Miten 169cm pitkä nainen voi painaa 75kg ja silti näyttää normaalipainoiselta?
Tinderissä tuli vastaan, vähän kuin joku optinen illuusio. Vai valehteliko painonsa yläkanttiin (en keksi syytä tälle)?
M27
Kommentit (127)
Minä olen nainen 175 cm ja painan 83 kg. Ja kilot ovat oikeilla kohdillaan. Eli en näytä läskiltä.
Joillakin naisilla naama ei liho lainkaan vaikka ylipainoa on muuten. Evoluution ominaisuus miesten höynäyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla naama ei liho lainkaan vaikka ylipainoa on muuten. Evoluution ominaisuus miesten höynäyttämiseksi.
Miehillä taas pullahtaa naama heti, kun tulee vähänkin ylimääräistä vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti pelkkiä kasvokuvia lähetettiin jo keskiajalla sulhasehdokkaille...eikun eipä ollutkaan. Evoluutio luonut ihan vasta viime aikoina miehiä, jotka etsii naista jonkun nettisovelluksen kautta kuvia ja painoa kyyläten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä taas pullahtaa naama heti, kun tulee vähänkin ylimääräistä vatsaan.
Evoluution saatossa naiset eivät ole välittäneet miesten lihovista naamoista tai vatsoista.
Ruumiinrakenne ja ikä vaikuttaa.
Itse turposin sairastuttuani 65kg -72kg 165cm ja pullukka olin vaikka leveäharteinen ja isot rinnat. Kaikki paino oli vatsalla ja naamakin turposi pyöreäksi. Yläosa muuttui sellaiseksi tätimäiseksi
Nyt vuosi myöhemmin paino 65-66kg ja yhä pienessä laskussa. Olo paljon parempi, naama kuten ennen sairastamista ja vyötärö löytyy taas.
Oma ihannepaino missä voin ja näytän parhaalta on noin 62kg eli ensikesään mennessä tavoitteessa.
Niin ja ikää 50v, tämä myös vaikuttaa paljon siihen miltä eri painoisena näyttää
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 60 kg ja pituutta on 158cm ja olen mielestäni pullea/lihavahko. Mulla on c-kkupin rinnat ja pyöreä peppu ja lohaksikkaat reidet kiitos aktiivi urheilun mytta silti, lihava olen ja painoa pitäisi saada pois aika reilusti.
Okei. Minä olen 165 cm ja painan n. 70 kg ja olen varsin sopusuhtainen ja tyytyväinen itseeni :) en nyt tietenkään ole "ihan tikissä", mutta en nyt sanoisi pullea tai lihavahkokaan :D
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos miesten kehoja tutkittaisiin, mietittäisiin, analysoitaisiin näin tarkasti. Ei mietitä, pohdita. Miksi naiset pistetään suurennuslasin alle?
Läskillähän suurimman osan miestenkin paino selittyy, ihan turha puhua mistään urheilullisuudesta ja lihaksista. Aletaan urakalla sheimaamaan miesten läskipossu kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi koska esim. missien painot kisoissa on aina valehdeltu. Jos 175cm painais 42kg ei siinä olis muuta kuin luu ja nahka. Naiset ovat aina valehdelleet painonsa alemmaksi ja kaikessa mediassa on naisten painot esitetty houkuttelevamman kuuloisina. Ja nykyään kun naiset kertovat sen todellisen painonsa sitä kauhistellaan kun normaalipainoisina eivät olekaan 30-40 kiloa miehiä kevyempiä.
Niin ja jos joku 175cm olis "normaali" 45 kiloisena niin mun pitäis 155 senttisenä painaa joku 25kg. Oli teininä tosi kiva elää kehossaan kun pitkät naiset valehdeltiin 45kiloisiksi kun ite painoi sen 45kg. Ja nyt kun aikuisena kattoo teini-iän kuvia niin en todellakaan ollut ylipainoinen vaikka silloin niin kuvittelin.
Tän takia kannattaa opettaa nuoret laskemaan niitä painoindeksejä ja tietämään, mikä oikeasti on normaalipainon alue (BMI 18-25). Ei tarvitse verrata muihin, kun tietää objektiivisesti, onko ylipainoa vai ei.
Vaikka painoindeksissä on omat epätarkkuutensa niin se on kuitenkin mielettömän paljon parempi työkalu kuin se, että vertaa itseä johonkin maanisesti laihduttaviin misseihin, jotka mahdollisesti vielä valehtelevat painonsa, ja ajattelee heidän olevan joku normaali.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen 175 cm ja painan 83 kg. Ja kilot ovat oikeilla kohdillaan. Eli en näytä läskiltä.
Mitä sanoi lapamato?
Viimeistään halatessa mies huomaa...
Ainoastaan hyvin hyvin lihaksikkaat naiset voi näyttää hoikilta jos 169 cm ja yli 70kg
Olen lähtenyt pitkästä parisuhteesta kun muuten hyvä mies aloitti tällaisen kehoni kommentoinnin ja painostaminen kehoni muuttamiseen. Miettikää hetken miten vähä-älyistä ja alentavaa tällainen kommentointi on. Syy, miksi jätin, oli se että tajusin, ettei hän kunnioita minua, naisia yleensä ja on tyhmempi kuin luulin. Huom. Olen itse tyytyväinen omaan kehooni. Bmi 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi koska esim. missien painot kisoissa on aina valehdeltu. Jos 175cm painais 42kg ei siinä olis muuta kuin luu ja nahka. Naiset ovat aina valehdelleet painonsa alemmaksi ja kaikessa mediassa on naisten painot esitetty houkuttelevamman kuuloisina. Ja nykyään kun naiset kertovat sen todellisen painonsa sitä kauhistellaan kun normaalipainoisina eivät olekaan 30-40 kiloa miehiä kevyempiä.
Niin ja jos joku 175cm olis "normaali" 45 kiloisena niin mun pitäis 155 senttisenä painaa joku 25kg. Oli teininä tosi kiva elää kehossaan kun pitkät naiset valehdeltiin 45kiloisiksi kun ite painoi sen 45kg. Ja nyt kun aikuisena kattoo teini-iän kuvia niin en todellakaan ollut ylipainoinen vaikka silloin niin kuvittelin.
Tän takia kannattaa opettaa nuoret laskemaan niitä painoindeksejä ja tietämään, mikä oikeasti on norma
Onpa pakdua juttua. Opettelepa sinä vain laskemaan omaa painoindeksiäsi, vaikka 24/7. Jätä muiden kehot rauhaan.
AP:lle sanoisin, että tuo nainen on keeper. Niin usein naiset häpeävät painoaan ja kertovat sen alakanttiin. Miehet kun kuvittelevat, että hoikka nainen ei voi painaa enempää kuin 60 kiloa. Kyllä voi! Ja tämä Tinder-nainen on siitä elävä esimerkki. Todennäköisesti hän on sekä mieleltään että kropaltaan terve, vahvaitsetuntoinen nainen. Wau.
"Onpa pakdua juttua. Opettelepa sinä vain laskemaan omaa painoindeksiäsi, vaikka 24/7. Jätä muiden kehot rauhaan."
No enkä jätä ihmisiä "rauhaan" kuvittelemaan, että he ovat ylipainoisia, koska heidän ruumiinrakenteensa ei vastaa alaspäin valehdeltua versiota laihan missin painosta. Se ei ole mitään rauhaa. Sinun sen sijaan pitää jättää nuoret rauhaan etkä opeta heille tuollaista vahingollista itseinhoa. Eikö mitään ole opittu kaikista niistä syömishäiriöistä, mielenterveysongelmista ym. mitä tuo sinun asenteesi aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
AP:lle sanoisin, että tuo nainen on keeper. Niin usein naiset häpeävät painoaan ja kertovat sen alakanttiin. Miehet kun kuvittelevat, että hoikka nainen ei voi painaa enempää kuin 60 kiloa. Kyllä voi! Ja tämä Tinder-nainen on siitä elävä esimerkki. Todennäköisesti hän on sekä mieleltään että kropaltaan terve, vahvaitsetuntoinen nainen. Wau.
Sinä sen sijaan et ole keeper.
Nuorempi sukupolvi ei enää ole onneksi näin kehokeskeinen. Hyvä esimerkki on teini-ikäiset lapseni, erityisesti poikani. Hän ei siedä minkäänlaista naisia alentavaa puhetta, kehon mittailua, puolustaa siskoaan ja pitää misogynisiä vanhoja miehiä, jotka arvostelevatja kommentoivat naisten vartaloita, hölmöinä.
Helposti. Itse olen ollut parhaimmillani 80-85-kiloisena. Olen 173 cm.
Kilomies se ei naista saa vaikka mitä tekisi.
Miettikää jos miesten kehoja tutkittaisiin, mietittäisiin, analysoitaisiin näin tarkasti. Ei mietitä, pohdita. Miksi naiset pistetään suurennuslasin alle?