Miehet jotka luulevat kevyttä meikkiä meikittömyydeksi ja saavat sätkyn saunaraikkaasta naisesta
Kommentit (78)
Minä en meikkaa vaikka tiedän etten ole luonnonkaunis.Nuorena minulla oli posliininvaalea näpytön iho joka piti peittää meikillä! ja nyt 45vuotiaana kun ei jaksa enää meikata niin iho punottaa ja puskee finnejä. Nice. No kuitenkin,baarissa joku mies tuli sössöttämään miten kaunis nainen olen ja miten luomiväri korostaa silmiäni .D Äijä oli ihan soosissa eikä varmaan edes katsonut minua.
Vierailija kirjoitti:
Ne onkin niitä idioottimiehiä, jotka ei huomaa. Yleensä jotain pojuja. Aikuinen oikea mies on nähny niin monta naista, että huomaa kevyenkin meikin.
Mitä ihmettä? Ja vielä noin monta yläpeukkua. Mun mielestä mies, joka osaa sanoa onko nainen meikannut vai ei, on aina ollut vähän outo. Joko siskojen keskellä kasvanut, muuten vaan keskimääräistä feminiinisempi tai sitten creepy kyylä joka tutkii naisten kylppärikaappeja pikkuhousut päässään.
Vierailija kirjoitti:
Haha, miehillä ei ole mitään käsitystä miltä näyttää nainen ilman meikkiä.
"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D
Anteeksi vaan, mutta huvittaa kyllä se että miehiä ei voi sanoa yksinkertaisiksi koska se on "miesvihaa" . Mutta... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.
Siinä tapauksessa ei kyllä miehellä paljon järki päätä pakota.
Joo, ei kyllä mitään logiikkaa ole tuollaisessa kehussa ja "iskurepliikissä". Ennemmin niin päin että luulee meikkaamatonta naista meikatuksi, koska hän on niiiiiiiiin kaunis. 💐
Ehkäpä jos kyseessä olisi joku kuuluisa meikkitaiteilija, jonka kaikki tietää AINA meikkaavan, niin hänelle voisi olla kehu kun on loihtinut uskomattoman kauniin luonnollisen meikin. Mut aika kömpelösti tämä sopii yhtään mihinkään tuntemattomien kohtaamiseen humaltuneena baarissa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma?
Lakatkaa meikkaamasta.
Ai niin joo. Mutta sittenhän te näytätte siltä miltä oikeasti näytete. Eli ette miltään.
Pitäisi saada huomiota meikattuna, ja yhtä paljon huomiota kun meikit on pesty pois ettekä näytä enää yhtä hyviltä? Sori, ei se mene niin.
Vähän sama juttu se on kaiken laittautumisen kanssa. Miehetkin saavat enemmän huomiota, kun ovat laittaneet hyvännäköiset vaatteet päälleen, kuin jos olisivat vanhassa kulahtaneessa yöpuvussa ja/tai hiukset sekaisin. Ainahan laittautunut ihminen on paremman näköinen kuin laittautumaton. Teidän ajatusvirheenne on vain se, että näette mahdollisimman laittautumattoman "aitona" ja tunnette itsenne petetyiksi, jos ihminen näyttää vaikka juhlissa paremmalta kuin kotona kuuratessaan kylppärin lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma?
Lakatkaa meikkaamasta.
Ai niin joo. Mutta sittenhän te näytätte siltä miltä oikeasti näytete. Eli ette miltään.
Pitäisi saada huomiota meikattuna, ja yhtä paljon huomiota kun meikit on pesty pois ettekä näytä enää yhtä hyviltä? Sori, ei se mene niin.
Ihan yhtä typerä se kommentti meikaamattomuudesta silloinkin olisi. Joten eihän tuo mitään ratkaisisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.
Voiko joku mies kuvitella, että olisi hyvä iskurepliikki kehua meikannutta naista meikittömäksi?
Tiedoksi miehille, että ei, se ei ole hyvä iskurepliikki. Se on iso turn off. Siinä mies saa itsensä vaikuttamaan tyhmältä, imbesilliltä, siis älyllisesti rajoittuneelta ja se on todella iso negatiivinen piirre miehessä. Yhtä hyvin mies voisi siinä sanoa, että olen käynyt vain peruskoulun, kun henkiset kyvyt eivät riittäneet lukioon pääsyyn, olisi ihan yhtä toimiva iskurepliikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D
Se kommentti on imarteleva siinä tapauksessa, jos huolella tehdyllä meikillä on tähdätty mahdollisimman luonnolliselta näyttäviin kasvoihin.
Luonnollisilta toki muttei meikittömiltä. Jos haluan baarissa näyttää meikittömältä, lähden sinne ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa siinä olisi että nainen ei meikkaa? Onko meikannut ja huoliteltu nainen jotenkin huonompi? Mua ärsyttää aina tällaiset naisellisia asioita vähättelevät ihmiset. (En tarkoita kirjoittajaa vaan sitä miestä kuppilassa)
Se on se myytti luonnonkauneudesta mikä elää vahvana. En minäkään meikkaa mutta silti mulla menee hiusten laittoon ja hoitoon, kulmakarvojen laminointiin, ihonhoitoon, ihokarvojen poistoon, kuntosaliin jne. varmasti ihan yhtä paljon rahaa kuin meikkaavilla naisilla meikkiin. Silti oon usein saanut kuulla olevani niin ihanan "luonnollinen" :D enkä ole!
Siis kyllähän meikkaavatkin naiset voi käydä salilla jne. Eli saattaa mennä samat kuin sulla ja sitten vielä meikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma?
Lakatkaa meikkaamasta.
Kun kerää elämäänsä tervepäisiä miehiä niin se menee juuri niin. Mieheni kehuu minua kauniiksi silloin kun olen laittautunut (eli meikannut), ja silloin kun tulen hevostallilta ilman meikkiä hiessä ja oljenkorret hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa siinä olisi että nainen ei meikkaa? Onko meikannut ja huoliteltu nainen jotenkin huonompi? Mua ärsyttää aina tällaiset naisellisia asioita vähättelevät ihmiset. (En tarkoita kirjoittajaa vaan sitä miestä kuppilassa)
Se on se myytti luonnonkauneudesta mikä elää vahvana. En minäkään meikkaa mutta silti mulla menee hiusten laittoon ja hoitoon, kulmakarvojen laminointiin, ihonhoitoon, ihokarvojen poistoon, kuntosaliin jne. varmasti ihan yhtä paljon rahaa kuin meikkaavilla naisilla meikkiin. Silti oon usein saanut kuulla olevani niin ihanan "luonnollinen" :D enkä ole!
Mulle sanoi kerran yksi mies, että ei sun tarvitse mennä salille kun näytät jo hyvältä. No sen takia näytän tältä, kun olen käynyt siellä salilla...
Heh, ei ole onneksi osunut tuollaista miestä ikinä kohdalle (varmaan siksi, että olen käytännössä aina meikitön etenkin arjessa) mutta sen sijaan nyksä kuvitteli alkuvaiheessa mulla olevan meikkiä.
Me ei siis olla tavattu iltaelämässä.
Itehän te niitä sotamaalauksia olette tehneet. Miksi tästä nyt miesten vika tehdään??
Vierailija kirjoitti:
Itehän te niitä sotamaalauksia olette tehneet. Miksi tästä nyt miesten vika tehdään??
No onhan se miehen vika, jos töksäyttelee ja on epäkohtelias. Tietysti kaikki miehet eivät niin tee, mutta he eivät usein olekaan enää katselemassa naisia baarissa, koska heistä iso osa on löytänytkin jo kumppanin. Ilman kumppania jäävät esimerkiksi juuri kaikki töksäyttelijät.
Eksä meni yhteen muuton jälkeen ihan hämilleen kun tajusi että naisillakin kasvaa oikeasti karvoja jos ei niitä sheivaa.
Käyttöopas miehen liskoaivoihin: Jos ns. pyllyjalkainen nainen laittaa korkeakorkoiset fuck me -bootsit jalkaan ja näyttäytyy miehelle tässä asussa, niin miehen liskoaivoon jää jälki hottiksesta. Se ei ala miettimään, että "oikeastihan tuo nainen on ns. pyllyjalkainen". Tämä jälki polttuu miehen aivoihin ja hän pitää naista hottiksena, vaikka saappaat pysyisivät kaapissa tästä eteenpäin.
Sama pätee meikkaukseenkin. Ja ehkä sama pätee naiseenkin. Jos naisella on vähän univormu-fetissiä, niin nähtyään miehen kalliissa puvussa, palomies asussaan, upseerin juhlapuvussa jne. niin samassa miehessä säilyy tuota univormukarismaa, vaikka onkin mökillä pieruverkkareissa.
Laittautuminen ja ehostuminen kannattaa naiselle aina.
Tämäkin kuva on miehen lähettämä, esimerkkinä hänen mielestään viehättävästä, meikittömästä naisesta.
https://www.instagram.com/p/BhWMxPkgTpx/?hl=fi
Enough said.
Etpä tiedä että miehille myydään ihan samoja rasvoja ja jopa meikkejä kuin naisille. Aasiassa miehet jo meikkaa, kyllä pian täälläkin Maket ja Ekit vetää puuteria naamaan.