Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin kun en oo vuosiin saanut mätchejä deittisovelluksissa?

Vierailija
29.05.2025 |

Ajattelin nyt ihan kysellä täältä jos joku fiksumpi osaisi vastata! Olen 30 vuotias, ihan normaali nainen, korkeakoulutettu. Mä en saa millään mitään mätchejä vaikka profiilissa ei pitäisi olla mitään outoa tai tylsää? Sain palautetta että näytän liian ystävälliseltä ja kuvat ovat liian tavallisia vaikka on päällä mekko 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä meikkii ja pientä leikkii mut ei mitää feikkii lantioon sheikkii.

Vierailija
2/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hypergamisia ja etsivät aina itseään ylempiä miehiä. Tämän takia en laita oikealle samalla koulutus tasolla olevia naisia.

Vaikka aluksi kaikki olisikin hyvin, parin vuoden kuluttua nainen jättäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tinderissä ja vastaavissa kannattaa välillä uusia profiilinsa. Siis että poistaa ja tekee uusiksi, jolloin algoritmi ehdottelee sitä ahkerammin kuin vanhaa profiilia. Ja tinderissä nykyään näkee ketkä on sinusta tykännyt (ilman maksamista) kun selaa pakkaa, joten katsele sieltä sopiva mies ja tykkää takaisin.

Vierailija
4/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat sen 10€ viikosta ja näet tykkäykset. Jos joku mielenkiintoinen sieltä löytyy niin tykkäät takaisin = match.

Vierailija
5/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole enää yhtä aktiivinen kuin ennen

Vierailija
6/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vuosiin,,,, Siis kuinka kauan olet roikkunut/ ollut jollain deittiapilla kirjautuneena? . Itse joskus säpsähdin kun näin ja huomasin, että eräällä nettittreffipalvelimella oli uskoakseni psa profileista oli aivan samat kuin jotka olin nähnyt sielää uskoaseni jo yli vuosi sitten. Jokin tökki. Viehättävän oloisia suunnilleen ikäsiäni naisa, jotka kirjoittivat kuvauksessaan hyvinkin tasapainoisen oloisesti ja puoleensa vetävästi. Tuli tunne, että liian hyviä ollakseen totta. - En millään saattanut uskoa, että olisivat edelleen sinkkuja. Kyynisyys puski mieleeni kysyen, että miten uskallat tai haluat lähestyä täällä ketään kun kuitenkin ovat vain pelkkää huijausta ja valetta. Vai ovatko he oikeasti edes yksiä ja samoja henkilöitä? - Entä jos onkin viehättäviä kuvia ja viehättäviä kuvauksia mutta niiden takana on vain joku, joka haluaa jotain muuta kuin löytää mahd löytää treffikumppanin tai parisuhdekumppanista puhumattakaan. 

Vierailija
7/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta neuvoa kuin luo profiili ikäisenäsi miehenä, jotta pääset selaamaan kilpasiskojesi profiileja. Se voi avata silmät.

Vierailija
8/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa muuta neuvoa kuin luo profiili ikäisenäsi miehenä, jotta pääset selaamaan kilpasiskojesi profiileja. Se voi avata silmät.

Meinaatko. että Ap.la on jotenkin erityisen poikkeavat ja erityiset / uniikit vaatimukset, mitä hän odottaa mahd. kumppaniltaan tai vastaavasti mitä hän itse mahd- tarjoaa kumppanilleen? - Kuten joku jo täällä huomautti niin liian pitkä roikkumienn ja samanlaien profili saattaa herättää epäilyjä.

Vierailija
9/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kuvasi eivät ole kovin vetoavan näköisiä. 

Vierailija
10/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tinderissä on joku vika että yhtään matchia ei tuu ja se näyttää samoja profiileja uudelleen. Itse sain välillä kolmesataa matchia parissa päivässä, mutta sitten joskus tinderissä oli joku bugi että matcheja ei tullut. Olen siis ihan tavallisen näköinen yli kolmekymppinen nainen. Vika ei välttämättä ole kuvissasi vaan kyseessä on ohjelmistovika tinderissä.

Vierailija
11/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon bumblessa eikä tinderis unohdin mainita.

Sain palautetta että käytän kauniilta, ystävälliseltä, turvalliselta. Näillä ei näköjään saa yhtäkään mätch

Vierailija
12/12 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpuuta taviksia joten miehet ei jaksa edes yrittää kun tietävät että annat pakit heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi