillä? 

Heillä ei ole mitään päässä. 

Vierailija
82/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä naisen painolla on kunhan ei kaverit eikä tuttavat vaan näe sitä.

Sovi sen kanssa treffit jonnekin kauemmas ja paikkaan missä ei tule ketään tuttua vastaan. Teen usein tinderi naisten kanssa niin koska en ole niin ronkeli, kun kuitenkin haluan niiltä vain pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 60 kg ja pituutta on 158cm ja olen mielestäni pullea/lihavahko. Mulla on c-kkupin rinnat ja pyöreä peppu ja lohaksikkaat reidet kiitos aktiivi urheilun mytta silti, lihava olen ja painoa pitäisi saada pois aika reilusti.

Vierailija
84/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kirjoitusvirheistä!

t. Edellinen

Vierailija
85/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 162cm pitkä ja painan 70-72kg ja ihan täysin tyytyväinen mun kroppaan. Ja näytän ehdottomasti normaalipainoiselta. 

Olen 161cm ja 51-52kg, minä olen normaalipainoinen, et sinä.

Opettelehan lukemaan. Hän sanoi olevansa tyytyväinen kroppaansa. Haluatko jurnuttaa siitäkin jotain?

Lihavat yleensä tyytyvät kroppaansa ja siksi ovatkin ylipainoisia.

Jos katsoo noita kuvia tuossa aiemmassa lehtijutussa, niin kyllä itseäni miellyttää enemmän esim. Jessica Simpsonin kroppa kuin joku hyvin laiha. Mutta makuja on monia, mikä on ihan hyvä. Usein te tosi hoikkien ihailijat vaan luulette että kaikki ajattelee kuin te.

Vierailija
86/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miltä näyttää, riippuu vartalonmuodosta. Mä olen suunnilleen tuon kokoinen (170 cm, 75 kg). Bmin mukaanhan olen ylipainoinen. Lihasta kuitenkin on paljon salitreenaamisen myötä ja olen aika tiimalasivartaloinen, peppu ja reidet  varsinkin aika muodokkaat, mutta vyötärö suhteessa kapea. Joku toinen saman pituinen ja painoinen henkilö voi näyttää ihan erilaiselta ja huomattavasti ylipainoisemmalta, jos vartalonmalli on erilainen. 

Vierailija
87/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mäkin melko hoikalta naiselta vaatteet päällä mitoilla 170/72. Ilman vaatteita en, vaan ylipainoiselta. Mulla oli kyllä läskireidet jo 50 kiloisena. 

Vierailija
88/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä painan 60 kg ja pituutta on 158cm ja olen mielestäni pullea/lihavahko. Mulla on c-kkupin rinnat ja pyöreä peppu ja lohaksikkaat reidet kiitos aktiivi urheilun mytta silti, lihava olen ja painoa pitäisi saada pois aika reilusti.

Sinulla on vääristynyt kehonkuva, mikä on tosi surullista. Jahtaat jotain esiteinin kroppaa ihan turhaan, kun voisit vain nauttia siitä millainen olet.

Vierailija
89/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän mäkin melko hoikalta naiselta vaatteet päällä mitoilla 170/72. Ilman vaatteita en, vaan ylipainoiselta. Mulla oli kyllä läskireidet jo 50 kiloisena. 

Sama, vääristynyt kehonkuva. Olet varmaan noita ysärillä kasvaneita? Meillä on suurella osalla tuo ongelma korvien välissä että luullaan olevamme lihavia. Tosi ihanaa että nykyään mediassa on paljon esillä ihan normaalipainoisia naisia jotka näyttää hyvältä. Oma tytär ei ehkä kasva yhtä kieroon mitä itse ysärillä.

Vierailija
90/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi. Lihava on. 

Vierailija
91/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on BMI:nkin mukaan normaalipaino. 

Ei ole. 25 on raja.

Alle 40 on normaali, alle 30 hoikka. Ainakin jos tältä palstalta kysytään.

Vierailija
92/92 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa jo todettukin että ruumiinrakenteesta kiinni. Tiedän tuon kokoisen naisen ja hän on luustoltaan sellainen roteva, ja siitä varmasti tulee iso osa painosta. Liikkuu paljon ja ihan normaalipainoiselta näyttää. Itse taas sentin lyhyempänä painan yli 20kg vähemmän, ja mielestäni tämä on just sopiva. Näyttäisin 75-kiloisena jäätävältä tankilta, koska luustoltani olen siro.