Kissani haluaa perustaa Onlypaws-tilin
Mielipiteitä puolesta tai vastaan. Kuulostaa jotenkin hassulta mutta ehkä olen vain vanhanaikainen. 🐱
Kommentit (59)
Vierailija wrote:
Kosteat mirrit käpälöitävänä..Hmm.
Tulee lisää vedenkulutusta kun käyvät suihkussa jatkuvasti.
Vierailija wrote:
Kuka hitto ottaa kissan?? Ilmakivääritauluiksikin turhan arvokkaita.
Onneksi sinä et ole.
Mun kissalla on tuo tili, johti siihen että katti vaihtoi sukupuolen ja näköjään rotuakin.
Alkaa hiljalleen mieltää itsensä hamsteriksi.
Selailin sivuja ja onhan siellä ihan hc juttujakin. Joku kolli nuoli pallejansa ihan ihme asennoissa. Mitähän sen omistajat ajattelevat?
Mä jotenkin tykkään siitä tilistä, missä tassut leipoo sen isännän päällä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mikä juttu? Ei mun kissa ole edes kertonut onlypawsista.
Kissasi takoo pimeästi hurjat tulot. Etkö ole ihmetellyt että Dreamies ei ole ikinä loppu ja Halpahallin halpa peitto on muuttunut Lapuan kankurien villahuovaksi.
Ai hitto 😂. Minä löysin omalta kissalta salakätkön party mixeistä. Ei suostu tunnustamaan, mistä rahat saanut niihin. Tässäkö selitys
Vierailija wrote:
Selvästi alaikäisen tassut. Teen ilmoituksen poliisille.
Vierailija wrote:
Onko nappulat vaaleanpunaiset vai löytyykö jotakin väriä ;)
https://fi.pinterest.com/pin/1970393578009794/
Pinkit on.
Vierailija wrote:
Älkää jaksako valittaa pikku asioista. Sain tänään seville, että mun leikatulla kollikissallani on OnlyTrans-sivu.
Illan paras 😅😅
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Luulin että kissasi on nunnamainen ja kiltti. Nyt näyttää siis tassujaan videolla. Ettei vaan naapurin kolli katsoisi niitä videoita ja vie omistajansa kukkaron.
Otin kissani pyynnöstä valokuvia tassuistaan pienenä, ne on niin siistit ja virheettömät niissä kuvissa, nyt 10 kk iässä ne on jo muuttunut 'käytetyn' näköiseksi niistä pentuaikaisista silkkitassuista, on kyllä juostukin taloa ympäri ja kiivetty verhoissa ym.
Onko rikollista antaa ne ekat kuvat kissalle käyttöön jos vaikka laittaa ne nettiin ja joku luulee vaikka mitä, alaikäisen kissan tassukuvia
ne on niin viattomat vielä pikkuisena nuo tassutkin
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pawliisille?
Vierailija wrote:
Pitää valita haluaako tabbyn, harmaan, gingerin, calicon, valkoisen tai tuxedon tms.
Siellä voit valita vaikka yhden jokaista. 🐱
Vierailija wrote:
Aluksi sanovat, että vain tassukuvia varten, mut kyllä siellä on monella lopulta koko mirri levällään.
Tähän kannattaa kiinnittää huomiota, että ei tosiaan painostuksen vuoksi ala tekemään sellaista mitä ei itse halua.
Hei, mun koiralla on ! Ja tissejäänkin esittelee melkein joka viikko! Se on kyllä oikeasti melkein kissa. Kahden kissoille allergisen perheeseen muuttanut koira, joka kasvanut pentuaikansa kissapesueessa.
Mutta siis onlypaws-tili on ja siellä paljastellaan ja riehkataan ja revitellään sydämen kyllyydestä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pitää valita haluaako tabbyn, harmaan, gingerin, calicon, valkoisen tai tuxedon tms.
Siellä voit valita vaikka yhden jokaista. 🐱
Mun OSH on kokomusta, kiiltävä
Huhhuh ei voi kuin toivoa ettei kissani kuule tästä mistään. On vähän epävakaa luonne ja addiktoituu kaikenlaiseen herkästi. Nytkin on kotikatko menossa kissanmintun takia (en tiennyt että oli varastanut pussin kaapista ja pössyili salaa öisin) ja sitä ennen addiktoitui pakasteseitiin niin että muu ruoka ei enää meinannut kelvata. Juu ei, ei Onlypawsia meidän ällitällille, ties mitä vielä tapahtuu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pawliisille?
😌
Vierailija wrote:
Huhhuh ei voi kuin toivoa ettei kissani kuule tästä mistään. On vähän epävakaa luonne ja addiktoituu kaikenlaiseen herkästi. Nytkin on kotikatko menossa kissanmintun takia (en tiennyt että oli varastanut pussin kaapista ja pössyili salaa öisin) ja sitä ennen addiktoitui pakasteseitiin niin että muu ruoka ei enää meinannut kelvata. Juu ei, ei Onlypawsia meidän ällitällille, ties mitä vielä tapahtuu.
Mielesi muuttuu kun saat tammikuun sähkölaskun.
Onko nappulat vaaleanpunaiset vai löytyykö jotakin väriä ;)