kun deitin tapaa ekaa kertaa, niin kuuluuko morjestaa, kätellä, halata vai suudella?
Kommentit (24)
Meillä päin ojennetaan käsi, kumarretaan/niiataan ja suudellaan poskelle.
Kannattaa mennä koko rituaali läpi
Olen katsonut parhaaksi jättää halausaloitteen teon naiselle.
Jännäksi menee. Voi olla että kaikilla keinoilla noista ei kyllä pääse jatkoon 🤔
Itse ojennan aina käteni naiselle suudeltavaksi.
Jos mies on komea, niin silloin nainen haluaa suudella tai ihan mitä mies vaan haluaa.
Jos on mehhh, niin silloin kylmä kättely poispäin katsoen.
Itse näytän pimppelini heti alkuun. Hermafrodiitti kiinnostelee aina deittejä.
Suomessa luontevinta on vaan moikata.
Morjestus ja ehkä kättely, mutta muut vaihtoehdot jättäisin väliin.
Moikattu tai halattu riippuen pitkälti siitä toisesta naisesta. Itse en sinällään ole mikään hirveä halailija ainakaan heti tuntemattomien kanssa.
Otat tiukan otteen, kallistat niin että tukka maata hipoo ja suutelet pitkään.
Siitä deitti arvaa että olet vähän kiinnostunut.
Itse halaan aina. Lähinnä siksi, että jännittää niin halaus jotenkin helpottaa itseäni.
Edellisen deittini kanssa kohdattiin kaupungilla iltamyöhään/yöllä.
Käveltiin sanaa sanomatta syrjemmälle. Siellä kävimme kiihkeästi toistemme kimppuun, eikä aikaakaan kun namivatkulit oli tytön nielussa.
Silloin tiesin, että olen löytänyt elämäni naisen.
Näistä treffeistä on nyt 22 vuotta.
Edelleen käymme kuumina toisiimme.
Eksää tai yhtä niistä en halannut (koska olen se sosiaalisesti kömpelö). Parit kaljat sitten otetiin, niin hän kysyi, et miksi et halannut? Tunnustin tuon, hän sanoi, et sillä nyt ole niin väliä.
Opin. Seuraavaa eksää sitten heti, sekä hänen tullessa mun luo, että myös lähtiessä (pusut ja halit).
Ja miksi eksiä? - En vaan osaa tai saa toimimaan noita juttuja
.
Kyllä sitä nyt halata pitää kun nähdään, koska kättelystä tulee heti mieleen joku työhaastattelu/tms.
Riippuu vähän naisen ulkonäöstä. Jos on ruma tms niin jalat alle eikä kannata sanoa eikä tehdä yhtään mitään. Run Forest run.
Kai se menee sen mukaan mitä on puhuttu ennen tapaamista näistä asioista.
Itse yritän tervehtiä mutta suusta mulahtaa ulos jotain epämäätäisrä mölyä