Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissani haluaa perustaa Onlypaws-tilin

Vierailija
02.11.2023 |

Mielipiteitä puolesta tai vastaan. Kuulostaa jotenkin hassulta mutta ehkä olen vain vanhanaikainen. 🐱

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan tuolla tienattua latz rahat. Kun on 4 kissaa, eri väreissä ja 2 kollia ja 2 narttua. Olisi jokaiselle jotakin. 

Vierailija
42/59 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saiskohan tuolla tienattua latz rahat. Kun on 4 kissaa, eri väreissä ja 2 kollia ja 2 narttua. Olisi jokaiselle jotakin. 

Mun kissa ainakin tienaisi enemmän kun minä itse vastaavalla tilillä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyörii orava pihapiirissä. Syö linnunmakkaraa oksalta pääalaspäin, häntä kiertyneenä puun oksaan. Varmaan hyvät rahat jos perustais OF tilin

Vierailija
44/59 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua maksaa, että saa katsella niitä karvattomia kissoja xD Ne on hirveitä.

Vierailija
45/59 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua maksaa, että saa katsella niitä karvattomia kissoja xD Ne on hirveitä.

Karvattomat on ihan yhtä kissoja kuin karvaisetkin...mitä enemmän niitä katsoo ja useammin, sen kauniimmilta ne näyttää

Vierailija
46/59 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/59 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvattomat on ihan yhtä kissoja kuin karvaisetkin...mitä enemmän niitä katsoo ja useammin, sen kauniimmilta ne näyttää

Varmaan ihania mutta itse tykkään eniten maatiaiskissoista. 

Vierailija
48/59 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan mainoslausetta "karvaisimmat mirrit löytyy täältä". 

On niitä karvattomiakin mirrejä :)

Vierailija
49/59 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, olisko mun 17 v. eläkkeellä olevalla kissamuorilla vielä mahiksia tienata tuolla Onlypaws-tilillä? On kyllä vielä vetreä ja kaikin puolin kunnossa oleva mummelikissa, mutta eläke on hällä hävyttömän pieni, ettei meinaa pärjätä. Aina on kerjäämässä multa sapuskaa. Vieläköhän olisi kiinnostuneita kolleja, jotka maksaisi hänen keikailuistaan?

Vierailija
50/59 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, olisko mun 17 v. eläkkeellä olevalla kissamuorilla vielä mahiksia tienata tuolla Onlypaws-tilillä? On kyllä vielä vetreä ja kaikin puolin kunnossa oleva mummelikissa, mutta eläke on hällä hävyttömän pieni, ettei meinaa pärjätä. Aina on kerjäämässä multa sapuskaa. Vieläköhän olisi kiinnostuneita kolleja, jotka maksaisi hänen keikailuistaan?

Olikohan kollit hänestä ikinä kiinnostuneetkaan? 😃

Vierailija
51/59 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs suomalainen yli 50-v nainen tienaa ihmisten vastaavalla tilillä ihan kivasti joten mummelikissasi kannattaa antaa yrittää. 

Vierailija
52/59 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy maksajia. Varsinkin, jos osaa mouruta. Kaikenlaisille erikoisuuksille löytyy ystävänsä. Mulla 19v hopeakettu tekee hyvät rahat, vaikka onkin leikattu kolli.

Vierailija
53/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää valita haluaako tabbyn, harmaan, gingerin, calicon, valkoisen tai tuxedon tms. 

Gingerit on rajuja ja ilkikurista. Calicot on  epäsosiaalisia. 

54/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se meno nykyään on. Itsekin pyörin palstalla vain kerätäkseni sisältöä OnlySans-seuraajilleni. Typografiaan hurahtaneilta on helppo kerätä rahat pois kuvilla pääteviivattomista fonteista.

Vierailija
55/59 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kirjoitti:

Sellaista se meno nykyään on. Itsekin pyörin palstalla vain kerätäkseni sisältöä OnlySans-seuraajilleni. Typografiaan hurahtaneilta on helppo kerätä rahat pois kuvilla pääteviivattomista fonteista.

Heh heh 

Vierailija
56/59 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa on jo ilmainen "tassut" kanava. Jos siis paws tai beans kiinnostaa. 

Vierailija
57/59 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa se on puumakin. 

Vierailija
58/59 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa vain ettei käärme pure.

Vierailija
59/59 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustalaiset saapuneet palstalle.