Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenhän sitä sais kumppanin?

Vierailija
03.11.2023 |

Olen yrittänyt tutustua naisiin mutta en saa oikein mitään vastakaikua ja monet ei halua vastata. Olen tehnyt omia ilmotuksia mutta niihin ei oikein vastailla. Käyn töissä vakkaripaikka on ja muutenkin kaikki on ihan kunnossa. Olen alle 40 v mies. Lapsia ei ole ja harrastan kävelyä ja sali pitäs alottaa. Kavereita ei hirveesti ole.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein tiedä mistä ihmeestä sen kumppanin löytäis.

Ei koskaan tiedä etukäteen. Mä tapasin mieheni yhteisen kaverin kautta.

Vierailija
42/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on luovutettava ja lyötävä hanskat tiskiin on elämässä muutakin, onneksi saa tehdä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein tiedä mistä ihmeestä sen kumppanin löytäis.

Ei koskaan tiedä etukäteen. Mä tapasin mieheni yhteisen kaverin kautta.

Niin no toisilla käy hyvä säkä

Vierailija
44/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet on yksin ja yksinäisiä ja masentuneita kun ei kumppania löydä.

Vierailija
45/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sitte ymmärrä mitä ne naiset ettii, komeaa varakasta lääkäriä vai? Oon ihan tavallinen duunari enkä tienaa paljoa ja on ylipainoakin vähän mutta ei paljoa, koska on pituutta paljon, tuntuu vaan ettei ole oikein mitään tehtävissä.

Tehtävissä on vaikka kuinka paljon. Ensimmäiseksi UNOHDAT!!  sen että naiset hakee jotain varakasta. Maailma on TÄYNNÄ perusduunia tekeviä miehiä joilla on tyttöystävä, vaimo tai koko perhe. Tuollaisen unohdat heti ensimmäiseksi.

Todennäköisesti olet vain hyvin epävarma itsestäsi ei sen kummempaa. Aloita vaikka  aluksi ihan vaan jutteleminen naisten kanssa siis ihan kaikille naisille niin saat vähän tuntumaa ja miten heidän kanssaan voi aloittaa keskustelun. Kynnyksesi yhteydenpitoon on vain liian korkealla etkä pääse edes alkuun. Lähde vaan liikkeelle ja vähän jotain pientä vaikka kaupan kassalle, naispuoliselle työkaverille jne.

Vierailija
46/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sitte ymmärrä mitä ne naiset ettii, komeaa varakasta lääkäriä vai? Oon ihan tavallinen duunari enkä tienaa paljoa ja on ylipainoakin vähän mutta ei paljoa, koska on pituutta paljon, tuntuu vaan ettei ole oikein mitään tehtävissä.

Tehtävissä on vaikka kuinka paljon. Ensimmäiseksi UNOHDAT!!  sen että naiset hakee jotain varakasta. Maailma on TÄYNNÄ perusduunia tekeviä miehiä joilla on tyttöystävä, vaimo tai koko perhe. Tuollaisen unohdat heti ensimmäiseksi.

Todennäköisesti olet vain hyvin epävarma itsestäsi ei sen kummempaa. Aloita vaikka  aluksi ihan vaan jutteleminen naisten kanssa siis ihan kaikille naisille niin saat vähän tuntumaa ja miten heidän kanssaan voi aloittaa keskustelun. Kynnyksesi yhteydenpitoon on vain liian korkealla etkä pääse edes alkuun. Lähde vaan liikkeelle ja vähän jotain pientä vaikka kaupan kassalle, naispuolisell

Ei ole naispuolisia kavereita ja hirveesti eivät halua missään keskustella munkaa, ei edes töissä. No mä olen aika köyhä perusduunari jolla on velkaa.

Vierailija
47/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä sosiaalisia taitojasi. Sillä pääset jo pitkälle. Kysele, ole kiinnostunut.

Toiseksi, kannattaa olla kiinnostava... Kun olin sinkku ja juttelin miehille netissä, aika monista tuli vaikutelma, etteivät he juuri harrasta tai oikestaan edes ajattele mitään. Että käydään töissä ja loppuaika tyyliin möllötetään telkkarin ääressä. No, varmasti tällaisia naisiakin on, mutta sanoisin, että aktiivinen, avoin ja utelias asenne elämää kohtaan voi tuottaa parempaa tulosta (ja on ehkä itsellekin kiinnostavampaa elämää). Harrastuksen kautta sitä paitsi voi löytää puolisonkin.

Nämä on kaksi ihan tosi helppoa asiaa toteuttaa, joiden avulla pääset varmasti jo tosi pitkälle. Kokeile rohkeasti! Mene vaikka jollekin kurssille tai aloita joku kiva harrastus, missä on myös sosiaalisuutta mukana. 

Vierailija
48/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kaikki on niin hiljaa?

Kun en jaksa jankata niitä samoja asioita sulle taas kerran. Sä kyllä jaksat jankuttaa hamaan tappiin asti. Ja siinä on se syy miksei sulla ole naista. Heti kun suusi avaat, muut huomaa että olet outo.

Vierailija
49/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n jutuista käy selväksi, että "huono tuuri" tulee jatkumaan tulevaisuudessakin.

Vierailija
50/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä sosiaalisia taitojasi. Sillä pääset jo pitkälle. Kysele, ole kiinnostunut.

Toiseksi, kannattaa olla kiinnostava... Kun olin sinkku ja juttelin miehille netissä, aika monista tuli vaikutelma, etteivät he juuri harrasta tai oikestaan edes ajattele mitään. Että käydään töissä ja loppuaika tyyliin möllötetään telkkarin ääressä. No, varmasti tällaisia naisiakin on, mutta sanoisin, että aktiivinen, avoin ja utelias asenne elämää kohtaan voi tuottaa parempaa tulosta (ja on ehkä itsellekin kiinnostavampaa elämää). Harrastuksen kautta sitä paitsi voi löytää puolisonkin.

Nämä on kaksi ihan tosi helppoa asiaa toteuttaa, joiden avulla pääset varmasti jo tosi pitkälle. Kokeile rohkeasti! Mene vaikka jollekin kurssille tai aloita joku kiva harrastus, missä on myös sosiaalisuutta mukana. 

Sosiaaliset taidot ei oo mun vahvuus oon ujo ja hiljainen tyyppi. No en harrasta oikein mitään.. käyn toki töissä.

Vierailija
51/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kaikki on niin hiljaa?

Kun en jaksa jankata niitä samoja asioita sulle taas kerran. Sä kyllä jaksat jankuttaa hamaan tappiin asti. Ja siinä on se syy miksei sulla ole naista. Heti kun suusi avaat, muut huomaa että olet outo.

Kuten sanoin en oo täydellinen mies. No mitä mun pitäs sitten sanoa?

Vierailija
52/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n jutuista käy selväksi, että "huono tuuri" tulee jatkumaan tulevaisuudessakin.

Aika törkeesti sanottu!!

Vierailija
53/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Kyllä minä, mutta huonoa tuuria meinaa olla kyllä, tai sitte en vain ole kiinnostava

Mitä asioita kerrot itsestäsi profiilissa? Nyt kun tänne kirjoitit, kerroit että sinulla on työpaikka ja käyt salilla. Nämä ovat ihan ok, mutta eivät herätä kenenkään mielenkiintoa. Kerrotko profiilissa jotain sellsaista, mistä saa käsityksen, millainen olet ihmisenä? Millaisia asioita tuot itsestäsi esiin?

Vierailija
54/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt kehittää itteeni ja käyn terapiassa mutta huono tuuri senku jatkuu vain, olen laittanut jotain viestiä naisille mutta ei naiset itse oikein kysy multa mitään ja halua tutustua. En viitti sitten väkisin alkaa tutustua jos toista ei kiinnosta.

Vierailija
55/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huonot sosiaaliset taidot, ei osaa luontevasti ottaa kontaktia tai jutella, näkee itsensä vain köyhänä perusduunarina ja ajattelee, että naisen pitäisi löytyä ihan vain niillä avoilla, että on syntynyt pitkäksi. Ei usko että itsessä on vikaa, vaikka just luetteli isoja puutteita itsessään. Haluaa uskoa, että kaikki on vain huonoa tuuria, koska ei halua muuttaa mitään itsessään tai elämässään.

Vierailija
56/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No en vain kiinnosta naisia ollenkaan."

No oletko hyvää seuraa? Oletko hyvä keskustelija, toisesta aidosti kiinnostunut? Osaatko jutella monista eri aiheista vai vaan niistä jotka sinua kiinnostavat? Oletko avarakatseinen vai jotenkin rajoittunut mielipiteiltäsi? Onko puheessasi huumoria jonka osaat sovittaa sen vastapuolen huumorintajuun?

En osaa sanoa. Aika paljon tulee oltua yksin kun ei oo niitä kavereitakaan oikein ja olen yksinäinen.

No useimmiten silloin jos kukaan ei tunnu koskaan kiinnostuvan niin se syy on siinä kommunikaatiossa. Ihmiset viihtyvät sellaisen ihmisen kanssa joiden kanssa on mukava ja helppo keskustella.

Vierailija
57/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilethän kuvissa jotka laitat treffiprofiiliisi? Voisin vannoa että jokaisesta saa edustavampia kuvia otettua jos on edes lievä hymy. Tekee myös ihmisestä helpommin lähestyttävän. Ei tee kauheasti mieli vastata jurmulle.

Kyllä minä, mutta huonoa tuuria meinaa olla kyllä, tai sitte en vain ole kiinnostava

Mitä asioita kerrot itsestäsi profiilissa? Nyt kun tänne kirjoitit, kerroit että sinulla on työpaikka ja käyt salilla. Nämä ovat ihan ok, mutta eivät herätä kenenkään mielenkiintoa. Kerrotko profiilissa jotain sellsaista, mistä saa käsityksen, millainen olet ihmisenä? Millaisia asioita tuot itsestäsi esiin?

No mitä sinne pitäs kirjottaa? Mulla ei oo niin vahvuus tälläset jutut

Vierailija
58/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset taidot ei oo mun vahvuus oon ujo ja hiljainen tyyppi. No en harrasta oikein mitään.. käyn toki töissä.

Millaisia ajatuksia sulla on? Mitkä ovat tärkeimmät arvosi? Millainen elämäntyyli sinulla on? Ei tarvitse olla harrastuksia voidakseen kertoa itsestään jotain - ja aika usein ne harrastukset eivät ihmisestä juuri mitään ratkaisevaa kerrokaan. Millaista naista etsit?

Vierailija
59/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli huonot sosiaaliset taidot, ei osaa luontevasti ottaa kontaktia tai jutella, näkee itsensä vain köyhänä perusduunarina ja ajattelee, että naisen pitäisi löytyä ihan vain niillä avoilla, että on syntynyt pitkäksi. Ei usko että itsessä on vikaa, vaikka just luetteli isoja puutteita itsessään. Haluaa uskoa, että kaikki on vain huonoa tuuria, koska ei halua muuttaa mitään itsessään tai elämässään.

No millanen sit pitäs olla? En mä osaa sanoa.. en oo täydellinen todellakaa. Olen yrittänyt muuttaa ja käyn jopa ihmisten ilmoilla.

Vierailija
60/136 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä ne sun vahvuudet olikaan?