Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka luulevat kevyttä meikkiä meikittömyydeksi ja saavat sätkyn saunaraikkaasta naisesta

Vierailija
03.11.2023 |

Ettekö oikeasti huomaa eroa?!

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, miehillä ei ole mitään käsitystä miltä näyttää nainen ilman meikkiä.

"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D

Se kommentti on imarteleva siinä tapauksessa, jos huolella tehdyllä meikillä on tähdätty mahdollisimman luonnolliselta näyttäviin kasvoihin.

Vierailija
22/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.

Ei ihme, ettei flaksi käy jos "perus iskuhomma" on antaa itsestään tyhmä kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet jotka luulevat kevyttä meikkiä meikittömyydeksi"

Jatko osa miehille jotka vihaavat naisia

Vierailija
24/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan kaipaa mitään kommentointia meikistä. Mies, joka aloittaa keskustelun tai vie pian tutustumisen jälkeen keskustelun johonkin MEIKKIIN, on mulle kyllä todella ääliö. 

Joo, se olisi kyllä bye-bye. Idiootti ja moukka tuollainen, keskenkasvanut kakara, joka esineellistää naisia.

Se nainenhan ei tietenkään esineellistä itseään meikkaamalla

Vierailija
25/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan kaipaa mitään kommentointia meikistä. Mies, joka aloittaa keskustelun tai vie pian tutustumisen jälkeen keskustelun johonkin MEIKKIIN, on mulle kyllä todella ääliö. 

Näin. Tosin en ole jutellutkaan miesten kanssa meikkaamisesta ja varsinkaan minun naamastani paljon ollenkaan. Omalle miehelleni on ihan sama meikkaanko vai en, ei hän siitä mitään sano, koska jos meikkaan, niin se on siistiä. Ei näin viisikymppisenä muiden mielipiteet edes kiinnosta. 

Vierailija
26/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteletteko oikeasti miesten kanssa jostakin meikkaamisesta? Kaikenlaisia miehiä teillä onkin. 

Vierailija
27/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on posket punasina, kun tulevat hopeaketun kanssa saunasta. ;)

Ah. Niin luonnollinen väri poskilla.

Vierailija
28/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.

Ja nainen tuosta heti ajattelee, että onpa tollo mies. Et taida olla kovin menestyvä naisrintamalla? 

Vierailija
29/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne onkin niitä idioottimiehiä, jotka ei huomaa. Yleensä jotain pojuja. Aikuinen oikea mies on nähny niin monta naista, että huomaa kevyenkin meikin.

Pojut eivät huomaa edes huulitäytteitä tai silikoneja.

Vierailija
30/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällä voisi iskeä ketään? Pitäisin tuollaista miestä tyhmänä.

Vierailija
31/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Se on suorastaan ilo silmälle kun tsirbula tulee saunasta posket punaisena ja kainosti hymyillen. 

Vierailija
32/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D

Mitä ihanaa siinä olisi että nainen ei meikkaa? Onko meikannut ja huoliteltu nainen jotenkin huonompi? Mua ärsyttää aina tällaiset naisellisia asioita vähättelevät ihmiset. (En tarkoita kirjoittajaa vaan sitä miestä kuppilassa)

Mua ärsyttää että meikki ois muka jotain naisellista? Ei oo nainen jos ei meikkaa?

Kyllähän meikit enemmän on naisten juttuja kuin miesten, ja siksi niitä katsotaan vähän halveksien. Ei yleensä miehiä kehuta siitä jos eivät ole "laittautuneet", ajaneet partaa ja laittaneet t

Enpä ole ikinä kuullut että naista kehuttaisiin laittamattomuudesta.

Vierailija
33/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamari mikä naamari kun naiset ei uskalla paljastaa aitoa ulkonäköään

Vierailija
34/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lohjennut?

En todellakaan halua kuulla olevani meikitön jos olen nähnyt meikin eteen rutosti vaivaa.

Jotenkin kuulostaa kovin pinnalliselta. Mutta puheenaiheesa kullakin. 

👀👀😳 en todellakaan halua kuulla sitä enkä tätä minulle kelpaa vain tietty naama ja tietty vaate ja tietty puhetyyli. Muuta EN kuule en näe enkä kuuntele SITÄ vaan ihmettelen, että miksi suomaiset eivät puhu?😂😂😂

Vierailija
35/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kehu. Itse en kyllä edes kehuna ottaisi vaan enempi ittuiluna.

Vierailija
36/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, myötähäpeästä, kun aikuinen mies kuvittelee yleisen saunan olevan sovelias seuranhakupaikka.

Kuka puhui yleisestä saunasta? Se on sinun ikioma mielikuvasi.

Saunasta tuo puhui ja luonnollisesta kauneudesta. Olen käsittänyt miehen puheista, että juurikin saunasta tullut luonnollinen nainen on kaunis.

Vierailija
37/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla moni on todennut, että huomaamaton meikki on paras, ja sitten käyttävät tunnin ettei meikkiä huomaisi. Kumpi nyt on tyhmä, nainen vai mies?

Vierailija
38/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo saattoi olla jotain negaamistakin. Joku ääliö lukenut pelimiesopasta ja kuvitteli tekevänsä sinulle epämukavan ja epävarman olon (ja jostain syystä kuvitteli, että se saisi ihmisen kiinnostumaan, vaikka asiahan on just päinvastoin) - mutta negaaminen meni pieleen, koska sinun silmissäsi mies näytti vain typerykseltä ja teki itsensä naurettavaksi.

Vierailija
39/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla moni on todennut, että huomaamaton meikki on paras, ja sitten käyttävät tunnin ettei meikkiä huomaisi. Kumpi nyt on tyhmä, nainen vai mies?

Miksi kummankaan pitää olla tyhmä? Onko tämä jokin kilpailu?

Mutta jos jompi kumpi pitää valita, niin mies on tyhmä. Nainen luo onnistuneesti illuusion, jota miespökkelö ei vaan tajua.

Vierailija
40/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kommentti on imarteleva siinä tapauksessa, jos huolella tehdyllä meikillä on tähdätty mahdollisimman luonnolliselta näyttäviin kasvoihin.

Minusta tuo kommentti ei olisi positiivinen missään tilanteessa. Itse inhoan sitä, jos joku kehuu minua vertaamalla muihin naisiin niin, että esittää muut huonommassa valossa. En kaipaa sellaista, koska ei minua kiinnosta dissata muita naisia. En myöskään kilpaile kenenkään kanssa sen enempää meikillä kuin muullakaan. Ei ole myöskään miehen asia arvostella tuntemattomien ihmisten baariulkonäköä - mielestäni koko tuo kommentti olisi tosi ärsyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi