Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenhän sitä sais kumppanin?

Vierailija
03.11.2023 |

Olen yrittänyt tutustua naisiin mutta en saa oikein mitään vastakaikua ja monet ei halua vastata. Olen tehnyt omia ilmotuksia mutta niihin ei oikein vastailla. Käyn töissä vakkaripaikka on ja muutenkin kaikki on ihan kunnossa. Olen alle 40 v mies. Lapsia ei ole ja harrastan kävelyä ja sali pitäs alottaa. Kavereita ei hirveesti ole.

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No en vain kiinnosta naisia ollenkaan."

No oletko hyvää seuraa? Oletko hyvä keskustelija, toisesta aidosti kiinnostunut? Osaatko jutella monista eri aiheista vai vaan niistä jotka sinua kiinnostavat? Oletko avarakatseinen vai jotenkin rajoittunut mielipiteiltäsi? Onko puheessasi huumoria jonka osaat sovittaa sen vastapuolen huumorintajuun?

En osaa sanoa. Aika paljon tulee oltua yksin kun ei oo niitä kavereitakaan oikein ja olen yksinäinen.

No useimmiten silloin jos kukaan ei tunnu koskaan kiinnostuvan niin se syy on siinä kommunikaatiossa. Ihmiset viihtyvät sellaisen ihmisen kanssa joiden kanssa on mukava ja helppo keskustella.

Ehkä mulla on sitten jotain autismia tai huonot vain sosiaaliset taidot.

Vierailija
62/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut sinkku enää hetkeen, mutta muistan niiltä ajoilta, että iso osa miesten profiilikuvista deittisivustoilla oli ihan kamalia. Siis suttuisia, tärähtäneitä, liian läheltä yms ja otettu jossain vessan nurkassa. Tai sitten otettu kuva kaverin ökyauton/mpn kanssa. Tai joku kuollut elukka kädessä. Oli kyllä tosi korkea kynnys ottaa yhteyttä, vaikka teksti olisi muuten ollut ok. Meinaan, että moni ohittaa hyvänkin tyypin vaan siksi, että profiilikuva on niin luotaantyöntävä. 

mulla on ihan hyvä kuva ja kokovartalokuva löytyy.

Kirjoita että olet ujo , tarvit aikaa että opit vapautumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä ne sun vahvuudet olikaan?

En mä osaa sanoa

Vierailija
64/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Kyllä minä, mutta huonoa tuuria meinaa olla kyllä, tai sitte en vain ole kiinnostava

Mitä asioita kerrot itsestäsi profiilissa? Nyt kun tänne kirjoitit, kerroit että sinulla on työpaikka ja käyt salilla. Nämä ovat ihan ok, mutta eivät herätä kenenkään mielenkiintoa. Kerrotko profiilissa jotain sellsaista, mistä saa käsityksen, millainen olet ihmisenä? Millaisia asioita tuot itsestäsi esiin?

No mitä sinne pitäs kirjottaa? Mulla ei oo niin vahvuus tälläset jutut

Ota mallia niistä naisten ilmoituksista, jotka ovat sinusta kiinnostavia. Katso, millaisia asioita naiset tuovat profiilissaan esiin - aika usein ne ovat samantyyppisiä, jotka heitä kiinnostaisi tietää miesten profiileista. Kerro vaikka millainen tyyppi olet ja millaista elämää elät, mitä etsit kyseiseltä deittipalstalta ja millaista elämää haluaisit viettää kumppanisi kanssa. Mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä ja merkityksellisiä elämässä. Miten vietät vapaa-aikasi. Ja tosiaan, jos sinulla on jotain sellaisia arvoja, jotka voivat vetää puoleensa samanhenkisiä ihmisiä, kerro nekin. 

Vierailija
65/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole naispuolisia kavereita ja hirveesti eivät halua missään keskustella munkaa, ei edes töissä."

Oletko miettinyt että miksi eivät halua? En itsekään ole ollut mikään romanttisessa mielessä naisia kovasti kiinnostava mies mutta aina on silti ollut helppo tulla juttuun naisten kanssa. Ehkäpä siksi että lapsuudessa olin paljon tekemisissä sukulaistyttöjen ja perhetuttujen tyttöjen kanssa joten olin tottunut juttelemaan heille (ja pitämään heitä ihan vain ihmisinä, ei tyttöinä). Naisille voi jutella ihan niin kuin nyt vain muiden kanssa jutellaan. Ollaan ystävällisiä ja siitä keskustelukumppanista kiinnostuneita.

No onneksi lopulta löytyi sitten se naisystäväkin ja se oli kyllä ihan sen ansiota että osasin kommunikoida hänen kanssaan.

Vierailija
66/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun pitäs sitten etsiä itseni kaltainen normaali tavis duunari tai sitten tosi samanlainen kun minä jolle minä kelpaisin.

Vierailija
67/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, jos vahvuudet on seuraavat:

- pitkä

- suunnittelee ehkä saliharrastuksen aloittamista, joskus

- on käynyt terapiassa

- poistuu välillä kotoa

On kumma, jos naiset ei juokse perässä ja kosi, koska eihän tuollaisia saaliita joka päivä näe?

Vierailija
68/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole naispuolisia kavereita ja hirveesti eivät halua missään keskustella munkaa, ei edes töissä."

Oletko miettinyt että miksi eivät halua? En itsekään ole ollut mikään romanttisessa mielessä naisia kovasti kiinnostava mies mutta aina on silti ollut helppo tulla juttuun naisten kanssa. Ehkäpä siksi että lapsuudessa olin paljon tekemisissä sukulaistyttöjen ja perhetuttujen tyttöjen kanssa joten olin tottunut juttelemaan heille (ja pitämään heitä ihan vain ihmisinä, ei tyttöinä). Naisille voi jutella ihan niin kuin nyt vain muiden kanssa jutellaan. Ollaan ystävällisiä ja siitä keskustelukumppanista kiinnostuneita.

No onneksi lopulta löytyi sitten se naisystäväkin ja se oli kyllä ihan sen ansiota että osasin kommunikoida hänen kanssaan.

Ehkä en vain ole yhtään kiinnostava ihminen.

Vierailija
69/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kaikki on niin hiljaa?

Kun en jaksa jankata niitä samoja asioita sulle taas kerran. Sä kyllä jaksat jankuttaa hamaan tappiin asti. Ja siinä on se syy miksei sulla ole naista. Heti kun suusi avaat, muut huomaa että olet outo.

Kuten sanoin en oo täydellinen mies. No mitä mun pitäs sitten sanoa?

Supercalifragilisticexpialidocious. Ton ku sanot niin maailma aukenee sulle.

Vierailija
70/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, jos vahvuudet on seuraavat:

- pitkä

- suunnittelee ehkä saliharrastuksen aloittamista, joskus

- on käynyt terapiassa

- poistuu välillä kotoa

On kumma, jos naiset ei juokse perässä ja kosi, koska eihän tuollaisia saaliita joka päivä näe?

No millanen sitte pitäs olla?

Vierailija
71/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mun pitäs sitten etsiä itseni kaltainen normaali tavis duunari tai sitten tosi samanlainen kun minä jolle minä kelpaisin.

Useimmiten tietynlainen samankaltaisuus toimii hyvin.

Vierailija
72/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastailla Allulle. Allu ei opi koskaan, on heikkolahjainen. On saanut näissä ketjuissa lukemattomia kertoja hyviä neuvoja mutta ei ota niistä onkeensa. 

Pian varmaan taas suuttuu ja uhkaa vetää palstaisia turpiin.... 

Vierailija
73/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Kyllä minä, mutta huonoa tuuria meinaa olla kyllä, tai sitte en vain ole kiinnostava

Mitä asioita kerrot itsestäsi profiilissa? Nyt kun tänne kirjoitit, kerroit että sinulla on työpaikka ja käyt salilla. Nämä ovat ihan ok, mutta eivät herätä kenenkään mielenkiintoa. Kerrotko profiilissa jotain sellsaista, mistä saa käsityksen, millainen olet ihmisenä? Millaisia asioita tuot itsestäsi esiin?

No mitä sinne pitäs kirjottaa? M

No mä oon huono kertomaan itsestäni paljon ja en tiiä mitä sitten kirjottaisi

Vierailija
74/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikea löytää samankaltaista naista mistään.

Vierailija
75/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset tuntuu olevan tasokkaampia kun minä ja erilaisissa elämäntilanteissa täysin. Turha semmosia on sitten yrittää, mulla itselläni ei oo niitä kavereita ja on masennusta ja toki töissä käyn mutta oon ihan tavallinen tyyppi.

Vierailija
76/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikea löytää samankaltaista naista mistään.

Sen uskon. 

Vierailija
77/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kaikkien näiden vuosien aikana ikinä aloittanut mitään ryhmäharrastuksia?

Vierailija
78/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeinta on löytää nainen jonka kanssa EI tarvitse ottaa yhteistä asuntolainaa heti ensimmäisen seksikerran jälkeen ja jonka kanssa ei tarvitsis kulkea eripuolella katua sitä varten ettei kukaan kavereista tai naisen puoliso vaan näe.

Vierailija
79/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se olis helpompi vain unohtaa naiset.

Vierailija
80/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua väkipakolla tutustua naiseen jos sitä ei kiinnosta ja en oo hänen tyyppiä tai taso ei riitä ja hän haluaa jonkun fiksun koulutetun miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi