Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka luulevat kevyttä meikkiä meikittömyydeksi ja saavat sätkyn saunaraikkaasta naisesta

Vierailija
03.11.2023 |

Ettekö oikeasti huomaa eroa?!

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonsa /naisystävänsä kanssa yhdessä saunassa kävijä ei siis tiedä, miltä kumppaninsa näyttää ilman meikkiä?

Älkää nyt jaksako taas jotain ihmekieroiluanne!

Tai kieroilkaa edes järkevästi!

Vierailija
42/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.

Millä perusteella ajattelet, että se tehoaisi? Ainakin omaan mielenkiintooni vaadittaisiin se, että mies olisi erityisen kiinnostava ja meillä olisi todella hyvä keskustelu, jonka aikana olisi myös lupaavantuntuista kemiaa. Vaikea kuvitella, että tämä toteutuisi, jos mies kommentoi meikkiäni/meikittömyyttäni, ihan riippumatta siitä, olisiko minulla meikkiä vai ei. Lähinnä ehkä tuossa vaiheessa alkaisin miettiä, mikä olisi hienotunteinen ja kohtelias tapa hankkiutua miehestä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan kaipaa mitään kommentointia meikistä. Mies, joka aloittaa keskustelun tai vie pian tutustumisen jälkeen keskustelun johonkin MEIKKIIN, on mulle kyllä todella ääliö. 

Joo, se olisi kyllä bye-bye. Idiootti ja moukka tuollainen, keskenkasvanut kakara, joka esineellistää naisia.

Se nainenhan ei tietenkään esineellistä itseään meikkaamalla

No onneksi ei.

Vierailija
44/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on valitettavasti sillälailla että mies katsoo sitä meikkaamatonta naista parisuhteessa kaikista eniten. Jos naama on kuin petolinnun peräreikä ilman meikkiä niin eihän semmosta jaksa kattoa.

Kyllä se ulkonäkö meikittömänä merkitsee aika paljon.

Olen eri, mutta miten tämä nyt liittyy siihen, onko ihmisellä jossain tilanteessa meikkiä vai ei? Meikki ei normaalisti niin radikaalisti muuta ulkonäköä, eli jos ihminen on kevyesti meikattuna hyvännäköinen, on hän sitä todennäköisesti myös meikittömänä. Ja jos naama on kuin petolinnun perä, niin ei se kyllä meikillä kauniiksi muutu. Eri asia sitten, jos on kyse todella vahvasta meikistä, joka muistuttaa jo enemmän teatterimaskia, tai jostain voimakkaasta goottimeikistä tms - sen alla voi toki olla ihan mitä vain.

Vierailija
45/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, miehillä ei ole mitään käsitystä miltä näyttää nainen ilman meikkiä.

"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D

Miten voisi olla kun ei meikittömiä naisia näe missään? 13v tytöt aloittaa meikkaamisen. Jotku naiset parisuhteessa herää aamulla ennen miestä meikkaamaan kun eivät uskalla meikittä olla! 

Vierailija
46/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.

Ei kannata uskoa pelimiesoppaita. Tai riippuu tietysti, mihin tuolla "iskuhommalla" pyrit. Tottakai tuo toimii, jos haluat negatiivisesti latautuneen sanailun tai passiivisaggressiivissävytteisen baarikeskustelun - se saattaa toteutua. Mutta jos tavoite on herättää toisen osapuolen mielenkiinto, antaa itsestäsi miellyttävä kuva ja luoda positiivinen jännite välillenne, silloin tuollaisen meikkikommentit eivät kyllä toimi.

Mutta jos koette sen teille sopivaksi tavaksi jutella tuntemattomille, niin siitä vaan - Suomi on vapaa maa, ja baareihin kyllä länkytystä mahtuu.

Vierailija
47/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D

Miten voisi olla kun ei meikittömiä naisia näe missään? 13v tytöt aloittaa meikkaamisen. Jotku naiset parisuhteessa herää aamulla ennen miestä meikkaamaan kun eivät uskalla meikittä olla! 

Jaa. Minä kyllä näen meikittömiä naisia joka päivä mm. kaupungilla, kaupassa, kirjastossa, taloyhtiön pesutuvassa, taloyhtiön pihassa, uimahallissa, yms. Itsekin menen viikossa monena päivänä ilman meikkiä vaikka mihin, missä on muita ihmisiä. Vaikka siis meikkiä kyllä käytänkin, mutta en nyt jaksa meikata joka päivä.

Vierailija
48/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valitettavasti sillälailla että mies katsoo sitä meikkaamatonta naista parisuhteessa kaikista eniten. Jos naama on kuin petolinnun peräreikä ilman meikkiä niin eihän semmosta jaksa kattoa.

Kyllä se ulkonäkö meikittömänä merkitsee aika paljon.

Olen eri, mutta miten tämä nyt liittyy siihen, onko ihmisellä jossain tilanteessa meikkiä vai ei? Meikki ei normaalisti niin radikaalisti muuta ulkonäköä, eli jos ihminen on kevyesti meikattuna hyvännäköinen, on hän sitä todennäköisesti myös meikittömänä. Ja jos naama on kuin petolinnun perä, niin ei se kyllä meikillä kauniiksi muutu. Eri asia sitten, jos on kyse todella vahvasta meikistä, joka muistuttaa jo enemmän teatterimaskia, tai jostain voimakkaasta goottimeikistä tms - sen alla voi toki olla ihan mitä vain.

Jos kyseessä on vaaleapiirteinen ihminen (kuten useimmat suomalaiset) niin kyllä muuttaa. Ei tarvi olla paljoakaan meikkiä niin ihmisestä tulee lähes tunnistamaton.

Vierailija
49/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kyllä näen meikittömiä naisia joka päivä mm. kaupungilla, kaupassa, kirjastossa, taloyhtiön pesutuvassa, taloyhtiön pihassa, uimahallissa, yms. Itsekin menen viikossa monena päivänä ilman meikkiä vaikka mihin, missä on muita ihmisiä. Vaikka siis meikkiä kyllä käytänkin, mutta en nyt jaksa meikata joka päivä.

Joo, taitaa olla käsitys todellisuudesta muodostettu jenkkisarjoista.

Vierailija
50/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimonsa /naisystävänsä kanssa yhdessä saunassa kävijä ei siis tiedä, miltä kumppaninsa näyttää ilman meikkiä?

Älkää nyt jaksako taas jotain ihmekieroiluanne!

Tai kieroilkaa edes järkevästi!

Tai ohittakaa hankala kommentti pelkurimaisesti.

51/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kukaan ole saunanraikkaan näköinen saunomisen jälkeen. Punainen ja pöhottynyt.

Vierailija
52/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on vaaleapiirteinen ihminen (kuten useimmat suomalaiset) niin kyllä muuttaa. Ei tarvi olla paljoakaan meikkiä niin ihmisestä tulee lähes tunnistamaton.

No eikö voi sitten deittailla niitä vaaleapiirteisiä ihmisiä, jotka myös näyttävät vaaleapiirteisiltä? Heillä tuskin on ainakaan mitään kovin vahvaa meikkiä. Tai sitten toinen vaihtoehto on deittailla niitä tummapiirteisiä suomalaisia - kyllähän täällä paljon on myös ruskeatukkaisia ja ruskeasilmäisiä ihmisiä, joilla on myös ruskeat kulmakarvat. Ja siis ihan suomalaistaustaisia kuitenkin.

Ja jos vaaleapiirteinen on meikannut itsensä tummapiirteiseksi, niin sen kyllä huomaa. Kuten ihmiseltä huomaa myös, jos on silmärajaukset, luomuväriä, voimakasta huulipunaa. Eikö voi vain skipata nämä, jos kerran on iso ongelma, että näyttää meikattuna niin erilaiselta? Ja toisaalta onko sekään aina ongelma - eihän se tarkoita sitä, että meikkaamattomanakaan olisi pahan näköinen. Kaikki eivät ole. Vai onko vaaleapiirteisyys eli suomalainen ulkonäkö siis aina huono asia? Jos on, niin onhan täällä muualta muuttaneitakin. Ehkä he sitten olisivat oikea vaihtoehto?

Vierailija
53/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan :D

Vierailija
54/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida paljoa heiloja näkyä sinun nurkissa o.O Mikä järki on sanoa jotakin noin typerää?

Jos naisella on punatut huulet ja tuuheat mustat ripset tms. hän pitää sinua sokeana idioottina jos et tajua ettei hän siltä näytä ilman meikkiä/tekoripsiä sun muuta.

Jos hänellä on luonnollinen meikki ja sanot noin, niin ainakin minulla olisi todella epämukava olo pestä meikkiä pois että no tämä on se luonnollinen nassu tummempine silmänalusineen, parine näppyineen eikä ripsetkään taivu kohti taivaita itsestään. Joten en lähtisi jatkoille.

Parempi olla kommentoimatta jos sosiaalinen äly on noin alhainen. Rehdisti voi tutummalle minusta sanoa sitten vaikka että osaatpa upeasti korostaa kauniit piirteesi meikillä tms. todellisuuteen perustuvaa jos on pakko kommentoida.

Vierailija
55/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kaunis saunasta tullessa.

Vierailija
56/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma?

Lakatkaa meikkaamasta.

Ai niin joo. Mutta sittenhän te näytätte siltä miltä oikeasti näytete. Eli ette miltään.

Pitäisi saada huomiota meikattuna, ja yhtä paljon huomiota kun meikit on pesty pois ettekä näytä enää yhtä hyviltä? Sori, ei se mene niin.

Vierailija
57/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenhän pitää näyttää hyvältä suihkunraikkaana hiukset pörrössä, ja tuoksua hyvältä työpäivän jälkeen.

Miksei naisilta onnistu?

Vierailija
58/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailen erähenkisiä miehiä. Heille meikitön nainen on normaali. 

Vierailija
59/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon saanut näitä kehun muotoon naamioituja dissauksia baarissa. Ilmeisesti sanoja haluaa sanoa että "oot arkisen ja valjun näköinen ja erotut tosi paljon näistä onnistuneesti laittautuneista ihmisistä ympärilläsi". En tiedä miksi kokee tarvetta kertoa tuon enkä ymmärrä miten tuo voi olla jonkun mielestä iskurepliikki. Outoa.

Vierailija
60/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemane sai kuolema uhkauksia kun näkyi aidosti meikittömänä. Miehet oli luullut että ekstra meikattu animenaama oli meikitön. Ne sai sekopäisen hipulin ja alkoi haukkua sitä huijariksi ja vaikka miksi. Kyllä vaan ukot on aivan käsittämättömän ameeboja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi