Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka luulevat kevyttä meikkiä meikittömyydeksi ja saavat sätkyn saunaraikkaasta naisesta

Vierailija
03.11.2023 |

Ettekö oikeasti huomaa eroa?!

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en meikkaa ja yks mies kysy multa, onko meikit vaikea pestä pois. No eipä sitä paljon muutkaan mun asiat kiinnostanut niin ei se varmaan naamaakaan kovin tarkkaan katsonut :D

Vierailija
2/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, miehillä ei ole mitään käsitystä miltä näyttää nainen ilman meikkiä.

"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.

Vierailija
4/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä 😂 perus iskuhomma kehua meikattua naista meikittömyydestä.

Onko lohjennut?

En todellakaan halua kuulla olevani meikitön jos olen nähnyt meikin eteen rutosti vaivaa.

Vierailija
5/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihanaa nähdä baarissa nainen joka ei meikkaa", totesi tuntematon mies kuppilassa. Olin meikannut kotona melkein tunnin ennen lähtöä. :D

Mitä ihanaa siinä olisi että nainen ei meikkaa? Onko meikannut ja huoliteltu nainen jotenkin huonompi? Mua ärsyttää aina tällaiset naisellisia asioita vähättelevät ihmiset. (En tarkoita kirjoittajaa vaan sitä miestä kuppilassa)

Vierailija
6/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei beigen värisiä pitävä nainen ole sen vähemmän pukeutunut kuin samoissa mutta punaisissa tamineissa viihtyvä nainen!

Vierailija
7/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomataan, mutta pillunhimo kannustaa valehtelemaan.

Vierailija
8/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihanaa siinä olisi että nainen ei meikkaa? Onko meikannut ja huoliteltu nainen jotenkin huonompi? Mua ärsyttää aina tällaiset naisellisia asioita vähättelevät ihmiset. (En tarkoita kirjoittajaa vaan sitä miestä kuppilassa)

Se on se myytti luonnonkauneudesta mikä elää vahvana. En minäkään meikkaa mutta silti mulla menee hiusten laittoon ja hoitoon, kulmakarvojen laminointiin, ihonhoitoon, ihokarvojen poistoon, kuntosaliin jne. varmasti ihan yhtä paljon rahaa kuin meikkaavilla naisilla meikkiin. Silti oon usein saanut kuulla olevani niin ihanan "luonnollinen" :D enkä ole!

Vierailija
9/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää että meikki ois muka jotain naisellista? Ei oo nainen jos ei meikkaa?

Vierailija
10/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ärsyttää ihmiset, jotka samastavat huolitellun ulkonäön, meikkaamisen ja naisellisuuden.

Vierailija
11/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se myytti luonnonkauneudesta mikä elää vahvana. En minäkään meikkaa mutta silti mulla menee hiusten laittoon ja hoitoon, kulmakarvojen laminointiin, ihonhoitoon, ihokarvojen poistoon, kuntosaliin jne. varmasti ihan yhtä paljon rahaa kuin meikkaavilla naisilla meikkiin. Silti oon usein saanut kuulla olevani niin ihanan "luonnollinen" :D enkä ole!

Se on valitettavasti sillälailla että mies katsoo sitä meikkaamatonta naista parisuhteessa kaikista eniten. Jos naama on kuin petolinnun peräreikä ilman meikkiä niin eihän semmosta jaksa kattoa.

Kyllä se ulkonäkö meikittömänä merkitsee aika paljon.

Vierailija
12/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se myytti luonnonkauneudesta mikä elää vahvana. En minäkään meikkaa mutta silti mulla menee hiusten laittoon ja hoitoon, kulmakarvojen laminointiin, ihonhoitoon, ihokarvojen poistoon, kuntosaliin jne. varmasti ihan yhtä paljon rahaa kuin meikkaavilla naisilla meikkiin. Silti oon usein saanut kuulla o

Mutta mikä logiikka sitten on kehua selkeästi meikattua naista meikkaamattomaksi?

Vierailija
13/78 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää että meikki ois muka jotain naisellista? Ei oo nainen jos ei meikkaa?

Kyllähän meikit enemmän on naisten juttuja kuin miesten, ja siksi niitä katsotaan vähän halveksien. Ei yleensä miehiä kehuta siitä jos eivät ole "laittautuneet", ajaneet partaa ja laittaneet tuoksua, tyylikkäitä vaatteita, naiset sen sijaan arvostaa tällaista. Miksi naisten pitäisi olla miesten silmissä jotain siveitä ja vaatimattomia jotka eivät meikkaa ja korosta itseään mitenkään. 

Vierailija
14/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomataan, mutta pillunhimo kannustaa valehtelemaan.

Hyi hitto. Eikö suoraan voi kysyä?

Vierailija
15/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan kaipaa mitään kommentointia meikistä. Mies, joka aloittaa keskustelun tai vie pian tutustumisen jälkeen keskustelun johonkin MEIKKIIN, on mulle kyllä todella ääliö. 

Vierailija
16/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa ei kyllä miehellä paljon järki päätä pakota.

Vierailija
17/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan kaipaa mitään kommentointia meikistä. Mies, joka aloittaa keskustelun tai vie pian tutustumisen jälkeen keskustelun johonkin MEIKKIIN, on mulle kyllä todella ääliö. 

Joo, se olisi kyllä bye-bye. Idiootti ja moukka tuollainen, keskenkasvanut kakara, joka esineellistää naisia.

Vierailija
18/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on posket punasina, kun tulevat hopeaketun kanssa saunasta. ;)

Joo, myötähäpeästä, kun aikuinen mies kuvittelee yleisen saunan olevan sovelias seuranhakupaikka.

Vierailija
19/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on karmeita itsetuntohaasteita itsensä kanssa. Pakko mennä somen mukaan, muuten putoaa markkinoilta. 

Vierailija
20/78 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka oo aihetta sätkyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi