Mitenhän sitä sais kumppanin?
Olen yrittänyt tutustua naisiin mutta en saa oikein mitään vastakaikua ja monet ei halua vastata. Olen tehnyt omia ilmotuksia mutta niihin ei oikein vastailla. Käyn töissä vakkaripaikka on ja muutenkin kaikki on ihan kunnossa. Olen alle 40 v mies. Lapsia ei ole ja harrastan kävelyä ja sali pitäs alottaa. Kavereita ei hirveesti ole.
Kommentit (136)
Kaikki naiset haluavat fiksun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole kaikkien näiden vuosien aikana ikinä aloittanut mitään ryhmäharrastuksia?
Vastaa kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole kaikkien näiden vuosien aikana ikinä aloittanut mitään ryhmäharrastuksia?
Vastaa kysymykseen.
Miksi olisi pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
No siis, jos vahvuudet on seuraavat:
- pitkä
- suunnittelee ehkä saliharrastuksen aloittamista, joskus
- on käynyt terapiassa
- poistuu välillä kotoa
On kumma, jos naiset ei juokse perässä ja kosi, koska eihän tuollaisia saaliita joka päivä näe?
Hei camoon nyt!
Tuossa on jo kolme yhdistävää tekijää yyhhoo naisen kanssa .
Jokainen yyhhoo on joskus suunnitellut käyvänsä salilla tai laihduttavansa.
Joskus jopa ovat poistuneet kotoaan ja jokainen heistä on joko käynyt terapiassa tai ainakin ovat sen tarpeessa ja tarvitsevat vertaistukea.
Mieshän on täys kymppi!
Ei sun tarvitse olla korkeakoulutettu, tai mallin näköinen, tai edes tosi supliikki. Mutta kyllä sun jotain muutakin pitää olla kuin pitkä. Voit miettiä kaikessa rauhassa mikä se juttu voisi olla, johon kuvitteellinen tuleva tyttöystävä sinussa rakastuu. Mutta se ei ehkä riitä, että joskus suostut poistumaan kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pitkä
- on käynyt terapiassa
- poistuu välillä kotoa
On kumma, jos naiset ei juokse perässä ja kosi, koska eihän tuollaisia saaliita joka päivä näe?
Hei camoon nyt!
Joskus jopa ovat poistuneet kotoaan ja jokainen heistä on joko käynyt terapiassa tai ainakin ovat sen tarpeessa ja tarvitsevat vertaistukea.
Mieshän on täys kymppi!
Millanen pitäs olla?
"Ehkä en vain ole yhtään kiinnostava ihminen."
Suurin osa ihmisistä ei ole erityisen kiinnostavia sillä tavalla että heissä olisi jotain ihan erityistä. Mutta jokainen ihminen on kiinnostava sinällään jos osaa luontevasti kertoa omista ajatuksistaan ja kiinnostuksistaan. Pitää siis opetella avaamaan se suu ja sanomaan muutakin kuin "en mää oikein tiiä" tai "ihan sama mulle".
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse olla korkeakoulutettu, tai mallin näköinen, tai edes tosi supliikki. Mutta kyllä sun jotain muutakin pitää olla kuin pitkä. Voit miettiä kaikessa rauhassa mikä se juttu voisi olla, johon kuvitteellinen tuleva tyttöystävä sinussa rakastuu. Mutta se ei ehkä riitä, että joskus suostut poistumaan kotoa.
No oon sitä miettinyt. Mä oon tosi tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kysymykseen.
Miksi olisi pitänyt?
Nyt oli tyhmä kysymys. Siksi, että löytäisit kavereita ja naisen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olet sitten sitä. Kyllä tavallinen nainen samaistuu tavalliseen mieheen, löytyy yhteistä. Mutta kun sanoit olevasi ujo, niin sen verran pitää siitä opetella ulos, että juttelu onnistuu. Että alkaa nainenkin huomaamaan niitä yhteisiä asioita. Ja jos et ole hyvä livenä juttelemaan, niin aloita vaikka netissä juttelu naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pitkä
- on käynyt terapiassa
- poistuu välillä kotoa
Hei camoon nyt!
Mieshän on täys kymppi!
Millanen pitäs olla?
Tuossahan se kerrotaan hyvin selkeästi.
Joo en kyllä tiiä mitä sanoa, huonoa tuuria on kun aina itse kiinnostuu mutta nainen ei, oon yrittäny tässä muuttaa elämää ja itseäni, mutta en ole onnistunut vielä saamaan kavereita ja semmosta. Enkä jaksa väkisin yrittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olet sitten sitä. Kyllä tavallinen nainen samaistuu tavalliseen mieheen, löytyy yhteistä. Mutta kun sanoit olevasi ujo, niin sen verran pitää siitä opetella ulos, että juttelu onnistuu. Että alkaa nainenkin huomaamaan niitä yhteisiä asioita. Ja jos et ole hyvä livenä juttelemaan, niin aloita vaikka netissä juttelu naisten kanssa.
Ei naiset oikein halua mulle jutella netissä
Vierailija kirjoitti:
"Sali pitäs alottaa" - no todellakin pitää. Jokanen joka on treenannut itselle sixpackin ja hienot erottuvat lihakset, saa naisia. Naaman ei tarvitse olla erityisen komea, jos on kroppa hurjassa tikisssä. Se ei tule ilmaiseksi mutta sen jokainen pystyy itselleen tekemään. Mua huvittaa miehet jotka valittaa, ettei saa naista. No ei varmaan jos ei oman fysiikan eteen oo tehty yhtään mitään. Jokku lähiövalaat saattaa antaa, vaikka ei tikissä oliskaan, mutta ei niiden kans seurustella viitti.
9 alapeukkua :D Ei paljoo näköjää kiinnosta vaivaa nähdä. Sillo voi olla ilman naista ja hiljaa.
Kai mun pitää vaa muuttua lisää, ei se auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sali pitäs alottaa" - no todellakin pitää. Jokanen joka on treenannut itselle sixpackin ja hienot erottuvat lihakset, saa naisia. Naaman ei tarvitse olla erityisen komea, jos on kroppa hurjassa tikisssä. Se ei tule ilmaiseksi mutta sen jokainen pystyy itselleen tekemään. Mua huvittaa miehet jotka valittaa, ettei saa naista. No ei varmaan jos ei oman fysiikan eteen oo tehty yhtään mitään. Jokku lähiövalaat saattaa antaa, vaikka ei tikissä oliskaan, mutta ei niiden kans seurustella viitti.
9 alapeukkua :D Ei paljoo näköjää kiinnosta vaivaa nähdä. Sillo voi olla ilman naista ja hiljaa.
En halua mitää sikspäkkiä, halun kelvata omana itsenäni!!
Mutta naiset aina kiinnostuu paremmista miehistä joilla on asiat kunnos tai ovat normaaleja.
Ota joku yh äiti , ne on tosi helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Ota joku yh äiti , ne on tosi helppoja.
Oon yrittäny semmosiaki, mut ei ne kiinnostu
Kai se on vaan totuttava olemaan yksin sinkkuna, tulee jos on tullakseen.