Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenhän sitä sais kumppanin?

Vierailija
03.11.2023 |

Olen yrittänyt tutustua naisiin mutta en saa oikein mitään vastakaikua ja monet ei halua vastata. Olen tehnyt omia ilmotuksia mutta niihin ei oikein vastailla. Käyn töissä vakkaripaikka on ja muutenkin kaikki on ihan kunnossa. Olen alle 40 v mies. Lapsia ei ole ja harrastan kävelyä ja sali pitäs alottaa. Kavereita ei hirveesti ole.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi rikas tai et omaa tarpeeksi hyvää työpaikkaa eli titteliä. Opiskele vaikka lääkäriksi niin silloin kelpaat.

toinen vaihtoehto on että otat vaimon ulkomailta.

No just joo, pitäskö olla rikas? En halua ulkomaalaista.

Vierailija
22/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi rikas tai et omaa tarpeeksi hyvää työpaikkaa eli titteliä. Opiskele vaikka lääkäriksi niin silloin kelpaat.

Jälleen ruokitaan läheisriippuvuutta. Miten taloudellinen väkivalta poistaa juuriongelmaa? Teitä on some täynnä. Toinen toisiaan hyödyntäviä pareja. Puhutaan suoraan eikä karata perinteisten arvojen taakse. Kumpikin täydentää kummankin henkisiä vajavaisuuksia, eivätkä hae apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitte ymmärrä mitä ne naiset ettii, komeaa varakasta lääkäriä vai? Oon ihan tavallinen duunari enkä tienaa paljoa ja on ylipainoakin vähän mutta ei paljoa, koska on pituutta paljon, tuntuu vaan ettei ole oikein mitään tehtävissä.

Vierailija
24/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sali pitäs alottaa" - no todellakin pitää. Jokanen joka on treenannut itselle sixpackin ja hienot erottuvat lihakset, saa naisia. Naaman ei tarvitse olla erityisen komea, jos on kroppa hurjassa tikisssä. Se ei tule ilmaiseksi mutta sen jokainen pystyy itselleen tekemään. Mua huvittaa miehet jotka valittaa, ettei saa naista. No ei varmaan jos ei oman fysiikan eteen oo tehty yhtään mitään. Jokku lähiövalaat saattaa antaa, vaikka ei tikissä oliskaan, mutta ei niiden kans seurustella viitti. 

Vierailija
25/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä naisia lähestyt? Ovatko paljonkin sinua nuorempia?

Vierailija
26/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sali pitäs alottaa" - no todellakin pitää. Jokanen joka on treenannut itselle sixpackin ja hienot erottuvat lihakset, saa naisia. Naaman ei tarvitse olla erityisen komea, jos on kroppa hurjassa tikisssä. Se ei tule ilmaiseksi mutta sen jokainen pystyy itselleen tekemään. Mua huvittaa miehet jotka valittaa, ettei saa naista. No ei varmaan jos ei oman fysiikan eteen oo tehty yhtään mitään. Jokku lähiövalaat saattaa antaa, vaikka ei tikissä oliskaan, mutta ei niiden kans seurustella viitti. 

Joo no mä en ole semmoinen, ootko vähän pinnallinen vai, miksei kelpaa ylipainoset?

Vierailija
27/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä naisia lähestyt? Ovatko paljonkin sinua nuorempia?

Ihan nuorempia kun minä ja myös vanhempiakin.

Vierailija
28/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No en vain kiinnosta naisia ollenkaan."

No oletko hyvää seuraa? Oletko hyvä keskustelija, toisesta aidosti kiinnostunut? Osaatko jutella monista eri aiheista vai vaan niistä jotka sinua kiinnostavat? Oletko avarakatseinen vai jotenkin rajoittunut mielipiteiltäsi? Onko puheessasi huumoria jonka osaat sovittaa sen vastapuolen huumorintajuun?

Vierailija
29/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mukaan järjestötoimintaan tai lähiseudun poliittiseen ryhmittymään. Älkää jääkö kotiin ihmettelemään. Ihmiset löytyy tuolta ulkomaailmasta. https://www.skjl.net/ (et tarvi omaa)

https://www.martat.fi/martanpuoti/marttajasenyys/

Vierailija
30/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin masentaa ja turhauttaa tää touhu. Vuosia olen jo ollut tässä sinkkuna ja on jotenki ihan ilmaa naisille.

Vierailija
31/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No en vain kiinnosta naisia ollenkaan."

No oletko hyvää seuraa? Oletko hyvä keskustelija, toisesta aidosti kiinnostunut? Osaatko jutella monista eri aiheista vai vaan niistä jotka sinua kiinnostavat? Oletko avarakatseinen vai jotenkin rajoittunut mielipiteiltäsi? Onko puheessasi huumoria jonka osaat sovittaa sen vastapuolen huumorintajuun?

En osaa sanoa. Aika paljon tulee oltua yksin kun ei oo niitä kavereitakaan oikein ja olen yksinäinen.

Vierailija
32/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja erilaiset kansalais-/työväenopistot,avoin yliopisto,aikuislukio.. Googlaa!

Vierailija
33/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä vain ei ole mitään tehtävissä, tulee jos on tullakseen.

Vierailija
34/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa haa.. Ei tarvitse olla rikas ja ammatti ei vaikuta.

Vierailija
35/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haa haa.. Ei tarvitse olla rikas ja ammatti ei vaikuta.

No sitähän minäki.

Vierailija
36/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sitte ymmärrä mitä ne naiset ettii, komeaa varakasta lääkäriä vai? Oon ihan tavallinen duunari enkä tienaa paljoa ja on ylipainoakin vähän mutta ei paljoa, koska on pituutta paljon, tuntuu vaan ettei ole oikein mitään tehtävissä.

Vaikka olisi hyvä kroppa niin ei käy siltikkään mutta jos olet hieman pönäkkä menestynyt juristi ja hiusraja hieman karkaa on kysyntä taattu.

Goldiggingistä on tullut normi.

Vierailija
37/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Tämä. Suomalaisille miehille hymyily näyttää olevan täysin vierasta. Treffipalstalle aina hymykuvia ja hyvästä kuvakulmasta ei siis mielellään itse otettuja vaan pyytää jonkun kaverin vaikka ottamaan. Ei myöskään liian läheltä otettua kuvaa vaan mielellään niin että näkyy ainakin koko ylävartalo tai mielellään koko vartalo kuvassa niin kaikki finnit ym. eivät näy mutta hymyä ei saa unohtaa ja ei väkisin väännettyä sellaista 😁

Vierailija
38/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein tiedä mistä ihmeestä sen kumppanin löytäis.

Vierailija
39/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Tämä. Suomalaisille miehille hymyily näyttää olevan täysin vierasta. Treffipalstalle aina hymykuvia ja hyvästä kuvakulmasta ei siis mielellään itse otettuja vaan pyytää jonkun kaverin vaikka ottamaan. Ei myöskään liian läheltä otettua kuvaa vaan mielellään niin että näkyy ainakin koko ylävartalo tai mielellään koko vartalo kuvassa niin kaikki finnit ym. eivät näy mutta hymyä ei saa unohtaa ja ei väkisin väännettyä sellaista 😁

Mulla on kokovartalokuva missä hymyilen kyllä.

Vierailija
40/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että pitkät miehet viedään käsistä, mutta olen väärässä, naiset etsii just sitä aika täydellistä miestä ja se tuntuu pahalta kun ei itse ole semmoinen