Mitenhän sitä sais kumppanin?
Olen yrittänyt tutustua naisiin mutta en saa oikein mitään vastakaikua ja monet ei halua vastata. Olen tehnyt omia ilmotuksia mutta niihin ei oikein vastailla. Käyn töissä vakkaripaikka on ja muutenkin kaikki on ihan kunnossa. Olen alle 40 v mies. Lapsia ei ole ja harrastan kävelyä ja sali pitäs alottaa. Kavereita ei hirveesti ole.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Tänne oma palsta kontaktia hakeville. Miksi ei?
Voin kuvitella että olisi todellisia helmiä tarjolla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiset aina kiinnostuu paremmista miehistä joilla on asiat kunnos tai ovat normaaleja.
Tuossa ei ole mitään väärää. He saavat kiinnostua noista miehistä.
Olet saanut tässä vuosien varrella lukemattomia neuvoja lukemattomissa keskusteluissa. Olisi jo korkea aika, että ottaisit niistä neuvoista koppia. Vai ajattelitko jatkaa näiden keskustelujen tehtailua vielä kymmenenkin vuoden kuluttua?
Olen saanut ja käyn terapiassa ja syön lääkkeitäni. No niin yritän ottaakki.
Terapia? Lääkkeet?
Unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.
Kyllä minä, mutta huonoa tuuria meinaa olla kyllä, tai sitte en vain ole kiinnostava
Ei ole huonosta tuurista kyse. Halutut miehet revitään heti, kun astuvat ulos kodistaan näkyville. Jos tuntuu siltä että on ilmaa, niin se vain tarkoittaa samaa kuin "ei kiitos" naisten sanomana.
Kyllä on, jotenki ei vaan ymmärrä, asiat on ihan hyvin ja on ulkonäkö kunnossa ja pituuttakin löytyy.
Löytyykö rahaa?
Silleen et laskut maksan ja pystyn elämään käyn kyllä töissä.. enempi löytyy velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiset aina kiinnostuu paremmista miehistä joilla on asiat kunnos tai ovat normaaleja.
Tuossa ei ole mitään väärää. He saavat kiinnostua noista miehistä.
Olet saanut tässä vuosien varrella lukemattomia neuvoja lukemattomissa keskusteluissa. Olisi jo korkea aika, että ottaisit niistä neuvoista koppia. Vai ajattelitko jatkaa näiden keskustelujen tehtailua vielä kymmenenkin vuoden kuluttua?
Olen saanut ja käyn terapiassa ja syön lääkkeitäni. No niin yritän ottaakki.
Terapia? Lääkkeet?
Unohda koko juttu.
Niin mitä hittoa?
Millanen sitte pitäs olla? En oo täydellinen joo mutta en mistää pahimmasta päästäkään en todellakaan.
Ihmisillä pitäisi olla joku yhdistävä tekijä. Eli harrastuksista tai yhdistyksistä löytyy. Joskus on hyvä vaihtaa toimintaympäristöä. Käy jossain missä et yleensä käy. Tai laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä pitäisi olla joku yhdistävä tekijä. Eli harrastuksista tai yhdistyksistä löytyy. Joskus on hyvä vaihtaa toimintaympäristöä. Käy jossain missä et yleensä käy. Tai laivalla.
mä käyn baareissa ja laivalla mut naiset hetken ehkä suostuu jotkut juttelee mut katoavat sit, ei sieltä oikee onnistu saavan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AA-kerho läheisriippuvaisille
Vierailija kirjoitti:
Millanen sitte pitäs olla? En oo täydellinen joo mutta en mistää pahimmasta päästäkään en todellakaan.
Luitko tota artikkelia? Miehet ei vieläkään suostu käsittämään ettet voi olettaa naisen tuovan elämään kauan kadoksissa ollutta onnea. Onni täytyy itse löytää.
Ehkä mä en sit vaa oo normaali ja mulla ei oo rahaa ja mitään.. vanha auto. kaljuuntunut, tuntuu ettei tässä vaan oo mitään toivoa, tuntuu siltä vaikka kaikkensa yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AA-kerho läheisriippuvaisille
Mulla ei ole a ongelmia
Ehkä tässä sitte parempi unohtaa naiset kun ei ole kunnossa ja tarpeeksi statusta ja rahaa ja kaikkea muutakin.
Jos ei ole komea top 10 mies niin ei saa naista. Niin se on. Ne xl ja xxl naiset on todella nirsoja eivätkä kelpuuta samantasoista vaan nekin haluaa komean pitkän miehen.
Ei sun seurassa viihdy kukaan. Ei edes työkaverit. Miksi sitten naisten pitäisi? Koita saada se pääkoppas kuntoon ensin. Sitten vasta tulee seurustelu kyseeseen.
Löytyykö rahaa?