Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenhän sitä sais kumppanin?

Vierailija
03.11.2023 |

Olen yrittänyt tutustua naisiin mutta en saa oikein mitään vastakaikua ja monet ei halua vastata. Olen tehnyt omia ilmotuksia mutta niihin ei oikein vastailla. Käyn töissä vakkaripaikka on ja muutenkin kaikki on ihan kunnossa. Olen alle 40 v mies. Lapsia ei ole ja harrastan kävelyä ja sali pitäs alottaa. Kavereita ei hirveesti ole.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäkö ja muu ulkoinen habitus on 95 % koko hommasta. Jos se on kunnossa eikä ole mielenterveysongelmaa, niin parisuhde on taattu. Jos taas on rumanpuoleinen, niin kannattaa miettiä miten järjestää sinkkuelämästä mielekästä loppuelämäksi. Ellei sitten suohirviöt kiinnosta.

Vierailija
2/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäkö ja muu ulkoinen habitus on 95 % koko hommasta. Jos se on kunnossa eikä ole mielenterveysongelmaa, niin parisuhde on taattu. Jos taas on rumanpuoleinen, niin kannattaa miettiä miten järjestää sinkkuelämästä mielekästä loppuelämäksi. Ellei sitten suohirviöt kiinnosta.

En ole ruma ja kaikki naiset ei tosiaan kiinnosta

Vierailija
4/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne oma palsta kontaktia hakeville. Miksi ei?

Vierailija
5/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Kyllä minä, mutta huonoa tuuria meinaa olla kyllä, tai sitte en vain ole kiinnostava

Vierailija
6/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä oikein millanen pitäs olla että saa naisen kiinnostumaan.

Vierailija
7/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsei naisen iskeminen onnistu niin iske sitten mies! 

Vierailija
8/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, Allu!

Vierailija
9/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonsei naisen iskeminen onnistu niin iske sitten mies! 

ei mua kiinnosta miehet

Vierailija
10/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos löytys sopiva kumppani jolle kelpaisin omana ittenäni, en oo täydellinen ollenkaa, eikä naisetkaa ole, mutta ei vain oikein lähde juttu naistenkaa ja toinen ei sitten halua tavata

Vierailija
11/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein tiedä miten sit sais naisen, verkot on jo vesillä ja käyn ihmisten ilmoilla, mutta ei vain löydy ketään, turhauttaa ja masentaa

Vierailija
12/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä, mutta huonoa tuuria meinaa olla kyllä, tai sitte en vain ole kiinnostava

Ei ole huonosta tuurista kyse. Halutut miehet revitään heti, kun astuvat ulos kodistaan näkyville. Jos tuntuu siltä että on ilmaa, niin se vain tarkoittaa samaa kuin "ei kiitos" naisten sanomana.

Vierailija
13/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kaikki on niin hiljaa?

Vierailija
14/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huonosta tuurista kyse. Halutut miehet revitään heti, kun astuvat ulos kodistaan näkyville. Jos tuntuu siltä että on ilmaa, niin se vain tarkoittaa samaa kuin "ei kiitos" naisten sanomana.

Kyllä on, jotenki ei vaan ymmärrä, asiat on ihan hyvin ja on ulkonäkö kunnossa ja pituuttakin löytyy.

Vierailija
15/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, jotenki ei vaan ymmärrä, asiat on ihan hyvin ja on ulkonäkö kunnossa ja pituuttakin löytyy.

Selvä. Sittenhän sulla on ihan kohta se parisuhde mitä kaipaat.

Vierailija
16/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Sittenhän sulla on ihan kohta se p

No en vain kiinnosta naisia ollenkaan.

Vierailija
17/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi rikas tai et omaa tarpeeksi hyvää työpaikkaa eli titteliä. Opiskele vaikka lääkäriksi niin silloin kelpaat.

toinen vaihtoehto on että otat vaimon ulkomailta.

Vierailija
18/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut sinkku enää hetkeen, mutta muistan niiltä ajoilta, että iso osa miesten profiilikuvista deittisivustoilla oli ihan kamalia. Siis suttuisia, tärähtäneitä, liian läheltä yms ja otettu jossain vessan nurkassa. Tai sitten otettu kuva kaverin ökyauton/mpn kanssa. Tai joku kuollut elukka kädessä. Oli kyllä tosi korkea kynnys ottaa yhteyttä, vaikka teksti olisi muuten ollut ok. Meinaan, että moni ohittaa hyvänkin tyypin vaan siksi, että profiilikuva on niin luotaantyöntävä. 

Vierailija
19/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain oikein ymmärrä naisia. Tosi huonoa tuuria on, mua taas kiinnostais monetki tai haluaisin tutustua, mutta en pääse tutustumaan kun ei toista kiinnosta ollenkaa tarpeeksi.

Vierailija
20/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut sinkku enää hetkeen, mutta muistan niiltä ajoilta, että iso osa miesten profiilikuvista deittisivustoilla oli ihan kamalia. Siis suttuisia, tärähtäneitä, liian läheltä yms ja otettu jossain vessan nurkassa. Tai sitten otettu kuva kaverin ökyauton/mpn kanssa. Tai joku kuollut elukka kädessä. Oli kyllä tosi korkea kynnys ottaa yhteyttä, vaikka teksti olisi muuten ollut ok. Meinaan, että moni ohittaa hyvänkin tyypin vaan siksi, että profiilikuva on niin luotaantyöntävä. 

mulla on ihan hyvä kuva ja kokovartalokuva löytyy.